zit jij wel op het juiste forum?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Dat wil dat tuig niet dus waarom zou ik dan mijn redelijke kant tonen?

Ik ga echt weg, heb al afspraak met GGD, anti-malaria-net gekocht (weinig zinvol daar ik waarschijnlijk toch de hongerdood sterfquote:
 ), alleen traject Hurdegaryp-Madrid Aeropuerto moet ik nog kopen, mijn vliegtuig vertrekt vanuit Madrid, dat was goedkoper.
 ), alleen traject Hurdegaryp-Madrid Aeropuerto moet ik nog kopen, mijn vliegtuig vertrekt vanuit Madrid, dat was goedkoper. 
  Misschien wel een toffe rit voor Socios van de grens tot aan La Paz!
 Misschien wel een toffe rit voor Socios van de grens tot aan La Paz!   Weer eens iets anders dan hondekopmodel MAT64.
 Weer eens iets anders dan hondekopmodel MAT64.   

, die ook weg wilde gaan.
 , die ook weg wilde gaan. 

Gewoon geduld hebben. Rechts is zo asociaal als maar kan en dat wordt pas bij het volk duidelijk zodra ze een poosje regeren. Links heeft de asocialiteit tot nu toe altijd redelijk kunnen stoppen, maar met dit komende kabinet wordt het onmogelijk. Dus al dat tokkie volk dat nu rechts heeft gestemd (en laten we het beestje bij de naam noemen: vooral erg dom volk stemt rechts) gaat er echt wel achter komen dat ze zichzelf bij de poot hebben door die ondoordachte stem. Rechts heeft schijt aan mensen die het moeilijk hebben in de samenleving en dat zal duidelijk worden. Tuig als Rutte (ik kan het echt niet anders omschrijven, aangezien de man roept dat rechts de vingers zal aflikken bij dit akkoord en links dus in de stront kan zakken) krijgt deze ene kans en daarna zullen we nooit meer iets van die idioot horen. Want we hebben hier een BESCHAVING en dat houdt in dat we zorgen dat iedereen normaal kan leven. Met dit komende kabinet wordt dat even opzij geschoven, maar geloof me: ze zullen KEIHARD afgestraft worden zodra duidelijk wordt dat mensen die toevallig zijn geboren met wat minder hersens in een hoek worden getrapt door dit kabinet.quote:

Goh, wat weet jij goed hoe dat werkt!! Ervaring????quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vanuit welke instelling post jij eigenlijk en mag je van de nachtzuster wel op dergelijke uurtjes posten?

Yep. En dan niet alleen in NL maar praktisch in heel de EU kom ik regelmatig in weeshuizen, zorgtehuizen zowel voor ouderen als gehandicapten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:48 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Goh, wat weet jij goed hoe dat werkt!! Ervaring????

Als ik jou was zou ik er blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep. En dan niet alleen in NL maar praktisch in heel de EU kom ik regelmatig in weeshuizen, zorgtehuizen zowel voor ouderen als gehandicapten.

Waarom ga je niet naar cuba?quote:Op vrijdag 10 september 2010 02:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga echt weg, heb al afspraak met GGD, anti-malaria-net gekocht (weinig zinvol daar ik waarschijnlijk toch de hongerdood sterf), alleen traject Hurdegaryp-Madrid Aeropuerto moet ik nog kopen, mijn vliegtuig vertrekt vanuit Madrid, dat was goedkoper.
Ik denk met Eurolines te gaan tot Madrid. Eurolines is goedkoop.
Madrid-Rio heb ik al en in Rio neem ik de bus tot de grens van Bolivia en daar gaat een trein volgens de LP-gids.Misschien wel een toffe rit voor Socios van de grens tot aan La Paz!
Weer eens iets anders dan hondekopmodel MAT64.

