abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87093510
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef De_waarheid2 het volgende:

[..]

Oja, dus jij bepaalt uit iemand ze spelling zijn school educatie? Ga toch lekker knikkeren met je buurjongtje ofzo daar word jij wel tenminste serieus genomen :)

Echt heel slap, maar dit is de PVV, ze kunnen niet tegen kritiek. En kunnen niet inzien waar ze nou echt in geloven. LEUGENS!
Ik stem D66, domme druif. En natuurlijk is er een link tussen spelling en opleidingsniveau. Iemand als jij die niet eens een correcte Nederlandse zin kan formuleren wordt weggelachen in het hoger onderwijs.

Dus over serieus genomen worden gesproken: Als jij wil dat mensen jouw posts serieus nemen en inhoudelijk reageren; doe een cursus Nederlands.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:26:39 #252
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87093820
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:15 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Ik stem D66, domme druif. En natuurlijk is er een link tussen spelling en opleidingsniveau. Iemand als jij die niet eens een correcte Nederlandse zin kan formuleren wordt weggelachen in het hoger onderwijs.

Dus over serieus genomen worden gesproken: Als jij wil dat mensen jouw posts serieus nemen en inhoudelijk reageren; doe een cursus Nederlands.
Ben je fucking achterlijk? Een link leggen tussen opleiding en taal is niet valide.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87094242
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ben je fucking achterlijk? Een link leggen tussen opleiding en taal is niet valide.
Natuurlijk wel. In het hoger onderwijs moet je veel schrijven. Wat denk je dat docenten met je scriptie doen als je Nederlands zo slecht is?
pi_87098082
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef Boekenwurm het volgende:

Een herkansing geven, met Firefox/Word Spelling ad on?

En sinds wanneer bepaalt het hogere onderwijs wat? Bill Gates, en andere ICT, of andere grotere bedrijven zijn vaak mensen die JUIST niet naar het hogeronderwijs gaan. Omdat ze niet willen stranden in de zorg.

Maar wat heeft een docent of spelling in verhouding met deze discussie over Geert wilders te maken?
Alleen om dat jij dat misschien fijner vind lezen kan ik begrijpen, maar kom op. Word jij bij chat of andere internet community's helemaal opgewonden als niemand taal fouten maakt? ( oh dat verklaart waarschijnlijk je avatar ) En het is ook echt een most need in leven dat iemand ze spelling correct aanhoud. Dus jij bent z'n iemand die naar een auto monteur gaat, en alleen je auto daar laat maken als die persoon door de spelling test heen komt?

En is er een cijfer gebonden aan deze discussie voor een opleiding?

Ik denk dat jij een cursus moet volgen voor sociale gedrag op internet, en daarbij moet leren dat elke persoon op internet op kan.
Media is niet het nieuws, maar de ogen wat de wereld moet hebben,
pi_87098412
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:40 schreef De_waarheid2 het volgende:

[..]

Een herkansing geven, met Firefox/Word Spelling ad on?

En sinds wanneer bepaalt het hogere onderwijs wat? Bill Gates, en andere ICT, of andere grotere bedrijven zijn vaak mensen die JUIST niet naar het hogeronderwijs gaan. Omdat ze niet willen stranden in de zorg.

Bill Gates begon zijn werk toen hij aan Harvard studeerde.
quote:
Maar wat heeft een docent of spelling in verhouding met deze discussie over Geert wilders te maken?
Alleen om dat jij dat misschien fijner vind lezen kan ik begrijpen, maar kom op. Word jij bij chat of andere internet community's helemaal opgewonden als niemand taal fouten maakt? ( oh dat verklaart waarschijnlijk je avatar ) En het is ook echt een most need in leven dat iemand ze spelling correct aanhoud. Dus jij bent z'n iemand die naar een auto monteur gaat, en alleen je auto daar laat maken als die persoon door de spelling test heen komt?

En is er een cijfer gebonden aan deze discussie voor een opleiding?

Ik denk dat jij een cursus moet volgen voor sociale gedrag op internet, en daarbij moet leren dat elke persoon op internet op kan.
Je mag het zelf weten, maar weet wel dat je niet serieus genomen zult worden, niet eens op dit forum. En dat heeft niets met de politieke voorkeuren van mensen te maken.
pi_87100778
Precies, ik heb niet vaak zo'n onsamenhangend verhaal gehoord.
pi_87101820
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

_O- Wat boekenwurm al schreef: denk je dat docenten het op prijs stellen als jouw beheersing Nederlandse taal buitengewoon beroerd is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87105122
Ik ben te arm om te emigreren :(
pi_87105177
:W Naar iedereen die weg gaat :3
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:36:08 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87106371
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:15 schreef Boekenwurm het volgende:
En natuurlijk is er een link tussen spelling en opleidingsniveau.
Mijn Amerikaanse vrouw is universitair opgeleid, maar maakt toch veel spelvauten in het Nederlands. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:41:51 #261
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_87106665
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef maartena het volgende:

[..]

Mijn Amerikaanse vrouw is universitair opgeleid, maar maakt toch veel spelvauten in het Nederlands. :P
Ik wed dat ze zonder problemen de kleuren geel, paars, rood en blauw in het Nederlands weet te onderscheiden.
:+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:01:39 #262
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87107385
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef Kakaroaches het volgende:
Ik ben te arm om te emigreren :(
Je kan Vlaanderen proberen, daar kan je op de fiets naar toe. :P

Maar inderdaad, je hebt vaak veel geld nodig om weg te kunnen. ;(
pi_87133083
Wie gaat er nou echt weg na al die grootspraak :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')