En toch zeikt Wilders enorm op andere linkse partijen, en de 'linkse kerk'.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef Nielsch het volgende:
Zodra je PVV-stemmers inwrijft dat Wilders economisch gewoon een linkse leier is, is het snel stil

Precies.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom denk je dat de PVV niet moeilijk doet bij het formeren? Het blijft een one-issuepartij, die economisch linkse standpunten zijn alleen maar populistisch. Hij blijft een oud-VVD'er, als hij echt zo links was geweest zou hij daar niet bij zijn gegaan.
Zodra het erop aankomt, laat hij het gelijk vallen, het stelt niks voor voor Wilders maar levert hem wel veel stemmen op.

Ah, Linkerrijtje is terugquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Nope...de magische woorden van linksch: POSITIEVE DISCRIMINATIE.

Vervelend is democratie he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:11 schreef bambambam het volgende:
Emigreren zal ik niet gaan doen, maar wel een nare gedachte dat er zoveel mensen zijn die op de PVV stemmen / gestemd hebben.

Die komen bij jou in huis wonen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:57 schreef maartena het volgende:
Willen de 10 emigranten even opstaan en zeggen waar ze heen gaan?

Hoe staat het met je voorbereidingen voor een emigratie naar Brazilië?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die komen bij jou in huis wonen!
Ach, een paar leuke moslima's van niet ouder dan 17 zijn altijd welkom bij mij!

Ik eet geen varkensvlees (ben vegetarier) en drink geen alcohol (alle alcohol die je in Nederland kan krijgen is ranzig namelijk), dus ik ben best wel halal. En ik vind de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) best wel tof!

Even over die dierenrechten. Ik heb ooit aan de bel getrokken over mishandeling van circusdieren. Graus zei het meteen op de agenda van de Tweede Kamer te zullen zetten. Partij voor de Dieren kwam met de reactie dat het al in de Tweede Kamer was geweest met alle bijbehorende documentatie. M.a.w. Graus wist niet eens wat er op dat gebied in de Tweede Kamer al behandeld was.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch zeikt Wilders enorm op andere linkse partijen, en de 'linkse kerk'.
Ik geloof niets van zijn linkse standpunten. Denk dat het puur strategisch is, net als die dierenrechten. En als ik me goed herinner heeft de PVV die linkse standpunten ook niet altijd gehad.

Redelijk op schema, maar ik vlieg inderdaad naar Rio en daar neem ik de bus tot de grens van Bolivia, waar ik de trein verder neem naar La Paz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe staat het met je voorbereidingen voor een emigratie naar Brazilië?

De PVV heeft echt niets met dierenrechten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Even over die dierenrechten. Ik heb ooit aan de bel getrokken over mishandeling van circusdieren. Graus zei het meteen op de agenda van de Tweede Kamer te zullen zetten. Partij voor de Dieren kwam met de reactie dat het al in de Tweede Kamer was geweest met alle bijbehorende documentatie. M.a.w. Graus wist niet eens wat er op dat gebied in de Tweede Kamer al behandeld was.

En dan maar hopen dat je levend (en met al je bezittingen) aankomt in het beloofde land..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Redelijk op schema, maar ik vlieg inderdaad naar Rio en daar neem ik de bus tot de grens van Bolivia, waar ik de trein verder neem naar La Paz.
Brazilië werd me afgeraden, dat zou een politiestaat zijn. Aangezien er geen vluchten zijn naar La Paz, althans niet volgens skyscanner.nl, vlieg ik naar Rio of een andere goedkope bestemming in Brazilië en reis dan per bus en trein verder naar Bolivia.

Als hij er al aankomt komt hij binnen de kortste naar NL op zijn blote knietjes terugkruipen met heel veel illusies minder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je levend (en met al je bezittingen) aankomt in het beloofde land..

quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ze zijn hooguit tegen ritueel slachten, maar dat is louter omdat ze dan de moslims kunnen pesten.

Kun jij mij verklaren hoe er dankzij de PVV een kamermeerderheid was voor het nertsenfokkerij verbod?quote:De PVV heeft echt niets met dierenrechten

Nee, ze willen de rechten van moslims UIT de grondwet halen, en de rechten van dieren IN de grondwet stoppen. Zie hun programma.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De PVV heeft echt niets met dierenrechten.

quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, ze willen de rechten van moslims UIT de grondwet halen, en de rechten van dieren IN de grondwet stoppen. Zie hun programma.
De dierenrechten zijn, net als haar sociaal-economisch plan, 1 van de linkse trekjes van de PVV. Daarom stemmen ook alleen anti-immigranten op de PVV, een echte rechtse partij is het namelijk niet.... de rechtsen stemmen op VVD of zouden eigenlijk op TON moeten stemmen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom denk je dat de PVV niet moeilijk doet bij het formeren? Het blijft een one-issuepartij, die economisch linkse standpunten zijn alleen maar populistisch. Hij blijft een oud-VVD'er, als hij echt zo links was geweest zou hij daar niet bij zijn gegaan.
Zodra het erop aankomt, laat hij het gelijk vallen, het stelt niks voor voor Wilders maar levert hem wel veel stemmen op.

Democratie is inderdaad niet het ideale systeem.quote:

Maar bij gebrek aan beter wel het meest acceptabele.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Democratie is inderdaad niet het ideale systeem.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |