abonnement Unibet Coolblue
pi_90763954
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:43 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik vergeet trouwens de Junior-serie, dat was echt heel slecht. :')
Ik wist letterlijk vanaf aflevering 1 100% zeker wie de mol was. :')
  maandag 3 januari 2011 @ 01:38:49 #277
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_90778495
Donderdag! DONDERDAG! AAAAAH!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_90779627
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik wist letterlijk vanaf aflevering 1 100% zeker wie de mol was. :')
Die reeks heb ik vanavond ff gekeken, bij gebrek aan beter :P Maar damn, dat was ook wel heel erg obvious hoor :P

Donderdag eindelijk weer een nieuwe reeks, kan niet wachten!! *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90785583
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Die serie van vorig jaar, daar was toch gewoon iedereen de mol.
Behalve Erik *O* *O* *O*
  maandag 3 januari 2011 @ 12:27:59 #280
208890 June.
Seriously?
pi_90787111
Ik kan het donderdag al meteen niet zien :') Dus voor mij wordt het vrijdag haha.
Shine bright like a diamond.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:25:13 #281
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_90789222
Waarom mag Miryanna eigenlijk niet in de OP? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 3 januari 2011 @ 13:25:54 #282
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_90789257
Oh jaaaaa, het is weer januari! WIDM O+.

Briljant, heb ik cursus op donderdagavond ;(.
You cheated on me with choreography.
pi_90790059
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Waarom mag Miryanna eigenlijk niet in de OP? :P
Omdat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu heb je het al opgemerkt en is alle lol eraf ;(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 3 januari 2011 @ 14:15:05 #284
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_90791631
Sorry :'(
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_90798202
Ook ik heb er weer zin in! :D ^O^

Ik heb de afgelopen maanden ter voorbereiding (maar voornamelijk voor de lol ;)) de oude seizoenen van WIDM op Uitzending Gemist teruggekeken, en deze week ga ik nog het vorige seizoen herzien. (Jammer trouwens dat de eerste vier seizoenen er niet op staan! Ik heb zonet wel een download gevonden van seiz. 3 dus dat is goed nieuws :)).

Ik erger me wel een klein beetje aan het constante gezeur om Onbekende Nederlanders te zien, ik denk dat dat een kwestie van smaak is, het is maar wat je wilt zien. Wat voor ON'ers pleit is dat zij de boost van zo'n 30.000 euro zeer goed kunnen gebruiken, en daarom minder 'Mollen om te mollen', so to speak. Hierdoor zal de Mol eerder uit zijn hol gelokt worden om echt te saboteren, terwijl bij BN' ers de Mol vaak niks hoeft te doen. Dit laatste stoort mij ook, in het laatste seizoen zat Kim er een beetje bij, anderen op fouten aan te sturen. Hierbij had ik het gevoel dat je bij al Sannes fouten je wel een driedubbele terugblikaflevering had kunnen vullen.

Echter, zoals al gezegd is, in de eerdere seizoenen was het nog nieuwig, als er nu ON'ers kwamen zouden ze zich net zo gedragen als BN'ers, want, als je niet weet wie de Mol is is het handig jezelf verdacht te maken, zodat je op die manier je tegenspelers uit te schakelen, iets wat men zich de eerste series niet realiseerde.

Persoonlijk gaat het mij iets minder om de zoektocht naar de Mol, maar meer om de entertainment/vermaak zijde van het programma, iets wat ik bij de seizoenen die ik heb teruggekeken, (dwz: met Yvon Jaspers, Milouska, Dennis Weening, Jon v Eerd) uitstekend heb beleefd, deze edities vond ik erg geslaagd. Vaak was dat te danken aan bepaalde smaakmakers, zoals Marc Marie, Patrick Martens die ik erg vermakelijk vond, (en op Vivienne had ik kleine crush O+ , haha :P). Toegegeven, de seizoenen in Thailand en Japan vond ik persoonlijk minder geslaagd (o.a met Inge Ipenburg), en ik ben een beetje bevooroordeeld, omdat ik de eerste twee seizoenen het programma niet volgde ;) Van de edities die ik wel volgde vond ik die met George wel geslaagd, maar die in Canada niet: ik heb destijds alle afleveringen gevolgd maar nu herinner ik me er haast niets van, wat met de andere series ook voor herziening wel anders was.

Om een lang verhaal kort te maken ( O-) ) hopen dat dit seizoen een succes wordt, persoonlijk hoop ik nog steeds met een jubileum editie, waar de leukste spelers all-time bij elkaar worden gezet :) Enehh, nog even een klein puntje, deze mensen kan je toch nauwelijks bekende NL'ers noemen? Wat mij betreft is PJH de meest bekende Nederlander in deze editie, want van driekwart van deze mensen heb ik nog nooit gehoord. Misschien toch een concessie van de AVRO? ;)

ps. Ik hoop dat dit een beetje gestructureerd overkomt :@ ;)
  maandag 3 januari 2011 @ 16:25:26 #286
330319 Kyoot.
Maak me gek.
pi_90798221
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef sverbern het volgende:

[..]

Behalve Erik *O* *O* *O*
Erik was een held _O_
  maandag 3 januari 2011 @ 16:28:36 #287
208890 June.
Seriously?
pi_90798412
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

ps. Ik hoop dat dit een beetje gestructureerd overkomt :@ ;)
Eerder geobsedeerd ;) :P
Shine bright like a diamond.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:32:13 #288
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_90798605
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor ON'ers pleit is dat zij de boost van zo'n 30.000 euro zeer goed kunnen gebruiken, en daarom minder 'Mollen om te mollen', so to speak. Hierdoor zal de Mol eerder uit zijn hol gelokt worden om echt te saboteren, terwijl bij BN' ers de Mol vaak niks hoeft te doen. Dit laatste stoort mij ook, in het laatste seizoen zat Kim er een beetje bij, anderen op fouten aan te sturen. Hierbij had ik het gevoel dat je bij al Sannes fouten je wel een driedubbele terugblikaflevering had kunnen vullen.
Dit is dan ook het punt dat door de meeste mensen wordt gemaakt. Dat laatste is mijn enige bezwaar op de serie zoals die nu is. Maar verder vind ik het nog steeds leuk om te zien, dat wel. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_90798768
Ik vraag me serieus af in hoeverre een BN'er niet die hoofdprijs zou kunnen waarderen. Volgens mij is het voor lang niet iedereen vetpot namelijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 3 januari 2011 @ 16:43:01 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90799155
quote:
Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre een BN'er niet die hoofdprijs zou kunnen waarderen. Volgens mij is het voor lang niet iedereen vetpot namelijk...
Ze zullen idd echt niet allemaal in de miljoenen zitten, nee.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:49:38 #291
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_90799488
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre een BN'er niet die hoofdprijs zou kunnen waarderen. Volgens mij is het voor lang niet iedereen vetpot namelijk...
Spelen ze niet voor een goed doel??
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_90799734
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre een BN'er niet die hoofdprijs zou kunnen waarderen. Volgens mij is het voor lang niet iedereen vetpot namelijk...
Ja, ze willen wel winnen en een hoofdprijs is nooit mis, maar zo'n BN'er wil meer winnen om de roem van het winnen dan om het geld wat er aan verbonden is en vroeger was dat andersom. Zo hoorde ik Jon zeggen (okee, dat was wel de Mol ;)) dat als hij won hij eindelijk die set tuinmeubelen zou kunnen kopen.

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef June. het volgende:

[..]

Eerder geobsedeerd ;) :P
Haha ja O-) :o Maar ja, nu ik al die seizoenen gekeken heb moet ik dr ook iets van zeggen natuurlijk ;)
pi_90799786
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Hammer20 het volgende:

[..]

Spelen ze niet voor een goed doel??
Nee.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:59:46 #294
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_90799993
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ze zullen idd echt niet allemaal in de miljoenen zitten, nee.
De miljonairs doen aan dit programma niet mee, nee. Maar jan modaal doet toch iets harder z'n best voor die centen dan iemand die de schaapjes toch al wel ruim op het droge heeft. En daar vallen de meesten wel onder. :)

Een goed doel zou best een aardige oplossing zijn, zo deed De Pelgrimscode het ook en dat waren ook echt niet de miljonairs die meededen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2011 @ 17:27:10 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90801046
Hebben mensen weer mogen opgeven voor WIDM? ;) Ik ken er maar een paar :P.
Anna :9, Art & Horace
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90804699
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Een goed doel zou best een aardige oplossing zijn, zo deed De Pelgrimscode het ook en dat waren ook echt niet de miljonairs die meededen.
Dan speelt er helemaal niemand meer voor het geld :') Willen ze allemaal zo lang mogelijk met hun kop op tv blijven...
  maandag 3 januari 2011 @ 19:02:38 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90804803
Ja, en als het voor een goed doel is dan heeft de mol weer minder motivatie om geld weg te snoepen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 19:04:37 #298
42184 crew  DaMart
pi_90804912
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef borisz het volgende:
Hebben mensen weer mogen opgeven voor WIDM? ;) Ik ken er maar een paar :P.
Anna :9, Art & Horace
Ja, ik ken alleen Jan Kooijman en Horace Cohen... de anderen zijn onbekende Nederlanders voor mij *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 3 januari 2011 @ 19:07:49 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90805090
Ken de meeste wel, sommige van gezicht, anderen van programma's. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het tóch wel een leuk programma vind. Onbekenden of bekenden.

Wat wel een verschil is, is dat deze mensen elkaar ook wel een beetje kennen en dat je niet echt conflicten tussen personen krijgt, omdat ze allemaal een beetje kusjekroel doen als BN'ers.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:31:57 #300
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_90806320
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan speelt er helemaal niemand meer voor het geld :') Willen ze allemaal zo lang mogelijk met hun kop op tv blijven...
Ook zo. Het aparte aan wie is de mol dat je bij veel spellen ver komt door de opdrachten heel goed te doen, maar hier ben je dan voor de rest direct niet meer verdacht, dus kom je misschien verder door veel te kloten. Het spel draait gewoon te lang mee om veel mensen echt hun best te laten doen die pot zo hoog mogelijk te maken. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')