abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85667194
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef stress_waves het volgende:
die harddrugs moeten echt weg. :{w
Eens. We beginnen met alcohol.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85667202
quote:

[..]

Helemaal mee eens, dance of "elektronische dansmuziek" ( :') ) is voor leeghoofden. Beter gewoon goeie rock of wat metal. :) Graag i.c.m. een jointje ofzo, maar die harddrugs moeten echt weg. :{w
omg jij bent zo dom. Echt dommer dan dit kan je gewoon niet doen. Nee serieus ik meen het.
pi_85667543
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef julian6 het volgende:

[..]

omg jij bent zo dom. Echt dommer dan dit kan je gewoon niet doen. Nee serieus ik meen het.
Dommer kan echt wel
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85667651
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer krijg je een boete voor in het bezit hebben van een kleine hoeveelheid harddrugs?
Ik kreeg geen boete voor 0.3 gram sos. De grens was 0.5 zei ze.

De politievrouw was wel erg lekker trouwens.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_85667659
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef stress_waves het volgende:

[..]

Haha, nee. :') Het is gewoon fake-vrolijkheid. Als je ze op dinsdagavond spreekt zijn het gewoon zombies.
En dat is relevant omdat? Het enige wat ik eruit op kan maken is dat het een principekwestie zou zijn, omdat je niet echt last hebt van die mensen. Of die vrolijkheid nou fake is of niet, problemen krijg je er niet van. In het geval dat je tegen alles wat door middelen is opgewekt bent loopt dat weer totaal scheef met je vorige reactie over blowen/alcohol. Waar zit dan precies het probleem? Het zou best kunnen dat het aantal pillenslikkers toeneemt op Lowlands, maar ik maak nergens uit op dat het aantal opstootjes ook toeneemt. Het enige dat toeneemt zijn de aanhouding vanwege drugsbezit zo lijkt het.
pi_85667985
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dommer kan echt wel
Haha ik ga het niet weer lezen :P Maar dat is toch gewoon iemand die veel pech heeft gehad? Ik vond lowlands vorig jaar ook zwaar tegenvallen in vergelijking met dit jaar.
pi_85668367
Ik snap de discussie eigenlijk niet zo. Op LL is voor iedereen wat wils. Hou je van dance, prima... je zult je vermaken. Hou je niet van dance, prima... je zult je vermaken.

Wat een gezeik eigenlijk.
pi_85668668
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

Haha ik ga het niet weer lezen :P Maar dat is toch gewoon iemand die veel pech heeft gehad? Ik vond lowlands vorig jaar ook zwaar tegenvallen in vergelijking met dit jaar.
Ach, ik vind Lowlands al jaren tegenvallen in vergelijking met de jaren daarvoor. Desondanks vind ik het nog dusdanig leuk dat ik de komende jaren trouw blijf gaan. Dit jaar vond ik trouwens ook een stuk prettiger dan vorig jaar. Vond met name de bezoekers echt super relaxt dit jaar.
pi_85668990
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik snap de discussie eigenlijk niet zo. Op LL is voor iedereen wat wils. Hou je van dance, prima... je zult je vermaken. Hou je niet van dance, prima... je zult je vermaken.

Wat een gezeik eigenlijk.
Ja maar "dance muziek voor leeghoofden" en "harddrugs moeten gewoon weg" vind ik echt getuigen van een zeldzaam soort domheid die ik nog niet veel hem mogen aanschouwen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:17:38 #160
19529 Fendy
True Spirit
pi_85669378
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ja maar "dance muziek voor leeghoofden" en "harddrugs moeten gewoon weg" vind ik echt getuigen van een zeldzaam soort domheid die ik nog niet veel hem mogen aanschouwen.
Vergeet niet he, dance is muziek die iedereen die een computer heeft kan maken, monotone kutherrie. :r :r

Gitaren en drumstellen, dat is pas echte muziek!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_85669397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

Die lui zijn gewoon lekker aan het trollen. Beter negeer je dat.
pi_85669484
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef Fendy het volgende:

[..]

Vergeet niet he, dance is muziek die iedereen die een computer heeft kan maken, monotone kutherrie. :r :r

:')

Iedereen die een gitaar heeft kan gitaar spelen... zelfde domme statement. Maar goed, nu ga ik zelf op die onzin posts in.. :')
pi_85669539
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die lui zijn gewoon lekker aan het trollen. Beter negeer je dat.
Ik geloof niet dat ie aan het trollen is eigenlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door julian6 op 24-08-2010 23:25:59 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:21:47 #164
19529 Fendy
True Spirit
pi_85669591
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Iedereen die een gitaar heeft kan gitaar spelen... zelfde domme statement. Maar goed, nu ga ik zelf op die onzin posts in.. :')
Ik speel zelf al 20 jaar gitaar, ben tevens zwaar verslaafd aan techno.
Best of both worlds ;)

Dus het was maar een garpje.
Je hebt gelijk Fen.
pi_85669640
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik speel zelf al 20 jaar gitaar, ben tevens zwaar verslaafd aan techno.
Best of both worlds ;)

Dus het was maar een garpje.
^O^
pi_85670582
quote:

[..]

