abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85690949
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat het dezelfde scooterjongen is? De slager ging er achteraan, en reed daarna een scooter aan. De door een dolle slager aangereden scooteraar belt 112. Zou je dat doen als je net iemand had aangereden?

Het was dus geen heterdaad, en ik kan me best voorstellen dat als je toch al in de auto stapt om een scooterjoch aan te rijden, dat je dan de eerste de beste die je ziet voor de dader houdt.
Hoe weten we eigenlijk of het uberhaupt een scooter was? En was er wel een kind? En wat voor kind? Hoe oud? Of een kind 2,3 of 4 is kan soms moeilijk te zien zijn. En was het wel in die straat of een andere straat? Was het wel dezelfde dag? Of was het een feestdag? Misschien was het iemand die een scooter net gewonnen had bij een scooterwinkel die net 2 identieke scooters had weggegeven en hebben we dus de verkeerde jongen te pakken. Misschien was het wel helemaal geen jongen maar een meisje. Dat zwanger was en snel richting het ziekenhuis moest om te gaan bevallen en dacht dat ze geen kind maar een trol had aangereden omdat ze last heeft van psychoses.
pi_85690991
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

Het was dus geen heterdaad, en ik kan me best voorstellen dat als je toch al in de auto stapt om een scooterjoch aan te rijden, dat je dan de eerste de beste die je ziet voor de dader houdt.
Waar staat dat de man in de auto sprong om hem aan te rijden? Toon eens aan.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:20 schreef Boldface het volgende:

[..]

Serieus, je moet echt een cursus begrijpend lezen gaan doen. In de openingspost wordt een GETUIGE opgevoerd. Als ik dan schrijf dat er "volgens de getuige" dit en dat is gebeurd en jij gaat dat veranderen in "volgens verhalen" dan snap je echt iets niet. Of je kent de betekenis van het woord "volgens" niet, of je kunt überhaupt niet begrijpend lezen.
Wat dacht je van al die dingen, hij snapt het niet en de dingen die hij mogelijk wel snapt worden ontkent en verdraaid. Een echte dus.... maar nogmaals, wacht maar tot hij een keer voor zijn sokken wordt gereden als hij zijn huisje uitkomt. Kijken of het dan nog zo'n grote man is.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:23:38 #278
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691024
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gemotoriseerd verkeer.
En dus is hij niet meer zwak? :')

Het gaat om de kwestsbaarheid, niet of er een motortje onder zit of niet
pi_85691050
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

Artikel 185 wegenverkeerswet is voor fietsers en voetgangers een fantastische wet als het gaat om de aansprakelijkheid. Bij een verkeersongeluk is de automobilist, scooterberijder, motorbestuurder, bromfietser, tractorberijder of ieder ander die een voertuig met een motor bestuurt altijd aansprakelijk voor de schade.
http://www.makemyday.eu/l(...)egenverkeerswet.doc/
pi_85691058
quote:

[..]

wat is dat kwestsbaarheid ? En hoe meet je wie het meest kwestsbaarheid is? En als je dan het meest kwestsbaarheid bent... heb je dan voor of nadeel?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:25:46 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85691084
Er vanuitgaande dat het verhaal klopt is het niet vreemd. Het feit is dat de scooterrijder wordt klemgereden door een busje en daardoor schade oploopt. Voor die schade is de bestuurder van het busje verantwoordelijk, die reed hem immers klem.

Het staat los van het aanrijden van een kind. Hoe dat is afgelopen horen we niet, maar wanneer het verhaal klopt, zal de scooterrijder zelf het nodige met jusitie te stellen hebben gehad daarvoor.
pi_85691093
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef fs180 het volgende:

Kun je prima met 30-50 doorheen als je beetje remmen hebt :)
Zielige sukkel
Ze hadden je moeder moeten steriliseren op haar twaalfde
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:05 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85691167
quote:
[..]

Nee, dan is hij niet meer zwak, als je dan toch bepaalde juridische begrippen niet lijkt te begrijpen, zet jezelf dat iig niet zo voor schut door dit soort opmerkingen te maken en google eerst.

Als je simpelweg op "Zwakke verkeersdeelnemer" had gegoogled dan was je eerste hit deze geweest:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel_185_Wegenverkeerswet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:30:04 #284
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691230
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:24 schreef shomila het volgende:

[..]

Artikel 185 wegenverkeerswet is voor fietsers en voetgangers een fantastische wet als het gaat om de aansprakelijkheid. Bij een verkeersongeluk is de automobilist, scooterberijder, motorbestuurder, bromfietser, tractorberijder of ieder ander die een voertuig met een motor bestuurt altijd aansprakelijk voor de schade.
http://www.makemyday.eu/l(...)egenverkeerswet.doc/
Dat is niet waar, ik ga je bron nieteens lezen. :')
pi_85691251
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dan is hij niet meer zwak, als je dan toch bepaalde juridische begrippen niet lijkt te begrijpen, zet jezelf dat iig niet zo voor schut door dit soort opmerkingen te maken en google eerst.

Als je simpelweg op "Zwakke verkeersdeelnemer" had gegoogled dan was je eerste hit deze geweest:
Nu ga je ervanuit dat hij de waarheid wil weten, ..hij zit hier slechts te trollen en dan is de waarheid niet handig.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:30:59 #286
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691261
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

wat is dat kwestsbaarheid ? En hoe meet je wie het meest kwestsbaarheid is? En als je dan het meest kwestsbaarheid bent... heb je dan voor of nadeel?
Ik bepaal dat niet hoor, moet je bij de politiek wezen, ik vertel het alleen maar :*
pi_85691270
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Krijg nou tieten: eerste allinea in die link.
Bomen huizen en vangrails zijn geen motorvoertuigen volgens de wegenverkeerswet _O-
Wie had dat kunnen denken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:32:01 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85691299
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef Alicey het volgende:
Er vanuitgaande dat het verhaal klopt is het niet vreemd. Het feit is dat de scooterrijder wordt klemgereden door een busje en daardoor schade oploopt. Voor die schade is de bestuurder van het busje verantwoordelijk, die reed hem immers klem.

Het staat los van het aanrijden van een kind. Hoe dat is afgelopen horen we niet, maar wanneer het verhaal klopt, zal de scooterrijder zelf het nodige met jusitie te stellen hebben gehad daarvoor.
Als het verhaal klopt dan heeft de scooter geen schade van het klemrijden maar omdat de bestuurder de scooter liet vallen.... de scooter stond bijna stil en zou het busje net getoucheerd hebben.

Daarna liet hij de scooter vallen, dus afhankelijk van wat de schade werkelijk is zal wel achterhaald kunnen worden of het schade van de "botsing" of van het laten vallen is.

Overigens is de eigenaar van het busje aansprakelijk, niet de bestuurder, tenzij er sprake was van joy-riding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:32:35 #289
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691321
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zielige sukkel
Ze hadden je moeder moeten steriliseren op haar twaalfde
Oh gut toch, voel je nou echt persoonlijk aangevallen omdat ik blijkbaar wel de macht over mijn vervoersmiddel heb? Of is het pure onmacht die je zo heet aan laten lopen?

pi_85691368
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik bepaal dat niet hoor, moet je bij de politiek wezen, ik vertel het alleen maar :*
lees het nou nog eens....dat hele woord bestaat niet eens.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef fs180 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie het nut niet om foto's van jezelf te plaatsen, tenzij je medelijden wilt?
pi_85691395
quote:

[..]

Oh gut toch, voel je nou echt persoonlijk aangevallen omdat ik blijkbaar wel de macht over mijn vervoersmiddel heb? Of is het pure onmacht die je zo heet aan laten lopen?

[ afbeelding ]
Kijk je wel uit voor scooters.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:36:33 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691439
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

lees het nou nog eens....dat hele woord bestaat niet eens.
[..]

Ik zie het nut niet om foto's van jezelf te plaatsen, tenzij je medelijden wilt?
Waar heb je het over? :?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:37:23 #293
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691467
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef shomila het volgende:

[..]

Kijk je wel uit voor scooters.
Als jij wat inleest over de materie :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:37:42 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85691478
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:

Als het verhaal klopt dan heeft de scooter geen schade van het klemrijden maar omdat de bestuurder de scooter liet vallen....
Wat net zo goed van schrik kan zijn omdat hij die idiote manouvre van dat busje niet verwachtte.

quote:
de scooter stond bijna stil en zou het busje net getoucheerd hebben.
Er is dus in ieder geval een aanrijding.

quote:
Daarna liet hij de scooter vallen, dus afhankelijk van wat de schade werkelijk is zal wel achterhaald kunnen worden of het schade van de "botsing" of van het laten vallen is.
Dat lijkt me ook. Wat dat betreft is het wel jammer dat de meeste verzekeraars bij lage schadebedragen gewoon uitkeren..

quote:
Overigens is de eigenaar van het busje aansprakelijk, niet de bestuurder, tenzij er sprake was van joy-riding.
Heb je gelijk in inderdaad. :) Dat is overigens de slager, dus het komt ook nog eens bij de juiste persoon terecht. :)
pi_85691505
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef fs180 het volgende:

[..]

Als jij wat inleest over de materie :)
Of jij.
pi_85691531
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ach je bent gewoon een domme sukkel om te gaan lopen roepen dat je door die straat makkelijk met 50 kan.
Ik had je moeder graag de morning sicknes bespaart

Nee ik wordt hier een beetje moe van dt aangemeten stockholm syndroom
De dader wordt hier vanaf de OP verontschuldigt.
Die 3 jarige heeft zowat schuld omdat ze bewust onder die scooter gelopen is.

Het feit dat die lullo na betrokken te zijn geweest bij een ongeval , doorgereden is dioet niet terzake.

Het feit dat een getuige gebruik maakt van zijn recht om een wetsovertreder staande te houden wordt krom gepraat

Nee iedereen hier WEET dat de berijder van die scooter zich bedreigd voelde aangereden is en dat er hier een hetse is.

Het meisje maakt het goed is namelijk hetzelfde als het meisje mankeert niets . 8)7
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:39:33 #297
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691534
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef shomila het volgende:

[..]

Of jij.
Of jij!

Meen je dit nou serieus? 8)7
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:40:42 #298
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691565
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ne ik wordt hier een beetje moe van dt aangemeten stockholm syndroom
De dader wordt hier vanaf de OP verontschuldigt.
Die 3 jarige heeft zowat schuld omdat ze bewust onder die scooter gelopen is.

Het feit dat die lullo na betrokken te zijn geweest bij een ongeval , doorgereden is dioet niet terzake.

Het feit dat een getuige gebruik maakt van zijn recht om een wetsovertreder staande te houden wordt krom gepraat

Nee iedereen hier WEET dat de berijder van die scooter zich bedreigd voelde aangereden is en dat er hier een hetse is.

Het meisje maakt het goed is namelijk hetzelfde als het meisje mankeert niets . 8)7
Omdat JIJ het niet eens bent met het rechtssysteem voel je je uitgenodigd om mij persoon aan te vallen? Ben jij toevallig slager van beroep? :%
pi_85691583
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef fs180 het volgende:

[..]

Waar heb je het over? :?
Dat je woorden gebruikt die niet bestaan _O-
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:28 #300
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85691703
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende: