De PVV kan de grondwet niet aanpassen, maak je maar niet te druk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef maartena het volgende:
Landen met een degelijke democratie en waar iedereen onder de grondwet gelijk blijft zijn er echter nog genoeg.
Toe maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als pvv de grootste en ook een macht in 1e kamer bezit.
Dan is alles mogelijk met dat grondwet!.
Dat zijn een beetje onrealistische eisen niet? Alleen een land zonder inwoners voldoet aan dit profiel. Welk land nadert die ideaal profiel nou het meest? Ik denk Zweden, Noorwegen en Duitsland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:45 schreef SebasM het volgende:
[..]
De PVV kan de grondwet niet aanpassen, maak je maar niet te druk.
Blijft mijn vraag staan: Noem mij 1 land met een verscheidenheid aan culturen, zonder racisme, anti semitisme of anti islamitische sentimenten, waar iedereen niet alleen voor de wet, maar ook in de praktijk gelijk is.
Mocht je zo'n land kunnen vinden, zoek dan ook even op aan welke eisen je moet voldoen om daar te mogen komen wonen..
Als jij naar Zweden of Noorwegen wilt emigreren wens ik je veel succes, gaat je niet lukken ben ik bang. Duitsland is een goed idee, daar is helemaal geen discriminatie of vreemdelingenhaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat zijn een beetje onrealistische eisen niet? Alleen een land zonder inwoners voldoet aan dit profiel. Welk land nadert die ideaal profiel nou het meest? Ik denk Zweden, Noorwegen en Duitsland.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef WilburQuant het volgende:
TS kan gerust zijn. Wilders zal NOOIT regeren in dit land. We hebben geleerd van de jaren 30
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef SebasM het volgende:
[..]
Als jij naar Zweden of Noorwegen wilt emigreren wens ik je veel succes, gaat je niet lukken ben ik bang. Duitsland is een goed idee, daar is helemaal geen discriminatie of vreemdelingenhaat.
quote:Wat ik maar aan wil geven is dat het in Nederland helemaal zo slecht niet is. Emigreren omdat er een kabinet komt met gedoogsteun van een partij die het niet zo heeft op de Islam is belachelijk, aangezien je geen enkel westers land gaat vinden waar de Islam juichend wordt verwelkomd
Het gemiddelde IQ zal wel flink stijgen van NL als jij vertrekt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
Ja, de Joden van toen, zijn vervangen door pedo's en moslims die nu genadeloos de Sjaak zijn.![]()
Goed, ik ben ondertussen druk bezig met mijn reisschema plannen, de GGD te benaderen en waarschijnlijk toch maar een nieuw paspoort (met die kut-RFID-chip, maar paspoort moet nog een jaar geldig zijn om dat land binnen te komen
) te bemachtigen bij een stadsdeelkantoor en flink in te lezen, informatie, informatie, informatie.
Lastig nog zo'n emigratie.
Dat kun je nu wel zo zeggen, maar die Wilders-stemmers hebben toch verdomd weinig geleerd van de jaren '30. Ja, alleen hoe je een minderheid stelselmatig kan demoniseren en zwartmaken. Wat dat betreft doet de gemiddelde Wilders-stemmer niet onder voor de gemiddelde Hitler-stemmer van 1933.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef WilburQuant het volgende:
TS kan gerust zijn. Wilders zal NOOIT regeren in dit land. We hebben geleerd van de jaren 30
De grondwet bedoel je?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef 058-AntiFries het volgende:
Orde op zaken stellen wat die linksche landverraders hebben verpest.
Blijf jij maar lekker die linksche propaganda en angstzaaierij rond bazuinen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zo zeggen, maar die Wilders-stemmers hebben toch verdomd weinig geleerd van de jaren '30. Ja, alleen hoe je een minderheid stelselmatig kan demoniseren en zwartmaken. Wat dat betreft doet de gemiddelde Wilders-stemmer niet onder voor de gemiddelde Hitler-stemmer van 1933.
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is juist Wilders voor een langere WW en het aanpakken van topsalarissen in het bedrijfsleven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Zeker bang dat je moet werken voor je geld.
Huh, wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik werk juist keihard en daarom wil ik niet dat zo'n economisch linkse klapjosti als Wilders (die qua economie in standpunten echt niet onderdoet voor die erge Emile Roemer) de rijkeren in dit land nog meer gaat uitmelken om alle tokkies van geld te voorzien. Want dat is wat Wilders wil:quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker die linksche propaganda en angstzaaierij rond bazuinen.
Inderdaad, maar Wilders-stemmers denken alleen: ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is juist Wilders voor een langere WW en het aanpakken van topsalarissen in het bedrijfsleven.
Toch goed dat de linkschen in de land alles hebben verpest, terwijl er altijd rechtse partijen in de regering zatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef 058-AntiFries het volgende:
Als Geert gaat regeren hang ik de vlag uit.
Kom maar op met die rechtse regering.
Orde op zaken stellen wat die linksche landverraders hebben verpest.
Angstzaaierij is toch echt Wilders' pakkie an.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker die linksche propaganda en angstzaaierij rond bazuinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |