quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef Mwanatabu het volgende:
constant ruzie met Anastaciarika want die was twee weken lang ongesteld en chagrijnig.
Dat dus. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo'n langdradig verhaal te horen heb gekregen zonder zeker een paar keer door te vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef Pinterman het volgende:
Ik weet niet in wat voor saaie kringen jij je begeeft, dus misschien dat iedereen die jij kent op vakantie gaat naar de Veluwe, maar ik vind het altijd prima om te horen over interessante reizen of vakanties van anderen. Dat levert goede gespreksstof en is een stuk interessanter dan emotioneel gejammer of gezeur over de kleur van je gordijnen en de vlooien van je hond.
Leer praten, zou ik zeggen.
Wat is er mis met de Veluwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef Pinterman het volgende:
Ik weet niet in wat voor saaie kringen jij je begeeft, dus misschien dat iedereen die jij kent op vakantie gaat naar de Veluwe, maar ik vind het altijd prima om te horen over interessante reizen of vakanties van anderen. Dat levert goede gespreksstof en is een stuk interessanter dan emotioneel gejammer of gezeur over de kleur van je gordijnen en de vlooien van je hond.
Leer praten, zou ik zeggen.
Nou, ik kreeg het vandaag dus 6x te horen zonder dat ik er zelf naar vroeg. Zelfs "Leuke vakantie gehad?" heb ik niet gevraagd want dat werd wel door andere collega's gedaan. En nee, ik klets best graag. Ik hou alleen niet van eenrichtingsverkeer en dan ook nog de godganse dag over hetzelfde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo'n langdradig verhaal te horen heb gekregen zonder zeker een paar keer door te vragen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef afcajos het volgende:
Vakantieverhalen zijn alleen leuk als ze van leeftijdsgenoten zijn en over wilde neuk/zuipavonturen gaan.
Je kunt ook het geluk hebben dat er niet van dat soort figuren rondlopen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Aukje83 het volgende:
Of die figuren die zo gaan van jaaaa was vet zoveel gedronken ECHT we waren elke avond drooonken jonge en toen gingen we die club in en toen helemaaaaaal lam![]()
en toen de volgende dag wij wakker worden BRAK jonge
en je raad het al: wij de volgende dag weeer die club in
![]()
Lekkere wijffe tegengekomen man en helemaal dronken gevoerd
![]()
En joost wist niet meer hoe ze heette
![]()
![]()
Het meest irritante is dat ze dan ook nog gaan vragen: en waar ben jij geweest? Als je dan zegt 'gewoon thuis', dan zie je ze denken 'die is gek, als je vakantie hebt dan moet je weg'. Morgen krijg ik die shit weer ik kan het trouwens wel betalen maar ik wil gewoon lekker thuis zijn zonder zo'n kutwekker die 5.45 u afgaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef pollepel. het volgende:
TS kan een vakantie niet betalen en wordt chagrijnig wanneer hij de verhalen aan moet horen van mensen die wel op vakantie zijn geweest.
Hihi morgen ga ik lekker uitslapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat ze dan ook nog gaan vragen: en waar ben jij geweest? Als je dan zegt 'gewoon thuis', dan zie je ze denken 'die is gek, als je vakantie hebt dan moet je weg'. Morgen krijg ik die shit weer ik kan het trouwens wel betalen maar ik wil gewoon lekker thuis zijn zonder zo'n kutwekker die 5.45 u afgaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |