Interessant topic is dit gewordenquote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Bankfurt het volgende:
Iedere ziel heeft zijn opdracht en zijn weg; er zijn vele reincarnaties nodig voordat men weer terugkeert bij de hoogste geestelijke bron.
Dat is onbepaald.quote:Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Interessant topic is dit geworden
Geloof jij in the One Infinite Creator? En wanneer zou volgens jou dan The Harvest komen?
Alleen maar via teh interwebs, ooit een keer op: www.projectcamelot.org/norway.html en www.projectcamelot.org/norway_update.html Een noorse politicus (anoniem uiteraard) die een brief schreef erover. Maar wat projectcamelot betreft weet ik niet wat ik van ze moet denken qua informatievoorziening.quote:Op maandag 6 september 2010 22:30 schreef Bankfurt het volgende:
Weet hier misschien iemand iets te vertellen over ondergrondse bases in Europa ?
Het is niet alleen de Bohemian Grove en zijn verhalen.. het zijn de talloze aantijgingen richting pedofilie en extreme sex spelletjes. Het probleem is dat men geen link durft te leggen tussen al deze aantijgingen, maar als we dan de individuen erbij pakken en een voor een proberen te achterhalen hoe iemand is, blijkt dit extreem viese plaatje, ineens veel beter te kloppen.. en wordt zo'n extreem fantasie verhaal.. ineens een mogelijke werkelijkheid.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef kweek89 het volgende:
en wat vindt men van de bewijzen richting The Bohemian Club?
Toch lichtelijk bizar dat alle belangrijke mensen in de Amerikaanse geschiedenis (bankieren,media,presidenten, goveneurs, politiek adviseurs) 2 weken per jaar met elkaar in gewaden rare ritueeltjes doen en staan te klappen voor het (waarschijnlijk fake) lichaam dat moet worden geofferd aan een uil.
het is o.a. bewezen dat de Manhatten Project hier beklonken is...
Ik geloof niet in al die demonische crap vind het alleen wel hoogst verdacht dat iedereen met macht 1x per jaar samen komt....
Zelfde geldt tot op zekere hoogte voor de Bilderberg groep opgericht door met de klapwiek geraakte en machtsbeluste Bernhard van Oranje..
Zwitserland is het hoofdkantoor van de Illuminati.quote:Op woensdag 8 september 2010 04:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dit topicGeniaal gewoon om al die reacties te lezen.
Ontopic: Mijn werk doet zaken met een bedrijf dat weer zaken doet in Zwitserland. Dat bedrijf uit Zwisterland heeft een kluis in een berg gebouwd. Vrachtauto's kunnen er naar binnen rijden keren en weer naar buiten rijden zo groot is die kluis.
Het grote werk wordt gedaan met nucleare boormachines.quote:De Large Hadron Collider hebben ze ook kunnen bouwen. Toch best wel groot en geavanceerd.
Kanaaltunnel, Alpentunnels, metrostelstels die ook dienen als atoombunkers enz enz... Dus waarom zouden ze niet D.U.M.B.S. kunnen bouwen. Best geloofwaardig
Het feit dat je bij zo'n soort bedrijf werkt, betekent dat je (onbewust) wordt beinvloed.quote:Reptilians, NWO, Atlantis, hollow earth enz. gaat me allemaal net iets te ver. Ik ben daar veel te nuchter voor. Misschien moet ik nog wel "wakker worden"
Waarom gebruikte frankrijk/duitsland die niet tijdens WO2 om midden in de hoofdstad van de vijand te komen?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zwitserland is het hoofdkantoor van de Illuminati.
Onder heel het land zitten elektronische installaties voor mind-control en laser-ruimtewapens. Onder veel kastelen daar zijn ingangen naar de Hollow Earth.
Veel gangen onder de Alpen leiden naar ondergrondse bases en plaatsen onder Spanje, Italie, Duitsland, Balearen, Malta, Belgie en Frankrijk.
[..]
Het grote werk wordt gedaan met nucleare boormachines.
[..]
Het feit dat je bij zo'n soort bedrijf werkt, betekent dat je (onbewust) wordt beinvloed.
De meeste Nederlanders hebben een leven gehad in Atlantis.
een deelgroep in Duitsland heeft ze idd gebruikt. WO2 is voor hen nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom gebruikte frankrijk/duitsland die niet tijdens WO2 om midden in de hoofdstad van de vijand te komen?Of was zelfs het illuminati clubje belangrijker dat het verliezen van je land?
Bankfurt je begint de laatste dagen ongeloofwaardig over te komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zwitserland is het hoofdkantoor van de Illuminati.
Onder heel het land zitten elektronische installaties voor mind-control en laser-ruimtewapens. Onder veel kastelen daar zijn ingangen naar de Hollow Earth.
Veel gangen onder de Alpen leiden naar ondergrondse bases en plaatsen onder Spanje, Italie, Duitsland, Balearen, Malta, Belgie en Frankrijk.
[..]
Het grote werk wordt gedaan met nucleare boormachines.
[..]
Het feit dat je bij zo'n soort bedrijf werkt, betekent dat je (onbewust) wordt beinvloed.
De meeste Nederlanders hebben een leven gehad in Atlantis.
Dat had ik verwacht; jij hebt het e.e.a. over je conspiracy-interesses verteld en jouw gedrag op dit forum geeft aan dat je oprecht zoekende bent,quote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Bankfurt je begint de laatste dagen ongeloofwaardig over te komen.
Ehm...gast...wtf man? Misschien moet je iets minder drugs gebruiken ofzo, want je komt nu over als iemand die geestelijk heel ver weg is.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht; jij hebt het e.e.a. over je conspiracy-interesses verteld en jouw gedrag op dit forum geeft aan dat je oprecht zoekende bent,
maar jouw geloof, overtuigingen, jouw wereldbeeld en kennis zijn zodanig georganiseerd en opgedaan dat er interne sabotage programma's in jouw geest worden opgestart die schadelijk kunnen zijn voor jou.
Even voor de goede orde:
Lees mijn posts niet meer, die zijn gevaarlijk voor mensen als jij.
Ik meen het.
Personen als jij wil ik beschermen.
Blijf voorlopig weg van conspiracy sites en ook weg van het paranormale.
Het was dan ook geen dreigement van Bankfurt, hij bedoelde volgens mij dat als mensen te dicht bij de waarheid komen, er automatisch een self-destruct systeem in werking gezet wordt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
Jouw posts zijn tekst op een forum in de virtuele wereld die internet heet. Zo heel gevaarlijk ben jij niet.
Welnee, ik vatte het ook niet op als een dreigement, maar Bankfurt denkt wel in de veronderstelling te zijn dat zijn posts gevaarlijk zijn voor 'mensen zoals jij'. Ik probeerde dat te relativerenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was dan ook geen dreigement van Bankfurt, hij bedoelde volgens mij dat als mensen te dicht bij de waarheid komen, er automatisch een self-destruct systeem in werking gezet wordt.
On topic: ik krijg een beetje het gevoel dat dit een hoax is dat door sceptici opgericht is, als je zo naar de naam kijkt.
Ja,quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was dan ook geen dreigement van Bankfurt, hij bedoelde volgens mij dat als mensen te dicht bij de waarheid komen, er automatisch een self-destruct systeem in werking gezet wordt.
Ik snap wle dat je dit bedoeld, maar ik snap niet waarom jouw posts gevaarlijk zijn voor sommige mensen? Is dat doordat de verheldering/antwoorden/informatie die jij brengt kan leiden tot het ontrafelen van de big picture bij die mensen die nog niet op jouw niveau zijn, en wanneer dat dreigt te gebeuren dat self-destructsysteem geactiveerd dreigt wordt wat gevaarlijk is voor zo iemand?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja,
Ik wou er net op reageren, maar jij schrijft het hier goed weer.
Iiedereen heeft een self-destructsysteem in zich; het is zaak om dat te accepteren en er zich bewust van te worden wanneer het kan worden geactiveerd, en het vervolgens t.z.t. te verwijderen d.m.v. deprogrammering en oefeningen en externe hulp.
De Illuminati hebben in de meeste mensen zo'n selfdestruct-programma ingebakken; dit doen ze via indoctrinatie in de jeugd, sexueel misbruik, chip-implants, TV, tekenfilms, vaccinaties, elektronica etc.
Het is geen hoax; maar dit topic is een test om te kijken hoe snel mensen vinden dat het een hoax is.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
On topic: ik krijg een beetje het gevoel dat dit een hoax is dat door sceptici opgericht is, als je zo naar de naam kijkt.
Niet zo zeer de big picture is van belang, maar mensen gaan dan nadenken en dat is het einde van hun slavernij. Zo'n iemand moet dus onmiddellijk terug in de wereld van Paul de Leeuw en de Postcodeloterij; gebeurt dat niet snel genoeg, dan worden programma's geactiveerd bijv. per sateliet op de betreffende persoon, en die wordt dan bijvoorbeeld ziek, krijgt hoofdpijn enzo, en na een week is die weer een slaaf.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap wle dat je dit bedoeld, maar ik snap niet waarom jouw posts gevaarlijk zijn voor sommige mensen? Is dat doordat de verheldering/antwoorden/informatie die jij brengt kan leiden tot het ontrafelen van de big picture bij die mensen die nog niet op jouw niveau zijn, en wanneer dat dreigt te gebeuren dat self-destructsysteem geactiveerd dreigt wordt wat gevaarlijk is voor zo iemand?
Ik heb deze systemen en implants ook; sommige zitten er nog in, sommige zijn verwijderd en sommige zijn uitgeschakeld. Maar er is nog veel te doen. Daar zijn speciale procedures voor.quote:En heb jij zon systeem dan niet? En als jij dat hebt, maar jij hebt wel 'het licht gezien' als het ware, waarom heeft dat self destruct systeem dan bij jou niet succesvol gewerkt?
En dan bedoel je niet een oude bunker uit de WO denk ik... nee geen idee. Ik denk dat ze niet opvallenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, ondergrondse bases.
Wie kent er ondergrondse bases of DUMBS onder Nederland ?
Ik bedoel niet die rond Maastricht; maar waar je het niet zou verwachten..
ok, bedankt; ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Orchestra. het volgende:
Mensen met klachten over Bankfurt hebben toch een keuze? Of je gelooft het, of je gelooft het niet en je legt het naast je neer met een mentaliteit van 'laat hem maar ratelen'. Iedereen tevreden.
Overigens merk ik bij mezelf sinds mijn prille ontwikkeling van bewustzijn ook veranderingen op bepaalde vlakken.
De DUMBS in Nederland zijn vooral geconcentreerd in de dunbevolkte gebieden, maar lopen door tot de steden. Geen bron, gebaseerd op logisch nadenken.
Het zou inderdaad ook wel vreemd zijn als er onder Den Haag geen bouwwerk zou bestaan in de vorm van een bunker ofzo.. natuurlijk is deze er!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ok, bedankt; ik weet het niet.
Maar verschillende bronnen vertellen mij dat er onder Den Haag en belangrijke oude gebouwen onderaardse ingangen zijn. Zoals: Paleis Noordeinde, Drakenstein, Kasteel Doorn, Sint-Jan in Den Bosch.
Nou, ik weet er wel een. Ergens in Noord-Limburg stond vroeger een gebouw dat als gymzaal diende voor een basisschool onder andere. dat gebouw en het veld waar het op stond moest wijken omdat daar een nieuwe snelweg werd aangelegd. Dat gebouw is gesloopt, maar tijdens de graafwerkzaamheden zijn er op een gegeven moment hekken omheen geplaatst waardoor je niks meer kon zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, ondergrondse bases.
Wie kent er ondergrondse bases of DUMBS onder Nederland ?
Ik bedoel niet die rond Maastricht; maar waar je het niet zou verwachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |