abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85828655
Zodra je PVV-stemmers inwrijft dat Wilders economisch gewoon een linkse leier is, is het snel stil :')
pi_85828844
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef Nielsch het volgende:
Zodra je PVV-stemmers inwrijft dat Wilders economisch gewoon een linkse leier is, is het snel stil :')
En toch zeikt Wilders enorm op andere linkse partijen, en de 'linkse kerk'.

Ik geloof niets van zijn linkse standpunten. Denk dat het puur strategisch is, net als die dierenrechten. En als ik me goed herinner heeft de PVV die linkse standpunten ook niet altijd gehad.
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:57:56 #53
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85829321
Waarom denk je dat de PVV niet moeilijk doet bij het formeren? Het blijft een one-issuepartij, die economisch linkse standpunten zijn alleen maar populistisch. Hij blijft een oud-VVD'er, als hij echt zo links was geweest zou hij daar niet bij zijn gegaan.

Zodra het erop aankomt, laat hij het gelijk vallen, het stelt niks voor voor Wilders maar levert hem wel veel stemmen op.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85830158
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom denk je dat de PVV niet moeilijk doet bij het formeren? Het blijft een one-issuepartij, die economisch linkse standpunten zijn alleen maar populistisch. Hij blijft een oud-VVD'er, als hij echt zo links was geweest zou hij daar niet bij zijn gegaan.

Zodra het erop aankomt, laat hij het gelijk vallen, het stelt niks voor voor Wilders maar levert hem wel veel stemmen op.
Precies. :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:27:47 #55
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85830181
Zolang Wilders niet in het college in Amsterdam gaat zitten maak ik me nog niet zo veel zorgen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 13:36:57 #56
230491 Zith
pls tip
pi_85830401
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef 058-AntiFries het volgende:

[..]

Nope...de magische woorden van linksch: POSITIEVE DISCRIMINATIE.
Ah, Linkerrijtje is terug _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:06:41 #57
314039 058-AntiFries
Ken dat skele juh...
pi_85831472
Links...van anti-facisten van toen, naar de facisten van het jaar 2010
SCC-LWD
pi_85835895
Emigreren zal ik niet gaan doen, maar wel een nare gedachte dat er zoveel mensen zijn die op de PVV stemmen / gestemd hebben.
pi_85874177
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:11 schreef bambambam het volgende:
Emigreren zal ik niet gaan doen, maar wel een nare gedachte dat er zoveel mensen zijn die op de PVV stemmen / gestemd hebben.
Vervelend is democratie he?
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:57:14 #60
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85875116
Willen de 10 emigranten even opstaan en zeggen waar ze heen gaan? :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:04:13 #61
289344 DaanVanKeulen
Het leven is een saai feest
pi_85875384
wat een bullshit die hele poll. Ten eerste gaat hij voorlopig niet in zijn eentje regeren, en ten tweede kan hij al die partijpunten van hem toch nooit waarmaken
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:13:42 #62
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85886811
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:57 schreef maartena het volgende:
Willen de 10 emigranten even opstaan en zeggen waar ze heen gaan? :P
Die komen bij jou in huis wonen! :P

Ach, een paar leuke moslima's van niet ouder dan 17 zijn altijd welkom bij mij! :9 c_/ :9~

Ik eet geen varkensvlees (ben vegetarier) en drink geen alcohol (alle alcohol die je in Nederland kan krijgen is ranzig namelijk), dus ik ben best wel halal. En ik vind de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) best wel tof!
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:53:27 #63
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85888684
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Die komen bij jou in huis wonen! :P

Ach, een paar leuke moslima's van niet ouder dan 17 zijn altijd welkom bij mij! :9 c_/ :9~

Ik eet geen varkensvlees (ben vegetarier) en drink geen alcohol (alle alcohol die je in Nederland kan krijgen is ranzig namelijk), dus ik ben best wel halal. En ik vind de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) best wel tof!
Hoe staat het met je voorbereidingen voor een emigratie naar Brazilië?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85888806
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch zeikt Wilders enorm op andere linkse partijen, en de 'linkse kerk'.

Ik geloof niets van zijn linkse standpunten. Denk dat het puur strategisch is, net als die dierenrechten. En als ik me goed herinner heeft de PVV die linkse standpunten ook niet altijd gehad.
Even over die dierenrechten. Ik heb ooit aan de bel getrokken over mishandeling van circusdieren. Graus zei het meteen op de agenda van de Tweede Kamer te zullen zetten. Partij voor de Dieren kwam met de reactie dat het al in de Tweede Kamer was geweest met alle bijbehorende documentatie. M.a.w. Graus wist niet eens wat er op dat gebied in de Tweede Kamer al behandeld was.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:28:01 #65
pi_85893899
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoe staat het met je voorbereidingen voor een emigratie naar Brazilië?
Redelijk op schema, maar ik vlieg inderdaad naar Rio en daar neem ik de bus tot de grens van Bolivia, waar ik de trein verder neem naar La Paz.
Brazilië werd me afgeraden, dat zou een politiestaat zijn. Aangezien er geen vluchten zijn naar La Paz, althans niet volgens skyscanner.nl, vlieg ik naar Rio of een andere goedkope bestemming in Brazilië en reis dan per bus en trein verder naar Bolivia.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:31:19 #66
pi_85894050
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Even over die dierenrechten. Ik heb ooit aan de bel getrokken over mishandeling van circusdieren. Graus zei het meteen op de agenda van de Tweede Kamer te zullen zetten. Partij voor de Dieren kwam met de reactie dat het al in de Tweede Kamer was geweest met alle bijbehorende documentatie. M.a.w. Graus wist niet eens wat er op dat gebied in de Tweede Kamer al behandeld was.
De PVV heeft echt niets met dierenrechten.
Ze zijn hooguit tegen ritueel slachten, maar dat is louter omdat ze dan de moslims kunnen pesten. Verder interesseert het ze geen moer.
Ze zijn ook niet tegen de bio-industrie en Henk en Ingrid moeten gewoon een goedkoop biefstukje van de kiloknaller kunnen halen. Milieu, dierenrechten, mensenrechten whatever rechten, het boeit die populistische club totaal niet.
pi_85900489
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Redelijk op schema, maar ik vlieg inderdaad naar Rio en daar neem ik de bus tot de grens van Bolivia, waar ik de trein verder neem naar La Paz.
Brazilië werd me afgeraden, dat zou een politiestaat zijn. Aangezien er geen vluchten zijn naar La Paz, althans niet volgens skyscanner.nl, vlieg ik naar Rio of een andere goedkope bestemming in Brazilië en reis dan per bus en trein verder naar Bolivia.
En dan maar hopen dat je levend (en met al je bezittingen) aankomt in het beloofde land.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85900647
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je levend (en met al je bezittingen) aankomt in het beloofde land.. ;)
Als hij er al aankomt komt hij binnen de kortste naar NL op zijn blote knietjes terugkruipen met heel veel illusies minder.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:08:40 #69
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85914078
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ze zijn hooguit tegen ritueel slachten, maar dat is louter omdat ze dan de moslims kunnen pesten.
:')

Omdat het Moslims zijn is het niet erg dat dieren onverdoofd worden geslacht, goh wat is links toch weer slim. Ook voor Moslims gelden bepaalde fatsoensnormen, sad but true.

Daarbij is de PVV tegen ritueel slachten an sich, dus ook voor Joden. Maar goed, als je het leuk vindt om te zeggen dat hij het doet om Moslims te pesten is dat je goedrecht.

quote:
De PVV heeft echt niets met dierenrechten
Kun jij mij verklaren hoe er dankzij de PVV een kamermeerderheid was voor het nertsenfokkerij verbod?

Jammer, maar je zult met betere argumenten moeten komen, want dit is gewoon typisch linkse "Alles wat de PVV zegt is per definitie slecht"-argumentatie.

[ Bericht 15% gewijzigd door Holograph op 31-08-2010 16:14:11 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:35:55 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85915248
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De PVV heeft echt niets met dierenrechten.
Nee, ze willen de rechten van moslims UIT de grondwet halen, en de rechten van dieren IN de grondwet stoppen. Zie hun programma.

De dierenrechten zijn, net als haar sociaal-economisch plan, 1 van de linkse trekjes van de PVV. Daarom stemmen ook alleen anti-immigranten op de PVV, een echte rechtse partij is het namelijk niet.... de rechtsen stemmen op VVD of zouden eigenlijk op TON moeten stemmen.
-
pi_85915916
De formatie staat op instorten hoor ik net.

Goed nieuws dus :Y *O*
pi_85917920
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Xenofoben zijn zeer vervelend
pi_85917979
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, ze willen de rechten van moslims UIT de grondwet halen, en de rechten van dieren IN de grondwet stoppen. Zie hun programma.

De dierenrechten zijn, net als haar sociaal-economisch plan, 1 van de linkse trekjes van de PVV. Daarom stemmen ook alleen anti-immigranten op de PVV, een echte rechtse partij is het namelijk niet.... de rechtsen stemmen op VVD of zouden eigenlijk op TON moeten stemmen.
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef 08gnoT. het volgende:

pi_85918074
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Democratie is inderdaad niet het ideale systeem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:10:10 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85919121
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Democratie is inderdaad niet het ideale systeem.
Maar bij gebrek aan beter wel het meest acceptabele.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')