abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85637261
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef maartena het volgende:

Landen met een degelijke democratie en waar iedereen onder de grondwet gelijk blijft zijn er echter nog genoeg. ;)
De PVV kan de grondwet niet aanpassen, maak je maar niet te druk.

Blijft mijn vraag staan: Noem mij 1 land met een verscheidenheid aan culturen, zonder racisme, anti semitisme of anti islamitische sentimenten, waar iedereen niet alleen voor de wet, maar ook in de praktijk gelijk is.

Mocht je zo'n land kunnen vinden, zoek dan ook even op aan welke eisen je moet voldoen om daar te mogen komen wonen..
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_85644020
Als pvv de grootste en ook een macht in 1e kamer bezit.
Dan is alles mogelijk met dat grondwet!.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_85644112
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als pvv de grootste en ook een macht in 1e kamer bezit.
Dan is alles mogelijk met dat grondwet!.
Toe maar :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:35:52 #29
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85644367
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:45 schreef SebasM het volgende:

[..]

De PVV kan de grondwet niet aanpassen, maak je maar niet te druk.

Blijft mijn vraag staan: Noem mij 1 land met een verscheidenheid aan culturen, zonder racisme, anti semitisme of anti islamitische sentimenten, waar iedereen niet alleen voor de wet, maar ook in de praktijk gelijk is.

Mocht je zo'n land kunnen vinden, zoek dan ook even op aan welke eisen je moet voldoen om daar te mogen komen wonen..
Dat zijn een beetje onrealistische eisen niet? Alleen een land zonder inwoners voldoet aan dit profiel. Welk land nadert die ideaal profiel nou het meest? Ik denk Zweden, Noorwegen en Duitsland.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_85645521
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Dat zijn een beetje onrealistische eisen niet? Alleen een land zonder inwoners voldoet aan dit profiel. Welk land nadert die ideaal profiel nou het meest? Ik denk Zweden, Noorwegen en Duitsland.
Als jij naar Zweden of Noorwegen wilt emigreren wens ik je veel succes, gaat je niet lukken ben ik bang. Duitsland is een goed idee, daar is helemaal geen discriminatie of vreemdelingenhaat.

Wat ik maar aan wil geven is dat het in Nederland helemaal zo slecht niet is. Emigreren omdat er een kabinet komt met gedoogsteun van een partij die het niet zo heeft op de Islam is belachelijk, aangezien je geen enkel westers land gaat vinden waar de Islam juichend wordt verwelkomd :')
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:09:10 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85651026
Ik vraag me dan toch af wie de overige 7 zijn - naast die linkse Fries - die gaan vertrekken over een paar weken.... maar dat zullen ze wel niet durven vertellen. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85824780
TS kan gerust zijn. Wilders zal NOOIT regeren in dit land. We hebben geleerd van de jaren 30 :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 04:45:09 #33
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85824855
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef WilburQuant het volgende:
TS kan gerust zijn. Wilders zal NOOIT regeren in dit land. We hebben geleerd van de jaren 30 :Y
_O-

Ja, de Joden van toen, zijn vervangen door pedo's en moslims die nu genadeloos de Sjaak zijn. :{

Goed, ik ben ondertussen druk bezig met mijn reisschema plannen, de GGD te benaderen en waarschijnlijk toch maar een nieuw paspoort (met die kut-RFID-chip o|O , maar paspoort moet nog een jaar geldig zijn om dat land binnen te komen ;( ) te bemachtigen bij een stadsdeelkantoor en flink in te lezen, informatie, informatie, informatie.

Lastig nog zo'n emigratie. ;(
pi_85825225
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef SebasM het volgende:

[..]

Als jij naar Zweden of Noorwegen wilt emigreren wens ik je veel succes, gaat je niet lukken ben ik bang. Duitsland is een goed idee, daar is helemaal geen discriminatie of vreemdelingenhaat.
_O-
In Duitsland is op dit moment zelfs veel ophef over de Turken dat deze niet integreren.

Doe je huiswerk eens wat beter.
quote:
Wat ik maar aan wil geven is dat het in Nederland helemaal zo slecht niet is. Emigreren omdat er een kabinet komt met gedoogsteun van een partij die het niet zo heeft op de Islam is belachelijk, aangezien je geen enkel westers land gaat vinden waar de Islam juichend wordt verwelkomd :')
pi_85825230
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

_O-

Ja, de Joden van toen, zijn vervangen door pedo's en moslims die nu genadeloos de Sjaak zijn. :{

Goed, ik ben ondertussen druk bezig met mijn reisschema plannen, de GGD te benaderen en waarschijnlijk toch maar een nieuw paspoort (met die kut-RFID-chip o|O , maar paspoort moet nog een jaar geldig zijn om dat land binnen te komen ;( ) te bemachtigen bij een stadsdeelkantoor en flink in te lezen, informatie, informatie, informatie.

Lastig nog zo'n emigratie. ;(
Het gemiddelde IQ zal wel flink stijgen van NL als jij vertrekt.

Maargoed, ik ken velen met een grote bek maar als het er op aankomt zijn het net kleuters met een poepluier.
  zondag 29 augustus 2010 @ 07:05:30 #36
314039 058-AntiFries
Ken dat skele juh...
pi_85825231
Stelletje lafaards die gaan emigreren.
Men is het ergens niet mee eens en ze vluchten als een hond met hun staart tussen de benen.
Als je echt een verschil wilt maken, dan moet je dat in Nederland doen.
STELLETJE LAFAARDS!!!
SCC-LWD
pi_85827701
Ik blijf, een xenofobe discriminerende extreem-rechtse neo-nazistische geblondeerde nageboorte genaamd Geert en alle neo-nazistische tokkies die op hem gestemd hebben krijgen mij echt niet weg uit dit land. Als ik al ga zal dat vooral liggen aan pull-factoren uit andere landen en niet aan de push-factoren van Nederland
PWBF
pi_85827739
Ik ga in het verzet.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85827798
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef WilburQuant het volgende:
Dat kun je nu wel zo zeggen, maar die Wilders-stemmers hebben toch verdomd weinig geleerd van de jaren '30. Ja, alleen hoe je een minderheid stelselmatig kan demoniseren en zwartmaken. Wat dat betreft doet de gemiddelde Wilders-stemmer niet onder voor de gemiddelde Hitler-stemmer van 1933.
PWBF
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:01:29 #40
314039 058-AntiFries
Ken dat skele juh...
pi_85827861
Als Geert gaat regeren hang ik de vlag uit.
Kom maar op met die rechtse regering.
Orde op zaken stellen wat die linksche landverraders hebben verpest.
SCC-LWD
pi_85827919
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef 058-AntiFries het volgende:
De grondwet bedoel je?
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:03:51 #42
314039 058-AntiFries
Ken dat skele juh...
pi_85827928
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat kun je nu wel zo zeggen, maar die Wilders-stemmers hebben toch verdomd weinig geleerd van de jaren '30. Ja, alleen hoe je een minderheid stelselmatig kan demoniseren en zwartmaken. Wat dat betreft doet de gemiddelde Wilders-stemmer niet onder voor de gemiddelde Hitler-stemmer van 1933.
Blijf jij maar lekker die linksche propaganda en angstzaaierij rond bazuinen.
Zeker bang dat je moet werken voor je geld.
SCC-LWD
pi_85827961
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef 058-AntiFries het volgende:

[..]

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is juist Wilders voor een langere WW en het aanpakken van topsalarissen in het bedrijfsleven.
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:05:45 #44
314039 058-AntiFries
Ken dat skele juh...
pi_85827982
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef Klaudias het volgende:

[..]

De grondwet bedoel je?
Nope...de magische woorden van linksch: POSITIEVE DISCRIMINATIE.
SCC-LWD
pi_85828011
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef 058-AntiFries het volgende:

[..]

Nope
http://www.nrc.nl/binnenl(...)tikel_1_uit_Grondwet
pi_85828044
quote:

[..]

Huh, wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik werk juist keihard en daarom wil ik niet dat zo'n economisch linkse klapjosti als Wilders (die qua economie in standpunten echt niet onderdoet voor die erge Emile Roemer) de rijkeren in dit land nog meer gaat uitmelken om alle tokkies van geld te voorzien. Want dat is wat Wilders wil:

- Geen AOW-verhoging
- Geen versoepeling ontslagrecht
- Geen aanpak van de bijstand
- Geen gemorrel aan de uitkeringen

Als je hard werkt moet je in dit land VVD stemmen (of desnoods D66) en als je een luie uitvreter bent stem je lekker SP of PVV.
PWBF
pi_85828093
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is juist Wilders voor een langere WW en het aanpakken van topsalarissen in het bedrijfsleven.
Inderdaad, maar Wilders-stemmers denken alleen: ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO!!!! :') :') :') :( :(

Dat Wilders verder een linkse rakker is die economisch kan optrekken met Halsema en Roemer ( :r :r ) willen ze niet zien...
PWBF
pi_85828134
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef 058-AntiFries het volgende:
Als Geert gaat regeren hang ik de vlag uit.
Kom maar op met die rechtse regering.
Toch goed dat de linkschen in de land alles hebben verpest, terwijl er altijd rechtse partijen in de regering zaten :')
PWBF
pi_85828283
quote:

[..]

Angstzaaierij is toch echt Wilders' pakkie an.
pi_85828478
Mijn opa heeft een kunstgebit aan de nazie,s te danken omdat hij er erg joods uitzag.. En hij heeft in het verzet gezeten omdat hij van Nederland hield en tegen de nsbers was..

Ik ben trots op hem, ik heb deze vrijheid ook graag over voor de eventuele toekomstige kleinkinderen..

Ik moet niks van dat PVV volk weten en zal ook zeker in verzet gaan als er oorlog komt..

Maar dat gaat niet gebeuren, hebben we nog veelte goed voor met z,n allen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')