En lama's mogen gewoon mee in de trein!
Verder was er geloof ik nog een iemand op FOK, ook links, maar ben even naam kwijt, dacht ook een landgenoot, een Fries dus, die ook weg wilde gaan.
Alleen is het lastig om in een ander land een baan te vinden en je door de bureaucratie te werken, in Nederland ken ik de heren en dames bureaucraten en begrijp ik ze, maar daar wordt het lastig. Dus kans op hongerdood is groot en ik denk dat veel mensen dat niet willen. Tsja, ik heb geen contacten buiten Nederland, alleen Canada, maar dat is een schijtland.
Voor Socios: el tren en Bolivia!

quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er blijven.
 Ik wilde dat ook schrijven maar heb me toch ingehouden. Bij deze dus alsnog.
 Ik wilde dat ook schrijven maar heb me toch ingehouden. Bij deze dus alsnog.

Die "Linkse Boomknuffelaar", alias "Hugo Chavez" is een of andere trol die dat op meer fora doet. Totaal niet serieus te nemen, die kleuter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef GaB86 het volgende:
Waar gaan de mensen die dan weg gaan heen?
Cuba? Venezuela?
Neem aan dat die mensen niet naar de VS, Denemarken, Zuid Korea, Japan et cetera gaan... want daar zullen ze zich ook aan 'kapitalisme dit en dat' ergeren...
Enfin.. succes daar waar ze heen gaan.

Cuba is ook een idee, maar kan ik daar voor langere tijd verblijven, is de vraag? Officieel moet je na 3 maanden het land uit. Maar inderdaad een optie, Fidel is zeker een baas.quote:

Hehe oke, thxquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "Linkse Boomknuffelaar", alias "Hugo Chavez" is een of andere trol die dat op meer fora doet. Totaal niet serieus te nemen, die kleuter.
Vanuit de veiligheid van het Westerse kapitalisme gruwelijke landen zitten ophemelen. Randdebiel.

Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "Linkse Boomknuffelaar", alias "Hugo Chavez" is een of andere trol die dat op meer fora doet. Totaal niet serieus te nemen, die kleuter.
Vanuit de veiligheid van het Westerse kapitalisme gruwelijke landen zitten ophemelen. Randdebiel.

En als criminele allochtonen nederland worden uitgegooid is het facisme maar als cuba buitenlanders eruit gooit dan is fidel een baas.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Cuba is ook een idee, maar kan ik daar voor langere tijd verblijven, is de vraag? Officieel moet je na 3 maanden het land uit. Maar inderdaad een optie, Fidel is zeker een baas.
Alleen kaartje Madrid-Rio heb ik dus al gekocht. Ik ga erover nadenken en misschien wissel ik het wel om bij Iberia als dat nog kan dan.

Gebeurt weleens als ik geen tijd meer heb om thuis te komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er blijven.

quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Cuba is ook een idee, maar kan ik daar voor langere tijd verblijven, is de vraag? Officieel moet je na 3 maanden het land uit. Maar inderdaad een optie, Fidel is zeker een baas.
Alleen kaartje Madrid-Rio heb ik dus al gekocht. Ik ga erover nadenken en misschien wissel ik het wel om bij Iberia als dat nog kan dan.

Tóch? Ga je toch naar Bolivia?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De vliegbiljetten nog niet idd, maar ik heb wel al een afspraak met de ggd gemaakt voor volgende week voor de gele koorts prik.

Maar een deel van het partijprogramma van PVV wordt wel doorgevoerd, zoals minimumstraffen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tóch? Ga je toch naar Bolivia?
Joh, Wilders gaat niet regeren, het is maar gedóógsteun
 Soort Singapore-effect: voor kleine vergrijpen, hoge gevangenisstraffen.
 Soort Singapore-effect: voor kleine vergrijpen, hoge gevangenisstraffen.   

Wat heb je te verbergen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar een deel van het partijprogramma van PVV wordt wel doorgevoerd, zoals minimumstraffen.Soort Singapore-effect: voor kleine vergrijpen, hoge gevangenisstraffen.

En daarvoor ga je naar Bolivia?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar een deel van het partijprogramma van PVV wordt wel doorgevoerd, zoals minimumstraffen.Soort Singapore-effect: voor kleine vergrijpen, hoge gevangenisstraffen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |