Soms kom je mensen tegen, die net dat stapje aan je geven waardoor jij getriggerd word om te groeien. Nu was het tijd om je de kennis te delen en het is weer aan jou of je daar een bepaalde waarde aan wilt hangen.quote:Op maandag 6 september 2010 00:07 schreef Chooselife het volgende:
Ik zal jullie vertellen.
Ik ben hier niet voor niets, in dit topic.
Ik heb in Indonesië een man gesproken -mijn gids daar-, die me vertelde dat zijn vrouw paranormale gaven had. Een afgestudeerd wetenschapper, dus ik kon niet anders dan hem serieus nemen en naar zijn verhaal te luisteren. Hij zei me als eerst, mijn vrouw kan contact met jou leggen -met mij dus-, en dat ik één van hen schijn te zijn. Ik schijn het alleen zelf nog niet helemaal ontdekt te hebben, want ik zit nog niet in een bepaalde fase. Oké, je fronst je wenkbrauwen en neemt het ter informatie aan. Ten tweede zei die, ze ziet regelmatig slang-achtige beesten, reptielen, die zich tussen de mensen begeven. Alleen zij kan ze zien, omdat ze die gave heeft. Ze lachen ons vaak uit en bespotten ons, herinner ik me. Ze heeft een soort gids (spreekwoordelijk?), zei die, die haar begeleidt in het leven. Zo beschouwt ze dat. Hij zegt, als je leert mediteren dan kun je met mijn vrouw communiceren. Nou, dat heb ik niet geprobeerd, omdat ik daar te nuchter voor ben.
Soms zet het me aan het denken, deze ervaring. Maar wat nu, als blijkt dat het hier feitelijkheden betreft. Zij kan niet weten dat hier in het Westen wel eens over "reptilians" wordt gerept. Ik weet ook zeker dat ze niet geïnspireerd is door "conspiracy" literatuur. Het gaat mij persoonlijk allemaal te ver, maar mijn Indonesië ervaring, heeft me zeker aan het denken gezet.
Ook vraag ik me af hoe ik aan die eeuwige Pleïaden kom -geen idee wat het is-, aan dolfijnen en al die wollige beelden over contact, eeuwige liefde, broederschap en vergiffenis. Het is iets wat zegt, maak je los en kies voor liefde. En er ontstaat een gevoel van liefde. En de geografische aanduiding ergens rond Zuid-Rusland-Kazakhstan-Mongolië. Alsof zich daar een antwoord op iets bevindt. Ook kocht ik ineens "de 12e planeet" van Zecharia Sitchin. Geen idee waarom. Ik zou dit rationeel gezien als "belachelijke" literatuur kwalificeren.
Wat gaafquote:Op zondag 5 september 2010 22:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niets van universiteiten.
Alle universiteiten staan onder controle van de illuminati en zij bepalen wat officieel wel of niet bewezen wordt. Zij bepalen ook wie professor mag worden en wie niet. Zij bepalen ook wie wel en wie niet een Nobel-prijs gaat winnen.
Aangestelde professoren en wetenschappers worden betaald door de Illuminati, en zij moeten doen wat hen is verteld. Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun baan of erger ...
Voor bewijzen moet je zelf nadenken en niet naar de universiteiten gaan.
Komt omdat je aardig in pas loopt met wat ze willen.quote:Op maandag 6 september 2010 08:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat gaafIk word betaald door de illuminatie. En ik altijd maar denken dat het Radboud mij betaald. Tot nu toe is er echter nog niemand geweest die me verteld heeft dat ik mijn mond moest houden 'of anders'.
Ja erg vreemd jaquote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Grappig ook altijd dat je schoolstudie zwaarder weegt dan studie die autodidact opgedaan word.
logisch, autodidacten hebben de verlichting niet gebracht...quote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Grappig ook altijd dat je schoolstudie zwaarder weegt dan studie die autodidact opgedaan word. Het is altijd zo'n laatste redmiddel om te zeggen "ja jij weet niks, ik heb gestudeerd" .. ja dan weet je inderdaad dingen hoor.
Natuurlijk weegt dat zwaarder, autodidacten hebben hun kennis en vaardigheden nooit bewezen.quote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Grappig ook altijd dat je schoolstudie zwaarder weegt dan studie die autodidact opgedaan word. Het is altijd zo'n laatste redmiddel om te zeggen "ja jij weet niks, ik heb gestudeerd" .. ja dan weet je inderdaad dingen hoor.
idd.quote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
damn, ben ik het gewoon eens redelijk eens met Bankfurtquote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
idd.
Maar beter is allebei:
1) universitaire studies afmaken, liefst zo abstract mogelijk met ruimte voor technologie en filososofie.
2) autodidactiek: maar dan ook alles wat er te bestuderen valt.
Het nut van een universitiare studie, is dat je een referentiekader hebt; een beeld van hoe de"beperkte kennis" die officieel is, is georganiseerd. Daarnaast zijn taal, cultuur, wiskunde, informatica, filosofie en zo altijd nuttig en die kunnen geen leugens bevatten.
+1quote:Op maandag 6 september 2010 11:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn, ben ik het gewoon eens redelijk eens met Bankfurt
Makkelijk voorbeeld. Dat we maar x % van onze hersenen gebruiken. Is gewoon onzin/een leugenquote:Op maandag 6 september 2010 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar valt over te twisten, lees: discussieren
De waarheid zal je vrij maken. Maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Zuid Rusland te reizen, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 6 september 2010 00:07 schreef Chooselife het volgende:
Ik zal jullie vertellen.
Ik ben hier niet voor niets, in dit topic.
Ik heb in Indonesië een man gesproken -mijn gids daar-, die me vertelde dat zijn vrouw paranormale gaven had. Een afgestudeerd wetenschapper, dus ik kon niet anders dan hem serieus nemen en naar zijn verhaal te luisteren. Hij zei me als eerst, mijn vrouw kan contact met jou leggen -met mij dus-, en dat ik één van hen schijn te zijn. Ik schijn het alleen zelf nog niet helemaal ontdekt te hebben, want ik zit nog niet in een bepaalde fase. Oké, je fronst je wenkbrauwen en neemt het ter informatie aan. Ten tweede zei die, ze ziet regelmatig slang-achtige beesten, reptielen, die zich tussen de mensen begeven. Alleen zij kan ze zien, omdat ze die gave heeft. Ze lachen ons vaak uit en bespotten ons, herinner ik me. Ze heeft een soort gids (spreekwoordelijk?), zei die, die haar begeleidt in het leven. Zo beschouwt ze dat. Hij zegt, als je leert mediteren dan kun je met mijn vrouw communiceren. Nou, dat heb ik niet geprobeerd, omdat ik daar te nuchter voor ben.
Soms zet het me aan het denken, deze ervaring. Maar wat nu, als blijkt dat het hier feitelijkheden betreft. Zij kan niet weten dat hier in het Westen wel eens over "reptilians" wordt gerept. Ik weet ook zeker dat ze niet geïnspireerd is door "conspiracy" literatuur. Het gaat mij persoonlijk allemaal te ver, maar mijn Indonesië ervaring, heeft me zeker aan het denken gezet.
Ook vraag ik me af hoe ik aan die eeuwige Pleïaden kom -geen idee wat het is-, aan dolfijnen en al die wollige beelden over contact, eeuwige liefde, broederschap en vergiffenis. Het is iets wat zegt, maak je los en kies voor liefde. En er ontstaat een gevoel van liefde. En de geografische aanduiding ergens rond Zuid-Rusland-Kazakhstan-Mongolië. Alsof zich daar een antwoord op iets bevindt. Ook kocht ik ineens "de 12e planeet" van Zecharia Sitchin. Geen idee waarom. Ik zou dit rationeel gezien als "belachelijke" literatuur kwalificeren.
Nou, dat lijkt me wel. De geschiedenis is natuurlijk geschreven, nooit objectief weergegeven. Cultuur is een onderdeel daarvan.quote:
Nee, die behoefte heb ik ook niet. Maar iets in mij, zeg maar dezelfde boodschapper als van de dolfijnen en de pleïaden, vertelt me over dat gebied. Geen idee wat ermee aan de hand is.quote:Op maandag 6 september 2010 12:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De waarheid zal je vrij maken. Maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Zuid Rusland te reizen, kan ik je uit ervaring vertellen.
Dan moet er wel iets zijn natuurlijk, wat als je het voelt is het immers zoquote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, die behoefte heb ik ook niet. Maar iets in mij, zeg maar dezelfde boodschapper als van de dolfijnen en de pleïaden, vertelt me over dat gebied. Geen idee wat ermee aan de hand is.
Kan een gut feeling zijn waar je naar wilt luisteren, niet altijd onverstandig.quote:Op maandag 6 september 2010 12:57 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets zijn natuurlijk, wat als je het voelt is het immers zo
Maar vaak wel. Ik vind dat iets voor Jezus-freaks: 'Tis een gevoel'.quote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan een gut feeling zijn waar je naar wilt luisteren, niet altijd onverstandig.
Volgens mij ben ik heel rationeel, qua beschouwing van e.e.a.. Kun je trouwens dat eeuwige cynisme achterwegen laten?quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar vaak wel. Ik vind dat iets voor Jezus-freaks: 'Tis een gevoel'.
Stel je voor dat iedereen zoveel waarde zou hechten een elk ideetje en elke drang die in ze opborrelde, in de overtuiging dat het een diepere bron/betekenis moet hebben. Laten we een beetje rationeel blijven.
Nee. Jij bent zweverig, ik cynisch. So be it.quote:Op maandag 6 september 2010 13:03 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik heel rationeel, qua beschouwing van e.e.a.. Kun je trouwens dat eeuwige cynisme achterwegen laten?
En dat ook iddquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wel. De geschiedenis is natuurlijk geschreven, nooit objectief weergegeven. Cultuur is een onderdeel daarvan.
Ah nooit een goede gut feeling meegemaakt dus zie ik. Misschien ben je gespitst op zaken die hapklaar voor liggen dat je daarom de 'kleine' hints niet meer kan zien.quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar vaak wel. Ik vind dat iets voor Jezus-freaks: 'Tis een gevoel'.
Stel je voor dat iedereen zoveel waarde zou hechten een elk ideetje en elke drang die in ze opborrelde, in de overtuiging dat het een diepere bron/betekenis moet hebben. Laten we een beetje rationeel blijven.
Is dat synoniem voor "Ik geloof je niet dus ik heb het recht bot te zijn tegen je? " want dan kan ik er even rekening mee houdenquote:Op maandag 6 september 2010 13:05 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Nee. Jij bent zweverig, ik cynisch. So be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |