Ga jij jezelf vet rouwen?? :squote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef Goodboy het volgende:
Even een simpele maar toch belangrijke vraag: Als ik op straat loop en ik zie een mooie meid/dame/vrouw mij tegemoet lopen, kijk ik meestal me ogen naar ze uit en probeer ook altijd oogcontact te maken maar soms word ik niet nagekeken door ze en lopen ze me straal voorbij en andere dagen voel ik die ogen op me branden waar ik ze tegenkomt. en hoop zo dan een klein vonkje over te kunnen brengen. Ik weet eerlijk gezegd niet waar het aan ligt, soms flirten meiden met me en andere keren heb ik heel wat minder vrouwelijke aandacht? ik hou me ook al lange tijd bezig met het vinden naar een vriendin maar het lijkt alsof meiden me niet moeten en daar word ik minder zekerder van en waanneer meiden met me flirten is het een boost voor me zelfvetrouwen, en ga ik me er ook beter door voelen ik heb verder ook geen vrienden waar ik mee kan praten/lachen
ik mis gezelschap
Precies zoals ik in het vorige topic al opperdequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Omdat je haar type niet bent?? Omdat je te hard zoekt? Omdat je ze op een vreemde indringende manier aankijkt?
Ik wist niet dat er al een eerder topic wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Precies zoals ik in het vorige topic al opperde
Desperate en hongerige blik.
Volgens mij is dat de eerste stap, dat je je misschien aanmeld voor een club/groep rondom een onderwerp dat ou boeit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef Goodboy het volgende: ik heb verder ook geen vrienden waar ik mee kan praten/lachen
ik mis gezelschap
Maak eens wat oogcontact met de mannen van Nederland danquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Niks tegen TS heur,maar ik merk dat er veel topics geopend worden over onzekere jongens...ligt het aan het seizoen, aan 2010.... Ik wil die zelfverzekerde vent terug!
De zelfverzekerde mannen zijn buiten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Niks tegen TS heur,maar ik merk dat er veel topics geopend worden over onzekere jongens...ligt het aan het seizoen, aan 2010.... Ik wil die zelfverzekerde vent terug!
Ow gij wilt niet weten maar ik ben echt een flirt en die blik vasthouden is ook leuk, ik kijk eigenlijk nooit om het is niet persoonlijk maakt ook niet uit hoe lekker die gast is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Maak eens wat oogcontact met de mannen van Nederland dan.
Het feit is dat meisjes meestal op zelfverzekerde jongens en jongens met vrienden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie als eerste wegkijkt verliest, dat weet je hè?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow gij wilt niet weten maar ik ben echt een flirt en die blik vasthouden is ook leuk,..
Ah, je speelt hard to get. Kutspelletjes zijn dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow gij wilt niet weten maar ik ben echt een flirt en die blik vasthouden is ook leuk, ik kijk eigenlijk nooit om het is niet persoonlijk maakt ook niet uit hoe lekker die gast is.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef AceOfDubs het volgende:
[..]
Wie als eerste wegkijkt verliest, dat weet je hè?
Gewoon totdat ik een glimlach krijgquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef AceOfDubs het volgende:
[..]
Wie als eerste wegkijkt verliest, dat weet je hè?
Nee , helemaal niet heb er gewoon geen behoefte aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef daftme het volgende:
[..]
Ah, je speelt hard to get. Kutspelletjes zijn dat.
Uitstraling man, Uitstraling daar draait het uiteindelijk om.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef Goodboy het volgende:
[..]
Het feit is dat meisjes meestal op zelfverzekerde jongens en jongens met vrienden.
Bij mij ligt niet aan mijn uiterlijk maar ik denk dat het misschien te maken heeft met wat ik uitstraal.
Preciesquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon totdat ik een glimlach krijg
Als je zekere jongens wilt kennen, moet je niet in R&P zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |