Klinkt gezelligquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Wordt nog een regenachtige nacht en helemaal in het noorden. Die boom zal wel plat moeten.
om een boom te kappenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt gezellig(als je niet naar buiten moet)
afbeelding achter tekst zetten? (rechtermuisknop, --> Afbeelding opmaken --> Indeling en dan achter tekst aanklikken.)quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
Hoe maak ik een word-bestand/pdf, waarbij de afbeelding op de achtergrond ongewijzigd blijft, maar waarin je wel de tekst kunt aanpassen?
d-o-e-nquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:
Misschien zaterdag toch nog voor de Restaurantweek naar de Hermitage
houd ik vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Nou Braam het komende kabinet heeft geen goede plannen voor je werkgever.
Maar dan blijft het mogelijk om die afbeelding te bewerken. En dat moet eigenlijk niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
afbeelding achter tekst zetten? (rechtermuisknop, --> Afbeelding opmaken --> Indeling en dan achter tekst aanklikken.)
is t as. vrijdag?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik van
tevens kijk ik nu naar 1 van de gasten die ik bij de opnames van take me out had meegemaakt. Nu komt het wel heel erg dichtbij
Zeg Sun, als je mij nou een beetje lekker zit te maken met SMS-jes over Mumford & Sons he, waar ik dus niet naar toe kan omdat het concert inmiddels is uitverkochtquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maakt niet uit toch! Als het maar gezellig is.
Wel weer irritant dat smssen niet aan komen, had je namelijk nog wel terug gesmst.. is vaker gebeurd dit weekend
Waarom zet je dan het verkeerde nummer op de sitequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, als je mij nou een beetje lekker zit te maken met SMS-jes over Mumford & Sons he, waar ik dus niet naar toe kan omdat het concert inmiddels is uitverkocht, stuur ze dan wel naar het goeie telefoonnummer en niet naar het nummer wat op mijn site staat vermeld
Ik gebruik het nummer op mijn website als "zakelijk" nrquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom zet je dan het verkeerde nummer op de site
* DVDrecorder programmeert.*quote:
Straks Memories.quote:
Ja hé, dat jij het leuk vindt om die 50+ dames op zoek te zien gaan naar het vriendje dat ze hadden toen ze 16 warenquote:
Donequote:
das nogal te vergelijken ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
En houden ze nu de straten in Amsterdam onder water waren gelopen ook in Pakistan een inzamelingsactie voor ons?
als je de brandweer belt ipv de politie ongeveer een kwartier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
om een boom te kappen
Nog steeds niemand geweest, hoelang duurt zoiets?
Tja, dan moet je bij Thijs zijn, die had dat nummer in zijn foonquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, als je mij nou een beetje lekker zit te maken met SMS-jes over Mumford & Sons he, waar ik dus niet naar toe kan omdat het concert inmiddels is uitverkocht, stuur ze dan wel naar het goeie telefoonnummer en niet naar het nummer wat op mijn site staat vermeld
Ah, joh, komt wel goed!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Done
Vind het nog steeds wel eng, wat moet ik aantrekken en mag je wel foto's maken etc zoveel (domme vragen)
Ho! Ik zei nog dat dat een prive nummer was en dat ik ook nog een zakelijk in de foon had staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, dan moet je bij Thijs zijn, die had dat nummer in zijn foon![]()
(ik heb die ander van jou niet meer)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, joh, komt wel goed!En foto's maken mag vaak wel las ik hier ergens (recensietopic?) en je kunt het altijd even aan de bediening vragen.
Waar ga je eten, sterrenrestaurant?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Done
Vind het nog steeds wel eng, wat moet ik aantrekken en mag je wel foto's maken etc zoveel (domme vragen)
Hermitage in Ridderkerk, 1 sterquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar ga je eten, sterrenrestaurant?
Netjes, maar niet te gala
Natuurlijk is dat goed genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
Hermitage in Ridderkerk, 1 ster
Netjes heb ik genoeg alleen vriendlief niet, dus hopelijk is een donkere spijkerbroek met blousje goed genoeg om binnen te komen
Wat dat betreft zal het wel een voordeel zijn dat het in de restaurantweek is, dan zijn ze vast wel iets minder kritischquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes heb ik genoeg alleen vriendlief niet, dus hopelijk is een donkere spijkerbroek met blousje goed genoeg om binnen te komen
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal het wel een voordeel zijn dat het in de restaurantweek is, dan zijn ze vast wel iets minder kritisch
ik zou het wel gepast vinden om wat netter gekleed te gaan dan hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef golfer het volgende:
Sowieso is het tegenwoordig helemaal normaal om in vrijetijdskleding in sterrenrestaurants te eten.
Ook in de 3-sterrententen.
Zolang je de rekening maar betaalt vinden ze het allemaal prima.
Ze zijn echt niet zo snooty daar hoor - restaurants met michelinsterren hebben in het algemeen zeer professioneel personeel dat er echt voor zorgt dat jij je op je gemak voelt en een fijne avond hebt! Overhemd of polo zou ik wel doen dan, geen T-shirt. En voor jou een mooie kans om wat leuks aan te trekken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Website van restaurant De Wanne:quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef golfer het volgende:
Sowieso is het tegenwoordig helemaal normaal om in vrijetijdskleding in sterrenrestaurants te eten.
quote:Het 'gekleed' aan tafel gaan beschouwen wij als een compliment.
Meneer en ik hadden ons vorig jaar best opgedoft voor Jean-Georgesquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef golfer het volgende:
Hij zal liever een tshirt aantrekken maar dat slaan we er wel uitquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze zijn echt niet zo snooty daar hoor - restaurants met michelinsterren hebben in het algemeen zeer professioneel personeel dat er echt voor zorgt dat jij je op je gemak voelt en een fijne avond hebt! Overhemd of polo zou ik wel doen dan, geen T-shirt. En voor jou een mooie kans om wat leuks aan te trekken!
Hou er wel rekening mee dat je ook in de restaurantweek best wel wat geld kwijtbent bij zo'n tent hèMaar heerlijk hoor, ik benijd je!
Nou.. absoluut hoor!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
Trouwens: het jurkje dat ik nu weer aandurf![]()
We hebben alleen geen goede spiegel, dus ik twijfel altijd zo of iets wel leuk staat..
Zo, die benen zijn gehalveerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
We hebben alleen geen goede spiegel, dus ik twijfel altijd zo of iets wel leuk staat..
Mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verslagje van m'n bezoek aan het Philips Stadion gister. Als je niet van voetbal houdt: pech
Lekker vrolijk! ziet er goed uitquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
Wel van voetbal niet van psvquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verslagje van m'n bezoek aan het Philips Stadion gister. Als je niet van voetbal houdt: pech
was t bij jullie ook zulk rotweer? Vanochtend was het hier één grote chaos, nog nooit zoveel brandweer/zieken/politie-auto's gezienquote:
1.76 (zonder hakkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua omtrek
Hoe lang ben jij eigenlijk
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
da's nog best lang
Maarja, ik vind iedereen lang
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, dan moet je bij Thijs zijn, die had dat nummer in zijn foon![]()
(ik heb die ander van jou niet meer)
Mooie lengtequote:
Geef me dan ook geen 2 nummers als je er maar 1 gebruiktquote:
Oh ja...leg je jullie probleem weer bij mij hequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geef me dan ook geen 2 nummers als je er maar 1 gebruikt
Ik heb geen probleem, alleen heb jij zo natuurlijk nooit de primeur dat M&S vet wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja...leg je jullie probleem weer bij mij heDat getuigt niet van veel inlevingsvermogen
Grmblquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, alleen heb jij zo natuurlijk nooit de primeur dat M&S vet was
mwoah, met een gemiddelde lengte van de Nederlandse man van zo'n 1,81 is het ook niet heel grootquote:
En ik, toen ik 18 was en voor dienst moest worden gekeurd, 1m94.9quote:
Daar gaat het toch niet om, de man weet ook wel dat ie niet heel lang isquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, met een gemiddelde lengte van de Nederlandse man van zo'n 1,81 is het ook niet heel groot
Ik heb geen probleem met Nederlandse vrouwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is niet heel klein. Maar ik snap je probleem met Nederlandse vrouwen
Ik mag jou weer een stukje meer.quote:
En mij minder?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag jou weer een stukje meer.
Yayquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag jou weer een stukje meer.
daarna lopen ze weg?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met Nederlandse vrouwenZij lijken de eerste 5 minuten een probleem te hebben met mij, maar daarna valt het eigenlijk ook weer mee.
![]()
Ach wat leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vonden ze het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's Steer! Hier begint t nu eindelijk te waaien. Pap en mam alweer thuisgebracht. Gelachen om hun verslag van vnv� 110,- gepind incl � 10,- fooi voor een All In arrangemet met aperitief, wijnen, koffie en n fles water. Vind t erg netjes
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's Steer! Hier begint t nu eindelijk te waaien. Pap en mam alweer thuisgebracht. Gelachen om hun verslag van vnvEUR 110,- gepind incl EUR 10,- fooi voor een All In arrangement met aperitief, wijnen, koffie en n fles water. Vind t erg netjes
Zoiets was het wel, ja! 23 dec heen, 6/7 jan terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef Duderella het volgende:
CF, ik wil tickets gaan boeken voor Puerto Rico en kom uit op zo'n 1300 euro p.p. Jullie hadden ze voor 900 toch?
Ik soms. Ik heb dan ook wel 1 foto gemaakt, van een stilleven. Het scheelt wel dat ik al een paar jaar naar dezelfde streek ga en dat ik de mooie plekjes gewoon in mijn hoofd heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Net de foto's van Roemenie bekeken - veel overbelicht (het was ook wel èrg zonnig) en best wel wat lelijks aan compositie enzo, maar al met al wordt het wel wat beter
Ik vind het echt leuk, pielen met die camera!
Krijgen wij ze nog te zien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Net de foto's van Roemenie bekeken - veel overbelicht (het was ook wel èrg zonnig) en best wel wat lelijks aan compositie enzo, maar al met al wordt het wel wat beter
Ik vind het echt leuk, pielen met die camera!
Ik ken die topics niet, maar naar zulke landen ga ik toch niet. Iets met enge spinnen enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:
En # 3.
Als ik mij de topics van static herinner in Puerto Rico, lijkt het mij een beetje eng om daar voor vakantie heen te gaan.
Past wel al beter bij de kleurtjes denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
@CF, maar zonder de legging kan ik eigenlijk ook niet. Maar ik zie je punt. Heb ook een witte legging, tot halverwege mijn kuiten. Zou dat leuker zijn?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Past wel al beter bij de kleurtjes denk ik
waarom kan het niet zonder legging? volgens mij kan je dat goed hebben hoor
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
@CF, maar zonder de legging kan ik eigenlijk ook niet. Maar ik zie je punt. Heb ook een witte legging, tot halverwege mijn kuiten. Zou dat leuker zijn?
Damn, dan is het dit jaar kennelijk fl;ink duurder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoiets was het wel, ja! 23 dec heen, 6/7 jan terug.
Zeg LieLie, 't is een hartstikke leuk jurkje, en het staat geweldig (je huid lijkt goed gebruind! en fijn slanke armen en hals), maar die legging is echt een heel slechte keuze - geen goeie lengte, kleur doet af aan het vrolijke tuniekje, en leggings onder een jurkje vind ik eigenlijk sowieso niet mooi, omdat het meestal je benen dikker maakt
Misschien bedoel je Costa Rica?Oh opgelost.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:
En # 3.
Als ik mij de topics van static herinner in Puerto Rico, lijkt het mij een beetje eng om daar voor vakantie heen te gaan.
Of vergis ik mij. en zijn er twee Puerto Rico's ?
"let it shrink back in the ocean..." (west side story)
Edit : FOUT ! dat was Porte au Prince, Haïti. solly.
Da's waar. En het wordt toch herfst, dan kan wit de kast inquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zwart.. dat lijkt me én mooier kleuren bij het jurkje én het kleedt iets meer af dan wit.
Halverwege de kuiten lijkt me leuker, heb je geen lange tot je enkels? Zoniet, dan de witte!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik moet nog even een nieuwe legging, of twee, voor de herfst/winter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Halverwege de kuiten lijkt me leuker, heb je geen lange tot je enkels? Zoniet, dan de witte!
Misschien als je in een resort zat, maar anders.... Al voor de aardbeving was het zowat het armste land ter wereld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:
En # 3.
Of vergis ik mij. en zijn er twee Puerto Rico's ?
"let it shrink back in the ocean..." (west side story)
Edit : FOUT ! dat was Porte au Prince, Haïti. solly.
Vind je alle spinnen eng?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken die topics niet, maar naar zulke landen ga ik toch niet. Iets met enge spinnen enzo.
't Is idd net iets te kort voor zonder. Ik háát leggings bij mezelf - ik zou er geloof ik een recht spijkerrokje onder doen! Maar wit en tot halverwege de kuit lijkt me een hele verbetering, of anders zwart, driekwart? Ik vind witte leggings echt het toppunt van truttigheidquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Als je geen jurkje vindt en wel een legging ben je klaar voor het diner!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog even een nieuwe legging, of twee, voor de herfst/winter.
Moet sowieso nog wat dingen hebben voor die seizoenen.
Wil morgen als het lukt nog even naar een leuk jurkje of iets kijken
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AnneX, ik wilde nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je hier mee post!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef AnneX het volgende:
Memories was weer leuk.
De drie mutsen die na 52 jaar excuses gaan aanbieden ! omdat zij zich bitcherig gedroegen.
D. aardappelen en bloemkool van de biologische boer. Tegenwoordig bij de lokale Spar te koop.
Erbij gegrilde rosbiefplakken. 1 minuutje iedere kant.
De laatste kerstomaatjes gegrild.
Toeten doen wij zelden aan.
Oh ja, tiramisu maken voor zaterdag.
En morgen eens de voorbereidingen doen voor de Kon. Wilhelmina Fonds collecte vanaf 6 sept.
Gelukkig genoeg collectanten geronseld voor "mijn" wijk.
Ik vind rennende spinnen eng. Kruisspinnen gaan nog net, mits niet groter dan 2 cm.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vind je alle spinnen eng?
Dan hoef je hier nooit een bakkie te doen.
Maaiend met de armen voor het hoofd langs door de tuin om de krant te halen vanaf eind aug. en de herfst door.
Het is wel de bedoeling dat je het verschil inderdaad zietquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sarabi, mijn Meneer heeft net een nieuw compactje, IXUS 105 geloof ik, en hoewel hij echt wel mooie foto's heeft gemaakt, vonden we allebei dat je het verschil toch wel zag! Maar ik ben nog lerende
Ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
AnneX, ik wilde nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je hier mee post!
Ik heb net jouw PM er weer even bijgepakt met je reisbeschrijving! Zoooo handig! Die in het karstgebergte doen we zeker. Waar zaten jullie met de feestdagen eigenlijk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is idd net iets te kort voor zonder. Ik háát leggings bij mezelf - ik zou er geloof ik een recht spijkerrokje onder doen! Maar wit en tot halverwege de kuit lijkt me een hele verbetering, of anders zwart, driekwart? Ik vind witte leggings echt het toppunt van truttigheidmaar goed, ik ben ook niet erg hip in dezen, hoor!
AnneX, hoezo gevaarlijk? Prachtig eiland hoor! Caribisch gebied is gewoon érg lekker rond de kerstIk denk wel dat het een relatief dure optie is - het bulkt er natuurlijk van de Amerikanen, want die mogen er zonder paspoort heen. Maar ik vond het heerlijk: zennen in het karstgebergte, ongelooflijk gaaf snorkelen op Vieques, lekker rondkuieren in Mayagüez... Hmmm
Sarabi, mijn Meneer heeft net een nieuw compactje, IXUS 105 geloof ik, en hoewel hij echt wel mooie foto's heeft gemaakt, vonden we allebei dat je het verschil toch wel zag! Maar ik ben nog lerende
Maar half! We zijn zaterdag naar het noorden, naar de bergen gereden. Mooi kasteel bekeken, gewandeld, lekker gegeten bij een traditioneel/skihut-restaurant (zie je het al voor je?). 's Avonds heb ik voor het eerst koeientong gegeten: lekker!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef AnneX het volgende:
En heb je de highlights van Boekarest gezien? CF.
Ja daar ben ik ook nog geweest alleen net in een stortbui dus even snel alle kraampjes langs gelopen en bij het meer gekekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef AnneX het volgende:
Sarabi ? ben je nog op de markt in het leuke stadje Veere geweest.
Daar heb ik twee jaar geleden een leuk klein cementen tuinornament gekocht.
En dat is langzamerhand opgelost cq vergaan.
Alleen daarvoor zou ik wel terugwillen.
Kerst in San Juan, dat was wel OK, oud en nieuw in Ponce, dat was nogal een... deceptiequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb net jouw PM er weer even bijgepakt met je reisbeschrijving! Zoooo handig! Die in het karstgebergte doen we zeker. Waar zaten jullie met de feestdagen eigenlijk?
Klinkt heerlijk! zijn palinka flensjes? En wat is sarmale?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar half! We zijn zaterdag naar het noorden, naar de bergen gereden. Mooi kasteel bekeken, gewandeld, lekker gegeten bij een traditioneel/skihut-restaurant (zie je het al voor je?). 's Avonds heb ik voor het eerst koeientong gegeten: lekker!!
Vrijdagavond heerlijk onder de wijnranken gezeten bij een vriend van B waar we de eerste nacht ook sliepen - tot drie uur zitten pimpelen met een fles ouzo en een container palinka en wat lekkere hapjes: prei-kaastaart met dille, sarmale, zoetigheden... Zaterdag een lichte kater dusmaar echt heerlijk
En gister wat ge-sightsee'd: People's House, en een soort openluchtmuseum, wat parken, oude binnenstad, 's avonds heerlijk gegeten bij een vrij luxe restaurant.
Nou ja, gewoon relaxed dus.
Dat Ponce teleurstelde als plaatsje vertelde je al in je beschrijving.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kerst in San Juan, dat was wel OK, oud en nieuw in Ponce, dat was nogal een... deceptieVertel ik je nog wel. Ik geloof dat ik zou opteren voor Vieques met kerst en dan zien welke restaurants aan de boulevard van Esperanza open zijn (Bili is leuk!). Boulevard klinkt overigens iets grootser dan het is. Maar wel supergezellig.
apart maar wel lekkerquote:
weer een nieuwe serie waaraan jullie verslaafd zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ontknoping van The killing I kijken![]()
Leuk FF, goed kado
Och!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
apart maar wel lekker![]()
ze vonden het wel weinig (tja, volle borden met eten gewend) en mn vader wist niet hoe hij het toetje moest eten dus hij prikte in een soort van waterijsje van chocola met een vorkje en het bolletje lag op de grond
ik zeg niets, helemaal niets.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weer een nieuwe serie waaraan jullie verslaafd zijn?![]()
oh over morgen;
danscollega komt laat uit haar werk door en dan hopen we op tijd te zijn bij Vroeger, dus een bakkie gaat em helaas niet worden![]()
Bij Fajardo, ja! Op Vieques heb je goedkope beltaxi's, en mocht je bij Amistad willen slapen: wij mochten daar de mega-krakkemikkige SUV lenen, echt lachen! Moet je dan met de andere gasten delen/afstemmen. Sowieso vond ik dat een superleuk guesthouse, Isabel Segunda is weliswaar minder om te zwemmen, maar er zitten ontzettend leuke restaurantjes en aan het eind van het straatje bij Amistad zit de leukste bar die je ooit hebt gezien, waar je met een cocktail op de houten veranda de zonsondergang bekijktquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat Ponce teleurstelde als plaatsje vertelde je al in je beschrijving.
Oud en nieuw lijkt me wel leuk in een hippig strand-iets.
Toen jullie naar Vieques waren, had je de auto toen gewoon achtergelaten op het grote eiland?
ze moeten aan dat soort restaurants wennen maar ze vonden het een leuke ervaring voor af en toe zeiden zequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och!![]()
Toen ik met mijn ex in Frankrijk ging eten. leek het hem ook weinig. Dat was geen sterrenrestaurant. Het leek hem weinig, maar na 3 gangen zat hij vol!
Fijn dat ze het lekker vonden!
Wat liefquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze vonden het wel weinig (tja, volle borden met eten gewend) en mn vader wist niet hoe hij het toetje moest eten dus hij prikte in een soort van waterijsje van chocola met een vorkje en het bolletje lag op de grond
dat jij al die namen onthoudt tijdens reizenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij Fajardo, ja! Op Vieques heb je goedkope beltaxi's, en mocht je bij Amistad willen slapen: wij mochten daar de mega-krakkemikkige SUV lenen, echt lachen! Moet je dan met de andere gasten delen/afstemmen. Sowieso vond ik dat een superleuk guesthouse, Isabel Segunda is weliswaar minder om te zwemmen, maar er zitten ontzettend leuke restaurantjes en aan het eind van het straatje bij Amistad zit de leukste bar die je ooit hebt gezien, waar je met een cocktail op de houten veranda de zonsondergang bekijkt
En die kerels van Amistad zijn echt ontzettend aardig en behulpzaam.
AnneX, palinka is pruimenbrandewijn, superstraf spul50-60% en allemaal huisgestookt enzo. En sarmale zijn rijstrolletjes, in dit geval wijnbladeren met rijst, gehakt en kruiden, maar je hebt ze ook met kool erom. Lekker! Lijkt wat op de griekse dolmades, als je die kent?
Aww zit te glimlachen voor mijn laptop, schattigquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh, dit is geen collega hoor, ik ken haar via-via en ze komt hier regelmatig eten. Ik ben ook met haar naar Parijs geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef AnneX het volgende:
Dat klinkt als een leuk weekendje weg CF.
Jij hebt toch meer van die internationale collega's? Kansen.
Alhoewel collega's zijn geen vrienden natuurlijk. Tell me.
Dat was afgelopen winter hoor, dat tripjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat jij al die namen onthoudt tijdens reizen
Ik wilde bij palinka niet meteen aan alcohol denken en het leek op de naam van joegoslavische flensjes. Daar zou ik een pallet van opkunnen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij Fajardo, ja! Op Vieques heb je goedkope beltaxi's, en mocht je bij Amistad willen slapen: wij mochten daar de mega-krakkemikkige SUV lenen, echt lachen! Moet je dan met de andere gasten delen/afstemmen. Sowieso vond ik dat een superleuk guesthouse, Isabel Segunda is weliswaar minder om te zwemmen, maar er zitten ontzettend leuke restaurantjes en aan het eind van het straatje bij Amistad zit de leukste bar die je ooit hebt gezien, waar je met een cocktail op de houten veranda de zonsondergang bekijkt
En die kerels van Amistad zijn echt ontzettend aardig en behulpzaam.
AnneX, palinka is pruimenbrandewijn, superstraf spul50-60% en allemaal huisgestookt enzo. En sarmale zijn rijstrolletjes, in dit geval wijnbladeren met rijst, gehakt en kruiden, maar je hebt ze ook met kool erom. Lekker! Lijkt wat op de griekse dolmades, als je die kent?
goede keuzequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Eiegnlijk he... Als ik nog eens 1 x per week ga sporten, wil ik ook dansen.
Oh, it was youquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wilde bij palinka niet meteen aan alcohol denken en het leek op de naam van joegoslavische flensjes. Daar zou ik een pallet van opkunnen!
En dolmades ken ik, lekker!
sowieso een van de leukere manieren op te bewegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Eiegnlijk he... Als ik nog eens 1 x per week ga sporten, wil ik ook dansen.
Och jammer!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef AnneX het volgende:
Morgen verwacht ik een mail van Nelleke van het digitale reisbureau.
De leukste overnachting leek mij in een caravenserai uit 1300 of zo.
Een herberg nu hotel.
Zit alles volgeboekt vanwege Suikerfeest.
Ik heb teruggemaild dat ik het een grote teleurstelling vind en gevraagd om nog even haar best te doen !.
edit. had zij al gemeld.
ik ben in mei naar Rome geweest en weet al een heleboel niet meer. maar ik kreeg ook achter elkaar info van 8u 's morgens tot 22u 's avondsquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was afgelopen winter hoor, dat tripje
Ik ben degene met een mannetje voor haar naam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, it was youJullie twee dames moeten echt even een gezellig plaatje nemen, anders hou ik jullie niet uit elkaar
krakkemikequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben degene met een mannetje voor haar naam.
Iers, buikdansen, of salsa.quote:
Ik heb er al vaak opmerkingen over gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krakkemike![]()
zie nu pas dat ventje ja
salsa verbrandt en je krijgt er swing van, lekker ritme en soepele heupen. alhoewel je van buikdansen elastische heupen krijgtquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iers, buikdansen, of salsa.
Buikdansen is op kruip afstand en ik houd vast genoeg buik over, ook met dat sporten.
Trusten! Wel leuk dat je kan optreden, maar zorg goed voor jezelf!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga schlafen!![]()
raam dichtgedaan vanwege de wind. hopelijk lekkere tuk vannacht, want morgen werken en optreden tot 0u en woensdag werken.. ik zou het rustig aan doen met dansen zei ik nog tegen mezelf![]()
slaap lekker dames en heren![]()
Volgens mij verbrand ik met alles vet. En buikdansen is gewoon in dit durp en niet in de volgende stad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
salsa verbrandt en je krijgt er swing van, lekker ritme en soepele heupen. alhoewel je van buikdansen elastische heupen krijgt
quote:Bouwnieuws
Eerste paal aanbouw de grond in
Dinsdag 24 augustus is het zover. Dan gaat de eerste paal van de aanbouw de grond in. Momenteel vinden de laatste voorbereidingen plaats. Om overlast te beperken worden trillingsvrije palen gebruikt. Het in de grond brengen van de palen zal een tot twee weken in beslag nemen. Als alles volgens planning verloopt, is de aanbouw eind december klaar.
Is dat voor je nieuwe werkplek? Of voor je nieuwe huis?quote:
Trusten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga schlafen!![]()
raam dichtgedaan vanwege de wind. hopelijk lekkere tuk vannacht, want morgen werken en optreden tot 0u en woensdag werken.. ik zou het rustig aan doen met dansen zei ik nog tegen mezelf![]()
slaap lekker dames en heren![]()
Ja buikdansen! Is leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iers, buikdansen, of salsa.
Buikdansen is op kruip afstand en ik houd vast genoeg buik over, ook met dat sporten.
Ik had al het idee dat het geen inspirerende werkplek was. Gek, volgens mij heb je niet veel geklaagd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe werkplek, en meeeeeeeeeeen wat zijn we daar aan toe, je moet je voorstellen dat we nu in een enorme stoffige inpandige kast vol dossiers zitten met enorme koude luchtstormen waar gewoon een gat in is gemaakt voor de balie
We kijken tegen een muur aan en zien verder niks.
Nou ja, patienten
Buikdansen verbrandt je ook echt wel mee, als je het goed doetquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
salsa verbrandt en je krijgt er swing van, lekker ritme en soepele heupen. alhoewel je van buikdansen elastische heupen krijgt
Wrijven Klagen helpt niet meer in dit geval Krak, het ziekenhuis groeit uit jasje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had al het idee dat het geen inspirerende werkplek was. Gek, volgens mij heb je niet veel geklaagd.
En Golfer, je mag wel stofzuigen, maar FFT heeft geen ruimte in haar planning.
Ik heb een kennis die dat gedaan heeft, leuke verhalen. Maar het staat op 2, liefst zou ik toch iers dansen. Nog voor het hier bekend was zag ik Riverdance op tv en ik moest zomaar huilen. Ik ging naar een voorstelling en de eerste 10 minuten heb ik zitten huilen, zo mooi. En ik huil nooit....quote:
Klinkt mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die dat gedaan heeft, leuke verhalen. Maar het staat op 2, liefst zou ik toch iers dansen. Nog voor het hier bekend was zag ik Riverdance op tv en ik moest zomaar huilen. Ik ging naar een voorstelling en de eerste 10 minuten heb ik zitten huilen, zo mooi. En ik huil nooit....
Heerlijk dat je vooruitzicht hebt op een fatsoenlijke werkplek! *Klink*quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrijven Klagen helpt niet meer in dit geval Krak, het ziekenhuis groeit uit jasje.
Oh en golfer gaat vermoedelijk zaterdag stofhappen
Ik heb ooit gevolksdanst en ik vond zowel het gracieuze als het stampen leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt mooi
Heb je beide al eens geprobeerd?
Gewoon kijken wat je het leukste vind om te doen
Ooit had ik een icoon at last: Madalief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, it was youJullie twee dames moeten echt even een gezellig plaatje nemen, anders hou ik jullie niet uit elkaar
Je klinkt ook enthousiastquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ooit gevolksdanst en ik vond zowel het gracieuze als het stampen leuk.![]()
Maar ik heb geen auto en dan zou ik, op den duur, als het zover is, eerst buikdansen proberen.
Dat is pas volgend jaar denk ik. Maar ik vind het al leuk dat ik weet wat ik wil.
Ik snap een icoon al helemaal niet, die moet je uploaden ofzo. Wat? Waar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ooit had ik een icoon at last: Madalief.
Die is gesloopt bij een fok upgrade of zoiets.
En ik krijg hem niet weer opgeload - sinds jouw post bezig geweest - want opeens is de url té lang.
Boem is ho.
Uhuh, Ik dacht dat ik bewegen niet leuk vond. En door het sporten ging ik verder denken en meer durven. En toen dacht ik aan het volksdansen en wat ik dan echt wil. Dus.quote:
Nou, ene svann heeft toen een plaatje gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik snap een icoon al helemaal niet, die moet je uploaden ofzo. Wat? Waar?![]()
Jij bent dus al verder dan ik!
Oh ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef AnneX het volgende:
Ha BlueXX palen in de grond.
Als je boft zitten de meeste erin als terug bent van Toscana.
Hoe verloopt het gedoe met de leen parapluus?
Ik heb ruzie met photobucket, geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke plannen & tips lees ik
Enneh ik ben nu wel toe aan wat BulgaarsFeetfoto's
En AnneZ, das balen
Geen ideequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef AnneX het volgende:
Ha BlueXX palen in de grond.
Als je boft zitten de meeste erin als terug bent van Toscana.
Hoe verloopt het gedoe met de leen parapluus?
Volgens mij is er een centraal topic. Maar ik ben te lui om mijn password te veranderen enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ene svann heeft toen een plaatje gemaakt.
Mij de url gestuurd per pm en na lang stoeien had ik hem erin !
Ik weet niet eens waar ik svann kan vinden ! in welk topic hij vaak zit, bedoel ik.
Helemaal goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uhuh, Ik dacht dat ik bewegen niet leuk vond. En door het sporten ging ik verder denken en meer durven. En toen dacht ik aan het volksdansen en wat ik dan echt wil. Dus.
Kan dat met een plaatje van Google, dat moet je toch uploaden ofzo? Ik ben daar te oud voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ene svann heeft toen een plaatje gemaakt.
Mij de url gestuurd per pm en na lang stoeien had ik hem erin !
Ik weet niet eens waar ik svann kan vinden ! in welk topic hij vaak zit, bedoel ik.
Ergens in je profiel op de 2e balk van boven, kun je dat doen.
Als je een plaatje in het juiste format hebt, hé !
Buikdansen en zumbaquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Dans jij ook?
Het zou eventueel kunnen. Maar ik raak bij de warming-up van Nederland in beweging al de draad kwijt. Voeg daarbij een zelfde slechte ervaring met jazz-dance. Ik zie het dus niet zo zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Is zumba niet iets voor jou Krak? Mijn collega (52) is er helemaal verslaafd aan
Ook op je hoofd draaien enzo? Tof!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Buikdansen en zumba
Ook nog een hele tijd hiphop dansen gedaan
Nah zo goed ben ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook op je hoofd draaien enzo? Tof!
Oh!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Voor Bloes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinaia, koninklijke paleizen. Onbewerkt verder, overigens
Niet doen !quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan dat met een plaatje van Google, dat moet je toch uploaden ofzo? Ik ben daar te oud voor.
Gelul. Als B. en ik het kunnen kan een jonge blom als jij het ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Kan dat met een plaatje van Google, dat moet je toch uploaden ofzo? Ik ben daar te oud voor.
Dat deden mijn leraren welquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toch heb ik dit nu in mijn hoofd:
Oh!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
En nog even twee ouwetjes voor Dude!
[ afbeelding ]
Moi-même, snorkelend bij zonsondergang bij Esperanza. Ik werd daar echt levend opgeknabbeld door de muggen, joh![]()
[ afbeelding ]
Secret beach. Je kunt leuk beach-hoppen in het zuiden, bij Blue beach kun je heel gaaf snorkelen.
Ik wil best een plaatje, maar ik snap het niet. Wil jij me het leren?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelul. Als B. en ik het kunnen kan een jonge blom als jij het ook.
Allebei, ja. Oh, het is echt zo lekker daar - niet in het minst omdat je eind december gewoon in je bikini op het strand kunt liggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!Is dat op Vieques?
Mijn hemel, wat heb ik er zin in.Wij gaan er een vermogen doorjagen, maar ik ga zoooooooo genieten daar!
Je zoekt een plaatje, maak/verklein het tot 60x60 & load het up.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil best een plaatje, maar ik snap het niet. Wil jij me het leren?
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil best een plaatje, maar ik snap het niet. Wil jij me het leren?
Het gaat al fout bij verkleinen? Hoe moet dat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zoekt een plaatje, maak/verklein het tot 60x60 & load het up.
Oma doet de was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:59 schreef AnneX het volgende:
ja, van alle kanten word ik besprongen met goeie adviezen.
Jullie willen gewoon die roddel lezen.
Het zal tegenvallen dan.
Ook omdat het moment eigenlijk voorbij is.
Watch me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het zal tegenvallen dan.
Watch me.Ha! Dat ben ik dan weer niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik bang ben om als 50+ gezien te worden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]ja, dat wil je wel weten... pm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal tegenvallen dan.
Watch me.Nee hoor. We willen gewoon dat je de spoiler onder de knie krijgt. Omdat we het zelf ook lastig vonden. En natuurlijk voor de volgende roddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:
Nou... fok doet raar met quoten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent aangestoken door de quoteziekte die bloes heet
Volgens mij is AnneX alles behalve bejaard hoor.........quote:
De overgang.quote:
Het zal tegenvallen dan.
Watch me.Ik weet wie dat is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Althans, is dat niet in SHO?Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Kan ik me voorstellen krakke.quote:
Bob Seger- Turn the page is net zoiets maar die kan ik niet linken....quote:
Ik kan de foto's helaas niet zien, maar het is ook zonder een komisch topic!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Die nieuwe search he, die is echt geweldig![]()
Het dagboek van Bluezz.Potje
(zelfs de foto's doen het nog)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
MorgenWeer aan het werk
Mijn plek blijkt ineens tijdelijk verhuist te zijn, stond voor een leeg hok
even op vakantie en als je terugkomt zit je in de bezemkastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
MorgenWeer aan het werk
Weet je gelijk of ze je aardig vinden op kantoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
even op vakantie en als je terugkomt zit je in de bezemkast
Mag niet klagen, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen mensen .. Hoe is het met iedereen hier?
O nee hoorquote:
Was al blij dat ik blijkbaar nog wel op de loonlijst staquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
even op vakantie en als je terugkomt zit je in de bezemkast
hahaha. geen foto van jouw blik toen je het lege hok zag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
MorgenWeer aan het werk
Mooi zo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
O nee hoorvoor mij is dat erg positief
Vind het even jammer dat ik nog een week moet wachten om mijn vriendinnen te zien maar verder gaat het helemaal goed
neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning![]()
Heeft iedereen lekker geslapen?
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ja dat is wel even jammer.. maar nog 1 weekje en dan is het echt zo ver
oh das tenminste ietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was al blij dat ik blijkbaar nog wel op de loonlijst sta![]()
quote:Gisteren trouwens recept van website gepikt: cajun fish & chips met jalapeño-tomaten-tartaarsaus! Was erg lekker!
Stukken kabeljauw in stijfgeklopt eiwit dopen, dan in een bergje maismeel met kruiden en hop, de oven in. Superluchtig beslagje en superlekkere kip! Aanrader!
(foto van Foodgawker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |