Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee dat is dikke onzin.
Je pakt nu een spel dat toen het uit kwam er extreem mooi uit zag (voor die tijd) en als je het nu dan speelt is dat gewoon nostalgie.
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zijn de graphics nu goed? Nee... Is het spel nog steeds leuk? Ja.
Ja, dat kan ik niet ontkennen... Mijn Duits is nogal slecht vandaar en ik heb een hekel aan spelfouten in namenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Toch even Wiki er bij gepakt?
Ik zou er geen 70¤ voor betalen, maar liever dat dan enige post-Underground Need for Speed versie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou je Gt5 kopen als het de graphics van deel 1 had maar de precisie van Gt5? Nee. Kortom wel realistisch zijn lfs komt er mee weg omdat het een tof initiatief is waar je geen 70 euro voor betaald.
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Vanzwanen het volgende:
Wat een GT5 Topic
Maar even OT:
Heeft iemand die karts in GT5 al gezien? Wat een dieptepuntMaar verder word de game wel vet denk ik.
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met echte karts gaan die in de game veel te smooth als je begrijpt wat ik bedoel
Misschien misschien misschien......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Mja, maar dat is een video waar naar alle waarschijnlijkheid alle hulpmiddelen aan staan. ;p Ik wil het eerst zelf proberen voordat ik oordelen kan.
Kijken wie het snelst is met een kart over de Nordschleifequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dieptepunt? Het lijkt mij juist hartstikke tof om met karts te racen.
Dat dacht ik ook altijd, tot ik met zo'n soort Indie/F1-achtige auto in Live for Speed ging rijden op een Oval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef mustisuc het volgende:
Wat mij bijvoorbeeld weer minder leuk lijkt is Nascar.
quote:On August 15 at the 60th Pebble Beach Concours de Elegance, held at Pebble Beach, CA, Gran Turismo creator and producer Kazunori Yamauchi selected the 1952 Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T. 1 as the winner of the Gran Turismo Trophy. The Gran Turismo Trophy started in 2008 as the Polyphony Digital Trophy, with the 1967 Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype winning the honor. And last year the 1965 Alfa Romeo TZ2 took home the Gran Turismo Trophy.
The B.A.T. series of cars from the 1950s, designed by Bertone, a famous Italian coachbuilder, holds a special place in the history of automotive aerodynamics. B.A.T. stands for Berlinetta Aerodinamica Tecnica, meaning aerodynamic experiment coupe. The Alfa Romeo-based B.A.T. 5, B.A.T. 6, and B.A.T. 7 are more well known, but the Abarth 1500 Biposto is still very important in that it was the very first model in the series.
Eens!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig, die details![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |