Weescht blijquote:
Ik heb helemaal geen banner in het midden. Overigens ben ik hogeschool inholland wel zat ja, gelukkig ben ik daar vanafquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Jetfly het volgende:
Zijn jullie die Hogeschool InHolland banner niet zat hier in het midden?
* checkt nog een keer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Banner?
Geen banner hier. Of ik ben er al zo aangewend, dat ik 'em niet meer zie.![]()
Die zal ik wel uit hebben gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef jna het volgende:
Sponsor opties
banner na eerste post weergeven?
Heb je die aan staan bij opties?
Wie niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zal ik wel uit hebben gezet.![]()
Kunnen ze beter dat geld op de rekening van een arme student storten (zoals ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog een paar.
50% voor mij. En we hebben een deal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen ze beter dat geld op de rekening van een arme student storten (zoals ik bijvoorbeeld) ipv het aan Danny geven
Het herinnert mij aan die goede oude tijd..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Jetfly het volgende:
Zijn jullie die Hogeschool InHolland banner niet zat hier in het midden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen
Volgende week beginnen we weer
Oeh spannend.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)je-gevonden-in-delft![]()
![]()
dus ze willen het Tanthof opblazenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
![]()
Ik kon me een (teken)film herinneren dat een vergelijkbare situatie had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
![]()
Daarom willen ze het waarschijnlijk opblazen, ze raken er steeds in verdwaald.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef PieterBas het volgende:
maar dat krijg je ook met straatnamen als Jordaniestraat, Israelstraat en Syriestraat...
Overigens is dat Tanthof echt een ongelooflijk doolhof
Klopt, al valt West nog wel meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef PieterBas het volgende:
maar dat krijg je ook met straatnamen als Jordaniestraat, Israelstraat en Syriestraat...
Overigens is dat Tanthof echt een ongelooflijk doolhof
Oost is helemaal een dramaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, al valt West nog wel meeOost, waar ik vroeger woonde, was eeeecht een doolhof
Is toch op tijd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
Scholen die 3 dagen van de voren een brief sturen hoe laat ik op de school moet zijn.
Nee, want als je het dan pas verzendt, dan duurt het nog langer voordat je de brief werkelijk krijgt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch op tijd?![]()
Bij ons moest je op internet kijken en dan had je ook nog de kans dat het nadat je gekeken had, dat het rooster toch weer veranderd was.
Die mensen heb ook vakantie hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, want als je het dan pas verzendt, dan duurt het nog langer voordat je de brief werkelijk krijgt.
Ze konden op zn minst een week van te voren iets melden.
Gelukkig kan jij het tenminste zien op het internet. Dat het slecht geregeld is, had ik ook op de middelbare school, maar je kan het wel steeds nakijken. Het is een zooitje, maar het ligt ook een beetje aan jezelf. Het is wel irritant ja.
Man, ik heb nog niet eens een rooster.
Als ze wel de hele vakanties brieven blijven sturen over aanmelden, informatie én gegevens sturen, waarom niet een week (dat is écht niet veel Luc) van te voren vertellen hoe laat en waar ik moet zijn om de opleiding uberhaupt te doen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mensen heb ook vakantie hoor.![]()
![]()
Jij bent niet de enige die vakantie heeft in deze periode.
Omdat dat de laatste week nog iedere dag wijzigt. Daarom sturen ze het rooster pas op het moment dat het definitief is. En dan na een paar weken, krijg je toch weer een gewijzigd rooster.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ze wel de hele vakanties brieven blijven sturen over aanmelden, informatie én gegevens sturen, waarom niet een week (dat is écht niet veel Luc) van te voren vertellen hoe laat en waar ik moet zijn om de opleiding uberhaupt te doen?
Ze hebben zelfs een paar weken geleden een kaartje gestuurd en gemeld dat ze nog een brief zullen sturen met deze informatie.
Daarom zit ik non-stop te wachten.
Het gaat nu over het feit hoe laat en waar (dus welke lokaal) ik daar moet zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat dat de laatste week nog iedere dag wijzigt. Daarom sturen ze het rooster pas op het moment dat het definitief is. En dan na een paar weken, krijg je toch weer een gewijzigd rooster.
Ik heb het allemaal al eens meegemaakt, dus uiteindelijk komt het wel goed. Alleen wanneer dat is, dat is nog even de vraag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat nu over het feit hoe laat en waar (dus welke lokaal) ik daar moet zijn.
Ik weet niet eens wat ik op de eerste dag moet doen. Het kan een introductie zijn, het kan dag zijn waar ik alleen mijn rooster/pasje/bullshit moet halen. De tijd kan vanalles zijn. Het kan vroeg in de morgen zijn of in de middag. Het is voor mij een kleeeiiin beetje makkelijker om te weten hoe laat ik uberhaupt daar moet zijn omdat ik zo'n dikke 2 uur moet reizen en dan een beetje kan plannen.
Ze hadden het zooitje gewoon niet goed geregeld, omdat ze niet wisten (!) dat ik naar Heerenveen ga ipv Leeuwarden. Er zijn tientallen leerlingen als mij dat daar ook moest gaan, maar dat ging blijkbaar mis. Iedereen is confused daar.
Dus het ligt niet aan de laatste wijzigingen, ze weten het gewoon niet.
(het is wel leuk om hierover met jou te praten trouwens. Gal spuien enzobedankt )
Ik wéét dat het wel goed komt, alleen maakt het de situatie een beetje moeilijk. ik mag er wel over klagen eh. ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al eens meegemaakt, dus uiteindelijk komt het wel goed. Alleen wanneer dat is, dat is nog even de vraag.![]()
klagen mag altijd. We zijn hier in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wéét dat het wel goed komt, alleen maakt het de situatie een beetje moeilijk. ik mag er wel over klagen eh. ^^
Jup.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef jna het volgende:
Je moet elke dag meer dan 2 uur reizen om op je school te komen?
Friesland, hè. Met paard en wagen enzo. jeweets.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef jna het volgende:
Je moet elke dag meer dan 2 uur reizen om op je school te komen?
Zij niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klagen mag altijd. We zijn hier in Nederland.
God bless Holland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klagen mag altijd. We zijn hier in Nederland.
Tering, ik vind Den Haag - Amsterdam al lang...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.
Maar dat is nog niet zeker, want ik ken de school niet goed. Misschien zijn er meerdere manieren om daar te reizen wat korter is.
Al is het wel wat anders dan 5 min. lopen naar school.
Ach, als ik naar leeuwarden zou gaan, dan was ik ook binnen 1 en 1.5 uur aan het reizen. Ik wist het van te voren en vind het niet erg. ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Tering, ik vind Den Haag - Amsterdam al lang...
Hoop niet dat er dan vaak lessen uitvallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, als ik naar leeuwarden zou gaan, dan was ik ook binnen 1 en 1.5 uur aan het reizen. Ik wist het van te voren en vind het niet erg. ^^
Vooral omdat ik die shit niet hoef te betalen en toch gewend ben om van kerkrade naar friesland te reizen.
Het blijft lang. Naar mijn werk ben ik een uur onderweg en vind dat al lang met de bus. Laat staan dat ik twee uur zou moeten reizen. Dan zou ik nog vroeger op moeten staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, als ik naar leeuwarden zou gaan, dan was ik ook binnen 1 en 1.5 uur aan het reizen. Ik wist het van te voren en vind het niet erg. ^^
Vooral omdat ik die shit niet hoef te betalen en toch gewend ben om van kerkrade naar friesland te reizen.
De centrum is in de buurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Hoop niet dat er dan vaak lessen uitvallen.
Ik ontken niet dat het lang is, maar ik vind het écht niet erg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft lang. Naar mijn werk ben ik een uur onderweg en vind dat al lang met de bus. Laat staan dat ik twee uur zou moeten reizen. Dan zou ik nog vroeger op moeten staan.
quote:
Ik spreek je na een paar maanden nog wel een keer.quote:Ik ontken niet dat het lang is, maar ik vind het écht niet erg.
Ik bedoelde meer als je maar 1 les per dag hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
De centrum is in de buurt.
[..]
Ik ontken niet dat het lang is, maar ik vind het écht niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |