abonnement Unibet Coolblue
pi_85625478



Grey's Anatomy
is een Amerikaanse ziekenhuisserie die 3 jaar geleden is begonnen en in Nederland op Net5 wordt uitgezonden. In 2007 won het de Golden Globe award voor 'best tv drama'.

Het verhaal draait om Meredith Grey, een chirurgische stageloper aan het fictionele Seattle Grace Hospital in Seattle, Washington. De show heeft een samengestelde cast, maar Meredith wordt gepresenteerd als het centrale karakter. De naam van de serie is een zinspeling op de titel van het boek Gray's Anatomy, een standaardwerk op het gebied van de menselijke anatomie.
Aan het begin van seizoen 4 zijn alle interns inmiddels second-year residents, behalve George O'Malley. Hij haalde zijn intern examen niet en moet het jaar opnieuw doen.




Meredith Grey
Meredith pikte Derek op in een bar. Schopte hem haar bed uit de volgende morgen, om er een uur later achter te komen dat hij haar baas is in het ziekenhuis. Sindsdien hebben ze een knipperlicht relatie. Zo nu en dan verstoord door 'enstranged wives', zusjes en fear of commitment.


Derek Sheperd
Derek begon een relatie met Meredith terwijl hij in New York nog een vrouw bleek te hebben. Zij deed het met zijn beste vriend Mark en daarom was hij naar Seattle gevlucht. Zowel Mark als zijn vrouw kwamen opdagen maar zijn vrouw is na de scheiding naar LA vertrokken. De relatie met Meredith gaat niet over rozen maar toen hij interesse toonde in een ander meisje bleek zij het zusje van Meredith te zijn.


Cristina Yang
Cristina had een relatie met Dr. Burke maar hij liet haar voor het altaar staan en verdween uit de serie.
Ze is houdt meer van chirurgie dan ze van zichzelf houdt en doet alles om de interessante patiënten te krijgen.


Alex Karev
Alex heeft inmiddels een flinke reputatie bij de vrouwelijke dokters en nurses in het ziekenhuis. Na Olivia, Izzie en Addison viel hij voor de patiënte bekend als Jane Doe. Zij bleek getrouwd en ondanks zijn gevoelens moedigt hij haar aan om terug te gaan naar haar man.


Isobel 'Izzie' Stevens
Izzie raakt nogal eens te betrokken bij haar patiënten. Ze komt van heel ver nadat ze verloofd was met een patiënt genaamd Denny en hij overleed aan hartfalen. Momenteel is ze verliefd op George maar hij is getrouwd.


George O'Malley
George is getrouwd met Dr. Torres maar rommelt ook met Izzie. Hij moet zijn intern jaar opnieuw doen aangezien hij zakte voor het intern examen.


Callie Torres
Callie is in een opwelling getrouwd met George in Las Vegas. Ze doet heel erg haar best maar George rommelt achter haar rug met Izzie. Aan het eind van seizoen 3 wordt ze gekozen tot Chief Resident maar of ze er echt blij mee is als ze merkt hoeveel werk het is?


Mark Sloan
Mark is de beste vriend van Derek. Hij kwam naar Seattle om Addison terug te winnen maar zij vertrok naar LA. Hij wordt gezien als the womanizer van het ziekenhuis.


Miranda Bailey
Bailey begint als the Nazi en de nachtmerrie van alle interns. Ze blijkt stiekem een hart te hebben, krijgt een kind en opent een free clinic in het ziekenhuis. Aan het eind van seizoen 3 blijft ze verbijsterd achter als Callie boven haar wordt verkozen tot chief resident.


Richard Webber
Richard is the Chief en probeert alles in goede banen te leiden. Hij kan zijn werk niet los laten en dat kost hem zijn huwelijk.


Lexie Grey
Lexie is the new kid on the block. Ze blijkt echter het halfzusje van Meredith, maar die wil niks van haar weten.



Maandagavond om 20.30uur op Net5.

Seizoen 4:

4.01 A Change Is Gonna Come
4.02 Love/Addiction
4.03 Let the Truth Sting
4.04 The Heart of the Matter
4.05 Haunt You Every Day
4.06 Kung Fu Fighting
4.07 Physical Attraction
4.08 Forever Young
4.09 Crash Into Me, Part 1
4.10 Crash Into Me, Part 2
4.11 Lay Your Hands On Me



Grey's Anatomy op ABC
Grey's anatomy op IMDb
Grey's Anatomy op Wikipedia

Vorige topics


Grey's Anatomy
Grey's Anatomy #2: Oh!de aan Sandra Oh!
Grey's Anatomy #3
Grey's Anatomy #4
Greys Anatomy #5
Grey's Anatomy #6
Grey's Anatomy #7
Grey's Anatomy #8
Grey's Anatomy #9
Grey's Anatomy #10 (NL): Help ons zonder GA de zomer door!!
Grey's Anatomy # 11 Het nieuwe seizoen begint!!
Grey's Anatomy NL #12: Did I raise you fools to be pariahs?
Grey's Anatomy #13 (NL): McDreamy vs. McSteamy
Grey's Anatomy #14 (NL): Kicking some Beverly Hills ass
Grey's Anatomy #15 (NL): Izzie, wat doe je nu??
Grey's Anatomy #16 (NL): That's not Denny anymore.....
Grey's Anatomy #17 (NL): All McGuilty
Grey's Anatomy #19 (NL): Nine crimes.
Grey's Anatomy #20 I dooooooooooooo?
[NL] Grey's Anatomy #21 OMG Cliffhanging Meredith!
[NL] Grey's Anatomy #22: George and Izzie, sitting in a tree
[NL] Grey's Anatomy #23: "Let's not 'Mc' anything"
[NL] Grey's Anatomy #24: 'Can I buy you a drink?'
[NL] Grey's Anatomy #25 Wachten op nieuwe afleveringen
[NL] Grey's Anatomy #26: waar Addison en Burke gemist worden?
[NL] Grey's Anatomy #27 Op naar Maandagavond!
[NL] Grey's Anatomy # 31 Anything can happen in the vent! :9

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan Dizzy-Miss-Lizzy
pi_85625510
wat ik gemist heb, is dat O'Malley dood is. wat is er gebeurd met hem? Ongeluk of wat?
pi_85625537
Dr werd geen nieuw topic geopend door de Lapo dus bij dezen :7

Volgende week dus nieuwe afleveringen?
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:52:18 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85625593
Er is al een USA topic....er moest een nieuw NL deel komen ; geen USA deel..

Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_85625702
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is al een USA topic....er moest een nieuw NL deel komen ; geen USA deel..

Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Verkeerde gekopieerd... sorry :@

Heb het aangepast ;)
pi_85627070
Tvptje! Jammer van de herhaling, maar des ter meer kunnen we ons verheugen op volgende week :p
pi_85635777
Het was dus een herhaling gister??
Ik had het gelukkig geprogrammeerd om op te nemen, want onze zoon had gister wat "in slaap komen"- problemen......dus niet kunnen kijken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:01:34 #8
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_85636380
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
Dr werd geen nieuw topic geopend door de Lapo dus bij dezen :7
Whoops, niet gezien dat ik de lapo had :@

Maar op zich vond ik het niet zo erg dat het gisteren een herhaling was. Het probleem van midden in het seizoen stoppen is dat je dan niet echt cliffhanger-eindes hebt gehad die goed in je geheugen blijven zitten en daardoor was ik waarschijnlijk vrij confused geweest bij een nieuwe aflevering :P Nu herkende je van alles en herinnerde je je daardoor ook van alles. Next week ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:37:20 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85637073
Gisteravond wel gekeken, alhoewel ik van te voren wist dat ik er niks aan had :{
Ben nu halverwege seizoen 5, op DVD, dus ik heb geen idee wie Teddy is, of die donkere jongen met die helblauwe ogen. En waar is Izzie?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:15:45 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85638013
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond wel gekeken, alhoewel ik van te voren wist dat ik er niks aan had :{
Ben nu halverwege seizoen 5, op DVD, dus ik heb geen idee wie Teddy is, of die donkere jongen met die helblauwe ogen. En waar is Izzie?
Het zelf kijken is denk ik leuker voordat je alles al weet van ons :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:57:23 #11
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_85901933
Leuke "eerste" aflevering gisteren, veel grappige stukjes :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:37:54 #12
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_85904889
Ik heb weer heerlijk geschaterd bij tijden O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85905025
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef brunette82 het volgende:
wat ik gemist heb, is dat O'Malley dood is. wat is er gebeurd met hem? Ongeluk of wat?
Ja.
Die heeft iemand voor een aanstormende bus weggeduwd of -getrokken maar is daar zelf bij om het leven gekomen.

Maar aardige kans dat je dit ondertussen zelf ook al hebt uitgevonden.
Don't you love her madly?
pi_85911715
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tvptje! Jammer van de herhaling, maar des ter meer kunnen we ons verheugen op volgende week :p
Hmm ik heb hem of niet gezien de vorige keer of ik kon het me niet meer heugen dus heb gisteren wel genoten! :P

Yang, Bailey en Callie.

Sloan en Lexie verhaallijn kan me zooooo gestolen worden.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_85912701
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Hmm ik heb hem of niet gezien de vorige keer of ik kon het me niet meer heugen dus heb gisteren wel genoten! :P

Yang, Bailey en Callie.

Sloan en Lexie verhaallijn kan me zooooo gestolen worden.
Maar gisteren was wel nieuw :P
Don't you love her madly?
pi_85918607
Ik heb het gister dus gemist :(

Kan nergens vinden of de aflevering nog herhaald word..
Iemand een idee?
pi_85919563
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Lotjuh het volgende:
Ik heb het gister dus gemist :(

Kan nergens vinden of de aflevering nog herhaald word..
Iemand een idee?
Volgens mij doet Net5 niet aan herhalingen...
Don't you love her madly?
  woensdag 1 september 2010 @ 21:30:45 #18
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_85964386
ik heb t ook gemist, iemand een idee waar je t kan downloaden?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86154640
Heb gister het eerste gedeelte van de aflevering gezien, laatste stuk moet ik nog kijken.
Maar ik werd wel halverwege al moe van die verhaallijn van Owen... -O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:02:38 #20
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_86155091
Ik houd ook niet zo van die flashback afleveringen... al helemaal niet als het een "Band of Brothers"-achtig iets is. Totaal niet mijn genre :O

Wel cool dat Darlene van Roseanne erin zat gisteren! Ze zag er natuurlijk wel wat ouder uit, maar toch herkenden we haar vrij snel :) Ik wist niet dat ze irl lesbisch is!
pi_86158446
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:02 schreef Xurk het volgende:
Ik houd ook niet zo van die flashback afleveringen... al helemaal niet als het een "Band of Brothers"-achtig iets is. Totaal niet mijn genre :O

Wel cool dat Darlene van Roseanne erin zat gisteren! Ze zag er natuurlijk wel wat ouder uit, maar toch herkenden we haar vrij snel :) Ik wist niet dat ze irl lesbisch is!
Ze heeft ook een tijdje in ER gespeeld. Als arts of verpleegkundige. De andere kant van de rol zeg maar ;)
Don't you love her madly?
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:51:15 #22
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86159013
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:02 schreef Xurk het volgende:
Ik houd ook niet zo van die flashback afleveringen... al helemaal niet als het een "Band of Brothers"-achtig iets is. Totaal niet mijn genre :O

Wel cool dat Darlene van Roseanne erin zat gisteren! Ze zag er natuurlijk wel wat ouder uit, maar toch herkenden we haar vrij snel :) Ik wist niet dat ze irl lesbisch is!
Darlene? Seriously Wie dan? Hoe dan?

En eigenlijk vind ik heel die Owen niet boeiend. En Marc en Cally moeten ook maar eens een relatie krijgen. Dat komt er straks toch wel van! :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86159841
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Darlene? Seriously Wie dan? Hoe dan?

En eigenlijk vind ik heel die Owen niet boeiend. En Marc en Cally moeten ook maar eens een relatie krijgen. Dat komt er straks toch wel van! :Y
De euthanasiepatiente.
Marc moet eens iemand buiten het ziekenhuis nemen ;) En Owen moet gewoon, hoe heet ze, ten huwelijk vragen. Zoals zijn stervende maat zei. Want zo passioneel vind ik het allemaal niet tussen hem en Christina. Daar moet Burke maar voor terugkomen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 07-09-2010 15:23:38 ]
Don't you love her madly?
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:37:04 #24
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_86162121
Zonder "The Vent" blijft er weinig spanning tussen hun over inderdaad ;)
pi_86162262
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Lovechild het volgende:

[..]

De euthanasiepatiente.
Marco moet eens iemand buiten het ziekenhuis nemen ;) En Owen moet gewoon, hoe heet ze, ten huwelijk vragen. Zoals zijn stervende maat zei. Want zo passioneel vind ik het allemaal niet tussen hem en Christina. Daar moet Burke maar voor terugkomen :P
Burke en Christina O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')