Nou... ik moest van mezelf ff 400 euro sparen sowieso, omdat ik vorige maand nogal van mijn spaarrekening heb gesnoept. Enne, 5 entreekaartjes (krijg ik dus gelukkig nog 4x geld van terug), de boete, nog wat kleren, twee boekkies, boodschappen, tanken en dan alle maandelijkse standaard shit nog.quote:
Bedrijf, dus dan heb je af en toe juridisch advies nodig.quote:
Nouja 400 euro sparen is wel goed natuurlijk. Al heb je natuurlijk kans dat je daar weer vanaf gaat snoepen omdat nu je geld op isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou... ik moest van mezelf ff 400 euro sparen sowieso, omdat ik vorige maand nogal van mijn spaarrekening heb gesnoept. Enne, 5 entreekaartjes (krijg ik dus gelukkig nog 4x geld van terug), de boete, nog wat kleren, twee boekkies, boodschappen, tanken en dan alle maandelijkse standaard shit nog.
Dat zal wel weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja 400 euro sparen is wel goed natuurlijk. Al heb je natuurlijk kans dat je daar weer vanaf gaat snoepen omdat nu je geld op is
Nee urn je hebt het nu over joei dat is iets heel anders Joooi nie dahn <-- schevenings. Gewoon uitspreken zoals het er staat.quote:
Neem eens op en post het hier dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn je hebt het nu over joei dat is iets heel anders Joooi nie dahn <-- schevenings. Gewoon uitspreken zoals het er staat.
Jooi kikker es dahn. <--- joh kijk daar eens
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Schevenings
AUB
en perenijsjesquote:
Nou nee laten we dat zeker niet doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem eens op en post het hier dan.
Ik kwam ook ergens tegen dat jooi een verbastering is van 'jochie'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn je hebt het nu over joei dat is iets heel anders Joooi nie dahn <-- schevenings. Gewoon uitspreken zoals het er staat.
Jooi kikker es dahn. <--- joh kijk daar eens
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Schevenings
AUB
Goed bezugquote:
Dat rijbewijs gaat nog wel even duren, straks vergeet je nog te gaan lessenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Anne het volgende:
En ik ben vergeten de rijschool te bellen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat rijbewijs gaat nog wel even duren, straks vergeet je nog te gaan lessen
Dat vindt 'ie vast niet leuk vinden om 06.00, voordeel is dan wel dat ie je naam meteen onthoudtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Morgen bel ik. Heb de wekker al gezet.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat vindt 'ie vast niet leuk vinden om 06.00, voordeel is dan wel dat ie je naam meteen onthoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |