abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 15:57:10 #251
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_86129383
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Bankfurt het volgende:
Iedere ziel heeft zijn opdracht en zijn weg; er zijn vele reincarnaties nodig voordat men weer terugkeert bij de hoogste geestelijke bron.
Interessant topic is dit geworden :s)
Geloof jij in the One Infinite Creator? En wanneer zou volgens jou dan The Harvest komen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_86145926
en wat vindt men van de bewijzen richting The Bohemian Club?
Toch lichtelijk bizar dat alle belangrijke mensen in de Amerikaanse geschiedenis (bankieren,media,presidenten, goveneurs, politiek adviseurs) 2 weken per jaar met elkaar in gewaden rare ritueeltjes doen en staan te klappen voor het (waarschijnlijk fake) lichaam dat moet worden geofferd aan een uil.

het is o.a. bewezen dat de Manhatten Project hier beklonken is...

Ik geloof niet in al die demonische crap vind het alleen wel hoogst verdacht dat iedereen met macht 1x per jaar samen komt....

Zelfde geldt tot op zekere hoogte voor de Bilderberg groep opgericht door met de klapwiek geraakte en machtsbeluste Bernhard van Oranje..
you might aswell do the white line
pi_86146614
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Interessant topic is dit geworden :s)
Geloof jij in the One Infinite Creator? En wanneer zou volgens jou dan The Harvest komen?
Dat is onbepaald.
Iedere ziel heeft een vrije wil en karma is een illusie.

On-topic: ondergrondse bases.

Weet hier misschien iemand iets te vertellen over ondergrondse bases in Europa ?
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:48:36 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86155891
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:30 schreef Bankfurt het volgende:
Weet hier misschien iemand iets te vertellen over ondergrondse bases in Europa ?
Alleen maar via teh interwebs, ooit een keer op: www.projectcamelot.org/norway.html en www.projectcamelot.org/norway_update.html Een noorse politicus (anoniem uiteraard) die een brief schreef erover. Maar wat projectcamelot betreft weet ik niet wat ik van ze moet denken qua informatievoorziening.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:52:35 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86155985
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef kweek89 het volgende:
en wat vindt men van de bewijzen richting The Bohemian Club?
Toch lichtelijk bizar dat alle belangrijke mensen in de Amerikaanse geschiedenis (bankieren,media,presidenten, goveneurs, politiek adviseurs) 2 weken per jaar met elkaar in gewaden rare ritueeltjes doen en staan te klappen voor het (waarschijnlijk fake) lichaam dat moet worden geofferd aan een uil.

het is o.a. bewezen dat de Manhatten Project hier beklonken is...

Ik geloof niet in al die demonische crap vind het alleen wel hoogst verdacht dat iedereen met macht 1x per jaar samen komt....

Zelfde geldt tot op zekere hoogte voor de Bilderberg groep opgericht door met de klapwiek geraakte en machtsbeluste Bernhard van Oranje..
Het is niet alleen de Bohemian Grove en zijn verhalen.. het zijn de talloze aantijgingen richting pedofilie en extreme sex spelletjes. Het probleem is dat men geen link durft te leggen tussen al deze aantijgingen, maar als we dan de individuen erbij pakken en een voor een proberen te achterhalen hoe iemand is, blijkt dit extreem viese plaatje, ineens veel beter te kloppen.. en wordt zo'n extreem fantasie verhaal.. ineens een mogelijke werkelijkheid.

http://www.isgp.eu/organisations/Bohemian_Grove.htm
http://www.isgp.eu/dutrou(...)e_Dutroux_affair.htm

Bestudeer deze machtig interessante site anders eens.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86192902
Dit topic :o Geniaal gewoon om al die reacties te lezen.

Ontopic: Mijn werk doet zaken met een bedrijf dat weer zaken doet in Zwitserland. Dat bedrijf uit Zwisterland heeft een kluis in een berg gebouwd. Vrachtauto's kunnen er naar binnen rijden keren en weer naar buiten rijden zo groot is die kluis.

De Large Hadron Collider hebben ze ook kunnen bouwen. Toch best wel groot en geavanceerd.

Kanaaltunnel, Alpentunnels, metrostelstels die ook dienen als atoombunkers enz enz... Dus waarom zouden ze niet D.U.M.B.S. kunnen bouwen. Best geloofwaardig :Y

Reptilians, NWO, Atlantis, hollow earth enz. gaat me allemaal net iets te ver. Ik ben daar veel te nuchter voor. Misschien moet ik nog wel "wakker worden" ;)
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86197345
quote:
Op woensdag 8 september 2010 04:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit topic :o Geniaal gewoon om al die reacties te lezen.

Ontopic: Mijn werk doet zaken met een bedrijf dat weer zaken doet in Zwitserland. Dat bedrijf uit Zwisterland heeft een kluis in een berg gebouwd. Vrachtauto's kunnen er naar binnen rijden keren en weer naar buiten rijden zo groot is die kluis.
Zwitserland is het hoofdkantoor van de Illuminati.

Onder heel het land zitten elektronische installaties voor mind-control en laser-ruimtewapens. Onder veel kastelen daar zijn ingangen naar de Hollow Earth.

Veel gangen onder de Alpen leiden naar ondergrondse bases en plaatsen onder Spanje, Italie, Duitsland, Balearen, Malta, Belgie en Frankrijk.

quote:
De Large Hadron Collider hebben ze ook kunnen bouwen. Toch best wel groot en geavanceerd.

Kanaaltunnel, Alpentunnels, metrostelstels die ook dienen als atoombunkers enz enz... Dus waarom zouden ze niet D.U.M.B.S. kunnen bouwen. Best geloofwaardig :Y
Het grote werk wordt gedaan met nucleare boormachines.

quote:
Reptilians, NWO, Atlantis, hollow earth enz. gaat me allemaal net iets te ver. Ik ben daar veel te nuchter voor. Misschien moet ik nog wel "wakker worden" ;)
Het feit dat je bij zo'n soort bedrijf werkt, betekent dat je (onbewust) wordt beinvloed.

De meeste Nederlanders hebben een leven gehad in Atlantis.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 11:17:01 #258
230491 Zith
pls tip
pi_86197604
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Onder heel het land zitten elektronische installaties voor mind-control en laser-ruimtewapens. Onder veel kastelen daar zijn ingangen naar de Hollow Earth.

Veel gangen onder de Alpen leiden naar ondergrondse bases en plaatsen onder Spanje, Italie, Duitsland, Balearen, Malta, Belgie en Frankrijk.
[..]

[..]

Het feit dat je bij zo'n soort bedrijf werkt, betekent dat je (onbewust) wordt beinvloed.

Waarom gebruikte frankrijk/duitsland die niet tijdens WO2 om midden in de hoofdstad van de vijand te komen? :( Of was zelfs het illuminati clubje belangrijker dat het verliezen van je land?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86197788
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom gebruikte frankrijk/duitsland die niet tijdens WO2 om midden in de hoofdstad van de vijand te komen? :( Of was zelfs het illuminati clubje belangrijker dat het verliezen van je land?
een deelgroep in Duitsland heeft ze idd gebruikt. WO2 is voor hen nog niet afgelopen.

WO2 was voor de gewone wereld een test voor het managen van totalitaire systemen, concentratiekampen en nieuwe technologie voor indoctrinatie.

Verder was WO2 bedoeld om Europa de Navo en het Warschaupact te organiseren en de staat Israel te maken.
pi_86197789
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bankfurt je begint de laatste dagen ongeloofwaardig over te komen.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86198479
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Bankfurt je begint de laatste dagen ongeloofwaardig over te komen.
Dat had ik verwacht; jij hebt het e.e.a. over je conspiracy-interesses verteld en jouw gedrag op dit forum geeft aan dat je oprecht zoekende bent,

maar jouw geloof, overtuigingen, jouw wereldbeeld en kennis zijn zodanig georganiseerd en opgedaan dat er interne sabotage programma's in jouw geest worden opgestart die schadelijk kunnen zijn voor jou.

Even voor de goede orde:

Lees mijn posts niet meer, die zijn gevaarlijk voor mensen als jij.
Ik meen het.

Personen als jij wil ik beschermen.

Blijf voorlopig weg van conspiracy sites en ook weg van het paranormale.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 11:50:19 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86198718
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat had ik verwacht; jij hebt het e.e.a. over je conspiracy-interesses verteld en jouw gedrag op dit forum geeft aan dat je oprecht zoekende bent,

maar jouw geloof, overtuigingen, jouw wereldbeeld en kennis zijn zodanig georganiseerd en opgedaan dat er interne sabotage programma's in jouw geest worden opgestart die schadelijk kunnen zijn voor jou.

Even voor de goede orde:

Lees mijn posts niet meer, die zijn gevaarlijk voor mensen als jij.
Ik meen het.

Personen als jij wil ik beschermen.

Blijf voorlopig weg van conspiracy sites en ook weg van het paranormale.
Ehm...gast...wtf man? Misschien moet je iets minder drugs gebruiken ofzo, want je komt nu over als iemand die geestelijk heel ver weg is.

Jouw posts zijn tekst op een forum in de virtuele wereld die internet heet. Zo heel gevaarlijk ben jij niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_86199239
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef CoolGuy het volgende:

Jouw posts zijn tekst op een forum in de virtuele wereld die internet heet. Zo heel gevaarlijk ben jij niet.
Het was dan ook geen dreigement van Bankfurt, hij bedoelde volgens mij dat als mensen te dicht bij de waarheid komen, er automatisch een self-destruct systeem in werking gezet wordt.

On topic: ik krijg een beetje het gevoel dat dit een hoax is dat door sceptici opgericht is, als je zo naar de naam kijkt.

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 08-09-2010 12:10:02 ]
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 12:10:45 #264
16180 crew  CoolGuy
pi_86199503
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Het was dan ook geen dreigement van Bankfurt, hij bedoelde volgens mij dat als mensen te dicht bij de waarheid komen, er automatisch een self-destruct systeem in werking gezet wordt.

On topic: ik krijg een beetje het gevoel dat dit een hoax is dat door sceptici opgericht is, als je zo naar de naam kijkt.
Welnee, ik vatte het ook niet op als een dreigement, maar Bankfurt denkt wel in de veronderstelling te zijn dat zijn posts gevaarlijk zijn voor 'mensen zoals jij'. Ik probeerde dat te relativeren ;)
pi_86199514
quote:

[..]

Ja,

Ik wou er net op reageren, maar jij schrijft het hier goed weer.

Iiedereen heeft een self-destructsysteem in zich; het is zaak om dat te accepteren en er zich bewust van te worden wanneer het kan worden geactiveerd, en het vervolgens t.z.t. te verwijderen d.m.v. deprogrammering en oefeningen en externe hulp.

De Illuminati hebben in de meeste mensen zo'n selfdestruct-programma ingebakken; dit doen ze via indoctrinatie in de jeugd, sexueel misbruik, chip-implants, TV, tekenfilms, vaccinaties, elektronica etc.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 12:15:25 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_86199654
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja,

Ik wou er net op reageren, maar jij schrijft het hier goed weer.

Iiedereen heeft een self-destructsysteem in zich; het is zaak om dat te accepteren en er zich bewust van te worden wanneer het kan worden geactiveerd, en het vervolgens t.z.t. te verwijderen d.m.v. deprogrammering en oefeningen en externe hulp.

De Illuminati hebben in de meeste mensen zo'n selfdestruct-programma ingebakken; dit doen ze via indoctrinatie in de jeugd, sexueel misbruik, chip-implants, TV, tekenfilms, vaccinaties, elektronica etc.
Ik snap wle dat je dit bedoeld, maar ik snap niet waarom jouw posts gevaarlijk zijn voor sommige mensen? Is dat doordat de verheldering/antwoorden/informatie die jij brengt kan leiden tot het ontrafelen van de big picture bij die mensen die nog niet op jouw niveau zijn, en wanneer dat dreigt te gebeuren dat self-destructsysteem geactiveerd dreigt wordt wat gevaarlijk is voor zo iemand?

En heb jij zon systeem dan niet? En als jij dat hebt, maar jij hebt wel 'het licht gezien' als het ware, waarom heeft dat self destruct systeem dan bij jou niet succesvol gewerkt?
pi_86199742
quote:

[..]

Het is geen hoax; maar dit topic is een test om te kijken hoe snel mensen vinden dat het een hoax is.

Zo testen de Illuminati de sterkte van hun programma's die in de bevolking zijn geprogrammeerd.

Als het voor hen mis dreigt te gaan; wordt een topic door een geprogrammeeerde mod gesloten, of het forum gesloten, of sommige deelnemers vernietigen zichzelf.

De kunst is die programma's te herkennen en uit te schakelen voordat ze nog schadelijk kunnen worden.
pi_86199920
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap wle dat je dit bedoeld, maar ik snap niet waarom jouw posts gevaarlijk zijn voor sommige mensen? Is dat doordat de verheldering/antwoorden/informatie die jij brengt kan leiden tot het ontrafelen van de big picture bij die mensen die nog niet op jouw niveau zijn, en wanneer dat dreigt te gebeuren dat self-destructsysteem geactiveerd dreigt wordt wat gevaarlijk is voor zo iemand?
Niet zo zeer de big picture is van belang, maar mensen gaan dan nadenken en dat is het einde van hun slavernij. Zo'n iemand moet dus onmiddellijk terug in de wereld van Paul de Leeuw en de Postcodeloterij; gebeurt dat niet snel genoeg, dan worden programma's geactiveerd bijv. per sateliet op de betreffende persoon, en die wordt dan bijvoorbeeld ziek, krijgt hoofdpijn enzo, en na een week is die weer een slaaf.

quote:
En heb jij zon systeem dan niet? En als jij dat hebt, maar jij hebt wel 'het licht gezien' als het ware, waarom heeft dat self destruct systeem dan bij jou niet succesvol gewerkt?
Ik heb deze systemen en implants ook; sommige zitten er nog in, sommige zijn verwijderd en sommige zijn uitgeschakeld. Maar er is nog veel te doen. Daar zijn speciale procedures voor.

Ik kijk bijvoorbeeld nog teveel naar het NOS-journaal.
pi_86201424
Alle off-topic verwijderd.
En het was véél. Gelieve on topic te posten en voor andere onderwerpen nieuwe topics te openen.
pi_86201609
Ok, ondergrondse bases.

Wie kent er ondergrondse bases of DUMBS onder Nederland ?

Ik bedoel niet die rond Maastricht; maar waar je het niet zou verwachten..
pi_86201639
Mensen met klachten over Bankfurt hebben toch een keuze? Of je gelooft het, of je gelooft het niet en je legt het naast je neer met een mentaliteit van 'laat hem maar ratelen'. Iedereen tevreden.

Overigens merk ik bij mezelf sinds mijn prille ontwikkeling van bewustzijn ook veranderingen op bepaalde vlakken.

De DUMBS in Nederland zijn vooral geconcentreerd in de dunbevolkte gebieden, maar lopen door tot de steden. Geen bron, gebaseerd op logisch nadenken.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:21:42 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86201733
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, ondergrondse bases.

En dan bedoel je niet een oude bunker uit de WO denk ik... nee geen idee. Ik denk dat ze niet opvallen :+
The truth was in here.
pi_86201876
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Orchestra. het volgende:
Mensen met klachten over Bankfurt hebben toch een keuze? Of je gelooft het, of je gelooft het niet en je legt het naast je neer met een mentaliteit van 'laat hem maar ratelen'. Iedereen tevreden.

Overigens merk ik bij mezelf sinds mijn prille ontwikkeling van bewustzijn ook veranderingen op bepaalde vlakken.

De DUMBS in Nederland zijn vooral geconcentreerd in de dunbevolkte gebieden, maar lopen door tot de steden. Geen bron, gebaseerd op logisch nadenken.
ok, bedankt; ik weet het niet.

Maar verschillende bronnen vertellen mij dat er onder Den Haag en belangrijke oude gebouwen onderaardse ingangen zijn. Zoals: Paleis Noordeinde, Drakenstein, Kasteel Doorn, Sint-Jan in Den Bosch.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:33:20 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86202123
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ok, bedankt; ik weet het niet.

Maar verschillende bronnen vertellen mij dat er onder Den Haag en belangrijke oude gebouwen onderaardse ingangen zijn. Zoals: Paleis Noordeinde, Drakenstein, Kasteel Doorn, Sint-Jan in Den Bosch.
Het zou inderdaad ook wel vreemd zijn als er onder Den Haag geen bouwwerk zou bestaan in de vorm van een bunker ofzo.. natuurlijk is deze er! :)
The truth was in here.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 13:33:41 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_86202142
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, ondergrondse bases.

Nou, ik weet er wel een. Ergens in Noord-Limburg stond vroeger een gebouw dat als gymzaal diende voor een basisschool onder andere. dat gebouw en het veld waar het op stond moest wijken omdat daar een nieuwe snelweg werd aangelegd. Dat gebouw is gesloopt, maar tijdens de graafwerkzaamheden zijn er op een gegeven moment hekken omheen geplaatst waardoor je niks meer kon zien.

Naast het veld waar dat gebouw op stond lag een moeras. Dat stuk is ook helemaal weg gehaald (ik weet dit zeker want ik zat zelf op die basisschool). Ook daar werd geheimzinnig over gedaan. Wat blijkt nou, er is een gangenstelsel ontdekt wat behoorlijk groot was. Dit werd allemaal onder de pet gehouden jaren geleden, maar zoals altijd komen er dan toch geruchten op gang.

Nu ik dit topic lees ZOU HET ZO KUNNEN ZIJN (dus niet dat het daadwerkelijk zo is) dat wat er toen gevonden is hier mee te maken heeft. Het was geen normale bunker ofzo, want het gebied waar ik over spreek is echt behoorlijk groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')