Deze post volgens mij:quote:
Ik mag toch hopen dat daar niet meer dan 2 weken voor staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Zeker weer ideetje van de pms queen en 4-oog
Iedereen ligt gelijk in de kliko bij zoiets. Toen met VBL lag ik ook in de kliko. Maar 2 weken later postte ik weer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Yepquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Oh, jammer. Ik vond haar altijd wel tof.
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
Bij mij niet. Of zit je op je mobiel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
welke layout? bagger doet het gewoon goed hier namelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
CMD + R. Anders in je Safari menu op Safari > Empty cachequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit op een macbook, maar alles is wit. Als ik internet opnieuw opstart verandert er niks. Op mijn telefoon werkt het wel gewoon en op de ipad ook....
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.
Kun je screenshotje maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef ynuhh het volgende:
Nee, het werkt niet. Althans, ik heb het in Chrome geprobeerd en dat maakt geen verschil.
True!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.
staat tusesn mensen die je misschien kent op facebook maar geen idee wie het isquote:
Hey, Raponsje.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef blabla1645 het volgende:
Ik hoor het vaak op de radio.Het refrein gaat ongv zo:
I'll be out of mind,
and you will be out of idea's pretty soon,
so lets spend the afternoon in a cold hot air balloon,
Leave your hideous jacket behind,
Reach out and touch the tree tops over town,
I can't wait to kiss the ground whenever we touch back down![]()
Ik ben nu op mn iphone em het 3g server zit vol vandaar dat ik het zelf niet kan opzoeken
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik was toevallig in GC net en ik moest kankerhard lachen om de reactie op deze OP![]()
![]()
[..]
[..]
Hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik was toevallig in GC net en ik moest kankerhard lachen om de reactie op deze OP![]()
![]()
[..]
[..]
Ze was een tijdje aardig maar dat ging de laatste tijd imo weer flink achteruit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.
Ik vind het liedje in kwestie beter.quote:
Ik kan me er niet echt druk om maken. Soms was het wel grappig, dat diva gedrag en anders negeer ik het gewoon hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze was een tijdje aardig maar dat ging de laatste tijd imo weer flink achteruit.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt druk om maken. Soms was het wel grappig, dat diva gedrag en anders negeer ik het gewoon hoor.
Ik heb geen idee welk liedje ze bedoelt en het klinkt ook gayquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het liedje in kwestie beter.
Owl City. Go figure.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk liedje ze bedoelt en het klinkt ook gay
Ik heb nergens last van. Ziet er uit alsof de stylesheet niet geladen is, althans dat heb ik me ooit laten vertellen.quote:
2:13quote:
Zo ziet het er inderdaad uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Ziet er uit alsof de stylesheet niet geladen is, althans dat heb ik me ooit laten vertellen.
De CSS laadt niet door. Heb je het met alle browsers? Meestal is het een teken dat je wifi het niet getrokken krijgt. Router even resetten door het stroomkabeltje er 20 sec uit te laten.quote:
Het niet laden van de CSS heeft dus niets met wifi te maken, hè.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
[..]
De CSS laadt niet door. Heb je het met alle browsers? Meestal is het een teken dat je wifi het niet getrokken krijgt. Router even resetten door het stroomkabeltje er 20 sec uit te laten.
let maar eens op! Ynuhh?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het niet laden van de CSS heeft dus niets met wifi te maken, hè.
Het is hoogstens ergens een DNS/caching fout.
Probeer eens 1 van de kapotte plaatjes te kijken. Rechtermuisklik -> View Image / Bekijk afbeelding oid. Lijkt erop dat i.fokzine.net niet laadt bij jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |