Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij de controle verliest op 0:40 geeft wel aan dat de auto's niet aan de weg geplakt zitten. Aan de hand van dit stukje alleen al mag je aannemen dat racen met alle assists uit ook echt uitdagend gaat worden met een aantal auto's. Met veel andere racegames is het te makkelijk met assists uit.
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook in forza zo... Als je een bocht maakt en je geeft te veel gas is het einde oefening...
Dat was in Prologue ook al met bepaalde auto'squote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
-edit- en later nog een keer. Hij maakte dan wel een foutje door te vroeg in te sturen en wellicht te scherp, maar de controle was in een keer weg! Waar met veel andere games dit geen enkel probleem oplevert!
Ziet er goed uit hoor.
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hé dat heb ik nou met Live for Speed ook altijd.![]()
Ja maar jij bent the stig. Dat telt niet. Als jij je handen legt op GT5 dan neem je deze bocht met 300km/h met elke auto. Ja zelfs met een Ford Model T lukt je dat...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heb ik enkel een probleem mee met R2 auto's of hoger... en dan ook maar enkele.![]()
En daarmee komt het door de wielspin van de achterwielen, dat is de enige reden. Hier komt het duidelijk door gebrek aan grip over het algemeen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Jij bent lelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Live for Speed wil ik niet eens spelen omdat het zo lelijk is.![]()
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Als er een spel is waar het niet om de graphics draait, is het LFS.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Kom op jongens, Live for Speed is gewoon te lelijk. Dan mag de gameplay nog goed zijn, het ziet er voor de rest niet uit. Ja, een aantal jaar geleden was het waarschijnlijk een topspel geweest, maar vandaag de dag ligt de grafische norm wel wat hoger.
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het gaat toch verdomme niet om hoe het eruit ziet graphicshoer
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gedeeltelijk toch wel hoor. Oké nu hebben we het over gameplay inderdaad, maar het plezier van het spel over het algemeen wordt toch naar beneden gehaald omdat het lelijk is. Je hebt liever iets moois als Gran Turismo. Daarom zitten we toch allemaal hier te kwijlen op de video's en screenshots? Of ben ik nu gek?
Natuurlijk wordt een spel wel beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Maakt me geen reet uit. Als het maar goed speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt een spel wel beter.
Mooie graphics + goede gameplay.
Lelijke graphics + goede gameplay.
Wat heb je nou liever?
RBR!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Of vind jij Richard Burns Rally ook heel kut?
nee dat is dikke onzin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin Desunoto... Een spel wordt niet perse beter... Kijk maar naar Mario of Bionic Commando... Geen mooie graphics meer (de (S)NES versie) maar het speelt nog steeds geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |