abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86202329
Interessant topic
pi_86204057
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat had ik verwacht; jij hebt het e.e.a. over je conspiracy-interesses verteld en jouw gedrag op dit forum geeft aan dat je oprecht zoekende bent,

maar jouw geloof, overtuigingen, jouw wereldbeeld en kennis zijn zodanig georganiseerd en opgedaan dat er interne sabotage programma's in jouw geest worden opgestart die schadelijk kunnen zijn voor jou.

Even voor de goede orde:

Lees mijn posts niet meer, die zijn gevaarlijk voor mensen als jij.
Ik meen het.

Personen als jij wil ik beschermen.

Blijf voorlopig weg van conspiracy sites en ook weg van het paranormale.
Welk sabotage programma, je gaat te ver. Dat zeg ik je.

Je maakt hier mensen dingen wijs waar ze van kunnen schrikken en kunnen gaan geloven omdat het zo spectaculair klinkt. Het klinkt te mooi en te ver om WAAR te zijn. Jij bent de gene die voor een groot deel des informatie verspreid.

Bankfurt ik hoef niet weg te blijven van conspiracy sites omdat ik een slaaf zal worden. Jij bent te bang om ontmaskerd te worden omdat jij juist hier in BNW rond neuzelt en ons probeert te testen hoe ver wij geloven zodat je die informatie kan meenemen naar je werkgever.

Jij zit in de banken wereld, wellicht ben jij een belangerijk persoon in Nederland in de banken wereld en wil je daarom niet eens vertellen wat voor opleiding je volgt of welke baan je hebt. Bankfurt ik heb je door.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86204507
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

quote:
Het klinkt te mooi en te ver om WAAR te zijn.
Deze klank voor jou, is jouw sabotage-programma

On-topic:

Wat jij schrijft is niet waar.
Voor de rest vergeef ik je je woorden, want ik begrijp dit soort situaties.
pi_86204872
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Je maakt hier mensen dingen wijs waar ze van kunnen schrikken en kunnen gaan geloven omdat het zo spectaculair klinkt. Het klinkt te mooi en te ver om WAAR te zijn. Jij bent de gene die voor een groot deel des informatie verspreid.

Bankfurt ik hoef niet weg te blijven van conspiracy sites omdat ik een slaaf zal worden. Jij bent te bang om ontmaskerd te worden omdat jij juist hier in BNW rond neuzelt en ons probeert te testen hoe ver wij geloven zodat je die informatie kan meenemen naar je werkgever.

Jij zit in de banken wereld, wellicht ben jij een belangerijk persoon in Nederland in de banken wereld en wil je daarom niet eens vertellen wat voor opleiding je volgt of welke baan je hebt. Bankfurt ik heb je door.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_86205197
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik weet er wel een. Ergens in Noord-Limburg stond vroeger een gebouw dat als gymzaal diende voor een basisschool onder andere. dat gebouw en het veld waar het op stond moest wijken omdat daar een nieuwe snelweg werd aangelegd. Dat gebouw is gesloopt, maar tijdens de graafwerkzaamheden zijn er op een gegeven moment hekken omheen geplaatst waardoor je niks meer kon zien.
idd, dan hebben ze iets gevonden dat wij niet mogen weten.

quote:
Naast het veld waar dat gebouw op stond lag een moeras. Dat stuk is ook helemaal weg gehaald (ik weet dit zeker want ik zat zelf op die basisschool). Ook daar werd geheimzinnig over gedaan. Wat blijkt nou, er is een gangenstelsel ontdekt wat behoorlijk groot was. Dit werd allemaal onder de pet gehouden jaren geleden, maar zoals altijd komen er dan toch geruchten op gang.
Hoe lang is dat geleden ?

quote:
Nu ik dit topic lees ZOU HET ZO KUNNEN ZIJN (dus niet dat het daadwerkelijk zo is) dat wat er toen gevonden is hier mee te maken heeft. Het was geen normale bunker ofzo, want het gebied waar ik over spreek is echt behoorlijk groot.
is er elders in de media over geschreven ?
pi_86205216
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

Deze klank voor jou, is jouw sabotage-programma

On-topic:

Wat jij schrijft is niet waar.
Voor de rest vergeef ik je je woorden, want ik begrijp dit soort situaties.
Nee dat is het niet, door jou reactie moet ik me bang voelen volgens jou.

Wat ik schrijf is wel waar, je hoeft me niet te vergeven omdat ik weet dat het klopt.

Edit: p.s ik ben geen slaaf, ik ben tegen deze westerse maatschappij van leven en ik ben niet geprogammeerd omdat ik niet tot de westerse bevolking behoor.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86205409
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ok, bedankt; ik weet het niet.

Maar verschillende bronnen vertellen mij dat er onder Den Haag en belangrijke oude gebouwen onderaardse ingangen zijn. Zoals: Paleis Noordeinde, Drakenstein, Kasteel Doorn, Sint-Jan in Den Bosch.
Zou me niets verbazen, veel oude gebouwen (kastelen etc) hebben ondergrondse vluchtroutes.
pi_86205517
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen, veel oude gebouwen (kastelen etc) hebben ondergrondse vluchtroutes.
Zou misschien Noordeinde, Noord-Einde betekenen ?

D.w.z. een ondergrondse gang die naar het noorden loopt en in Den Haag eindigt ?

Of misschien een ondergrondse gang die juist in Den Haag begint en eindigt bij de ingang van de Noordpool ?
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 15:12:04 #284
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86205636
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

idd, dan hebben ze iets gevonden dat wij niet mogen weten.
[..]

Hoe lang is dat geleden ?
[..]

is er elders in de media over geschreven ?
Hoe lang is wat geleden? Dat ik op die basisschool zat? Of dat dat gebouw werd afgebroken. Nou, dat weet ik niet exact. Het betreft de A73 die is doorgetrokken richting midden/zuid limburg. Ik weet niet hoe lang dat die snelweg al open is, volgens mij al een hele tijd. Nou, op de plek waar het gebouw stond zijn ze gaan graven vanwege de aanleg van viaduct, en dus moest er een soort van 'bak' gegraven worden zeg maar, dus dat is geweest toen de aanleg van de snelweg nog in volle gang was.

Ik weet niet of er elders in de media over geschreven is. Wat ik weet weet ik van de geruchtenmolen dus ik weet niet eens of het waar is. Maar, er ging op een gegeven moment een gerucht dat er een bunker gevonden zou zijn. De plek was toen gewoon zichtbaar, en je kon vrij dichtbij komen. Echter, na een kleine week kon je niet meer dichtbij komen, en de hekken waren niet meer doorzichtig maar afgezet met zwart plastic.

De aandacht werd daarna verplaatst naar het nabijgelegen moeras waar al direct vanaf de eerste graafwerkzaamheden hekken met zwart plastic verschenen. Daar heb ik dus nooit kunnen kijken wat ze daar gevonden hebben etc. Er werd wel savonds/met donker ook gewerkt, want ze hadden van die grote bouwlampen staan weet je wel. Aan de andere kant van dat moeras was een soort van...heuvel (die hele woonwijk daarboven ligt op een grote heuvel) en bovenop die heuvel was een bos. Als je dat bos in ging, en je ging aan de rand staan van die 'afgrond' en je keek naar beneden zag je het moeras ook. Maar toen ze daar gingen graven mocht je ook niet meer het bos in vanwege gevaren ivm onstabiele grond vanwege het graven daar.

Maar als je nou aan me vraagt of er in de telegraaf of in het AD of weet ik veel wat iets over geschreven is...volgens mij is dat niet zo.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 15:12:55 #285
16180 crew  CoolGuy
pi_86205668
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zou misschien Noordeinde, Noord-Einde betekenen ?

D.w.z. een ondergrondse gang die naar het noorden loopt en in Den Haag eindigt ?

Of misschien een ondergrondse gang die juist in Den Haag begint en eindigt bij de ingang van de Noordpool ?
Ehm...een gang die loopt van Den Haag en eindigt bij de INGANG van de Noordpool? Besef je wel wat je zegt? 8)7
pi_86206045
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehm...een gang die loopt van Den Haag en eindigt bij de INGANG van de Noordpool? Besef je wel wat je zegt? 8)7
ingang naar de Holle Aarde, bij de Noordpool.
pi_86206116
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
..Maar als je nou aan me vraagt of er in de telegraaf of in het AD of weet ik veel wat iets over geschreven
is...volgens mij is dat niet zo.

Heo groot was het betreffende gebied volgens jou ? hoeveel km2 ?

Bijvoorbeeld 2 bij 2 kilometer ?
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 15:25:08 #288
16180 crew  CoolGuy
pi_86206136
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ingang naar de Holle Aarde, bij de Noordpool.
Again; besef je wel wat je zegt? Weet je wel hoe diep die gang in de aarde moet liggen wil ie ook onder de zee door kunnen gaan en dat soort dingen? Om nog maar niet te beginnen hoe lang die gang moet zijn.

8)7 8)7 8)7
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 15:26:45 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_86206216
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heo groot was het betreffende gebied volgens jou ? hoeveel km2 ?

Bijvoorbeeld 2 bij 2 kilometer ?
Het gebied waar gegraven werd was niet zo groot, dat was misschien euh...tja...roep es wat...ik denk een 300 bij 300 meter zoiets. Maar dat was waar gegraven werd. Het gebied waar de gangen dan zouden liggen zouden dan...ja, onder het halve dorp liggen, en god weet hoe ver uitwaaieren. Daar heb ik echt geen idee van.
pi_86206251
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Again; besef je wel wat je zegt? Weet je wel hoe diep die gang in de aarde moet liggen wil ie ook onder de zee door kunnen gaan en dat soort dingen? Om nog maar niet te beginnen hoe lang die gang moet zijn.

8)7 8)7 8)7
Ja, zo bijzonder is dat niet als die gangen er al duizenden jaren liggen.

beantoord even mijn vraag over jouw plaats in Noord-Limburg.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 15:46:18 #291
16180 crew  CoolGuy
pi_86207003
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, zo bijzonder is dat niet als die gangen er al duizenden jaren liggen.

beantoord even mijn vraag over jouw plaats in Noord-Limburg.
Hoezo is het dan ineens niet bijzonder ? Dan is het toch des te meer bijzonder? Hoe hebben ze die dan duizenden jaren geleden gegraven? Hoe hebben ze de integriteit van die gang in die duizenden jaren dan gewaarborgd?

Dat heb ik net gedaan.
pi_86207298
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoezo is het dan ineens niet bijzonder ? Dan is het toch des te meer bijzonder? Hoe hebben ze die dan duizenden jaren geleden gegraven? Hoe hebben ze de integriteit van die gang in die duizenden jaren dan gewaarborgd?

Dat heb ik net gedaan.
Ik vind het ook heel bijzonder, die gangen.
In Alkmaar loopt ook een gang vanaf de Grote Kerk naar het Kruithuisje op de Vest, dat is het park daar. Is aangelegd tijdens de Spaanse overheersing als vluchtroute.
pi_86207753
Misschien bedoelt Bankfurt dat ze duizenden jaren geleden gewoon net iets onder de grond zijn gegraven en dat de oceanen er pas later overheen zijn gaan stromen?
pi_86207805
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel bijzonder, die gangen.
In Alkmaar loopt ook een gang vanaf de Grote Kerk naar het Kruithuisje op de Vest, dat is het park daar. Is aangelegd tijdens de Spaanse overheersing als vluchtroute.
Maar die gagngen zijn juist heel standaard. Vluchtroutes, verbindingen tussen verschilende delen van een verdedigingswerk etc. Of bedoelde je die gangen naar de noordpool? Die zijn idd heel bijzonder.. :s)
pi_86207876
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hard heb moeten lachen bij ongeveer de helft van alle posts in dit topic. Verder geloof ik wel dat DUMBs ondergrondse steden zijn. Agharta geloof ik dan weer absoluut niet in.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:13:58 #296
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86208044
Volgens mij is de helft van de mensen een beetje in de war..

D.U.M.B.S. zijn de dingen die bijvoorbeeld onder Area 51 zitten..

Ondergrondse steden zijn echt weer wat anders.
Nogmaals D.U.M.B. Deep Underground Military Base
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 8 september 2010 @ 16:20:49 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86208295
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7
:D :D die frustratie

Ja .. maar stel dat ze er wel liggen!
The truth was in here.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 16:22:05 #298
16180 crew  CoolGuy
pi_86208350
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef ToT het volgende:
Misschien bedoelt Bankfurt dat ze duizenden jaren geleden gewoon net iets onder de grond zijn gegraven en dat de oceanen er pas later overheen zijn gaan stromen?
Jazeker, net iets onder de grond, maar zeker net zo dik dat niemand er doorheen zakte die er overheen zou lopen en dik genoeg zodat ie niet zou instorten onder het gewicht van het water van de zee die er daarna overheen is gaan stromen?
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 16:23:51 #299
16180 crew  CoolGuy
pi_86208411
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

:D :D die frustratie

Ja .. maar stel dat ze er wel liggen!
Nee nee das geen frustratie, ik schoot letterlijk in de lach toen ik die reactie zag staan, met de gedachte van 'hoe kun je dat nou zeggen man, snoeshaan'. Nee, hierover raak ik niet gefrustreerd, maar ik moest lachen om de simpelheid van de redenering zo van "neeee, das heelmaal niet bijzonder, nee want hij is al duizenden jaren geleden gemaakt, dus DAN is het niet bijzonder". Das geeneens een antwoord op mn vraag :')
pi_86208430
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jazeker, net iets onder de grond, maar zeker net zo dik dat niemand er doorheen zakte die er overheen zou lopen en dik genoeg zodat ie niet zou instorten onder het gewicht van het water van de zee die er daarna overheen is gaan stromen?
Ik denk dat Bankfurt daar dan het beste antwoord op kan geven. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')