Helemaal mee eens, dance of "elektronische dansmuziek" ( :') ) is voor leeghoofden. Beter gewoon goeie rock of wat metal. :) Graag i.c.m. een jointje ofzo, maar die harddrugs moeten echt weg. :{w
Hey, nog een boeroeperd! >> o|O
pi_85670737
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ja, man stoer! Headbangeeeennnnnn. nee, dat is echt echt echte muziek _O- :P
pi_85670817
Top discussie dit.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:21:21 #169
19529 Fendy
True Spirit
pi_85672262
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

Ja, man stoer! Headbangeeeennnnnn. nee, dat is echt echt echte muziek _O- :P
Lees mijn latere post nog even :')
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:35:17 #170
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85676373
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:20 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ie aan het trollen is eigenlijk.
LOL, dan heb je weinig verstand van housemuziek als je zijn avatar van Tresor ziet en echt denkt dat hij niet aan eht trollen was.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:04:49 #171
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85677361
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

Droeftoeter?? Serieus.. haha.. 'Sticks and stones' zeggen ze dan volgens mij *) Ik zou eerst maar eens goed doorhebben wat je zelf zegt, dat is blijkbaar voor jou lastig. Je stelt een retorische vraag met enkel maar het doel om je eigen punt te maken. Je probeert door de suggestie wel degelijk je gelijk 'te bewijzen'.

Voor de rest grijp je willekeurig wat cijfers uit de lucht om daarmee een verband aan te tonen waarvan helemaal niet vast staat dat het ook zo is. Wederom het eigen gelijk. In plaats van zo overtuigd te zijn van jezelf zou je eens moeten proberen om niet te snel te oordelen.

Veel succes met je luchtfiets carrière verder :P
Ik reageer vooral op je onnodig felle toon.

Je ziet allemaal dubbele bodems in mijn vraag die er niet zijn. Ik stel een, volgens mij, redelijk normale vraag over de vergelijking tussen de twee grootste alternatieve meerdaagse festivals van Nederland. Bezoekersaantallen gelijk, leeftijd zal ook niet veel verschillen. Dan vindt ik het vreemd dat er 10 keer zoveel aanhoudingen zijn op Lowlands (cijfers komen uit de officiele rapportage van het aantal aanhoudingen door de politie: hoezo uit de lucht gegrepen?). En dan ben ik oprecht benieuwd (ja het bestaat!) over de redenen daarvoor. Het kan aan de mensen liggen die het festival aantrekt, of aan de mate van controle.

Zolang je geen idee hebt waar het verschil vandaan komt, snap ik niet waarom je uberhaupt op mijn post reageert. Er spreekt meer frustratie en overtuiging van je eigen gelijk uit jouw reactie dan uit mijn vraag. Ik ben namelijk niet overtuigd van mijn eigen gelijk, hence the question. :W
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_85678260
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik reageer vooral op je onnodig felle toon.

Je ziet allemaal dubbele bodems in mijn vraag die er niet zijn. Ik stel een, volgens mij, redelijk normale vraag over de vergelijking tussen de twee grootste alternatieve meerdaagse festivals van Nederland. Bezoekersaantallen gelijk, leeftijd zal ook niet veel verschillen. Dan vindt ik het vreemd dat er 10 keer zoveel aanhoudingen zijn op Lowlands (cijfers komen uit de officiele rapportage van het aantal aanhoudingen door de politie: hoezo uit de lucht gegrepen?). En dan ben ik oprecht benieuwd (ja het bestaat!) over de redenen daarvoor. Het kan aan de mensen liggen die het festival aantrekt, of aan de mate van controle.

Zolang je geen idee hebt waar het verschil vandaan komt, snap ik niet waarom je uberhaupt op mijn post reageert. Er spreekt meer frustratie en overtuiging van je eigen gelijk uit jouw reactie dan uit mijn vraag. Ik ben namelijk niet overtuigd van mijn eigen gelijk, hence the question. :W
Dat komt o.a. omdat Pinkpop ook veel dagjesmensn ( :r ) heeft, en omdat Pinkpop om 23 uur 's avonds is afgelopen....
pi_85678634
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik weet van een iemand die gepakt was met 3 pillen, 150 euro boete en mocht het terrein weer op. Die is dus maar bekertjes gaan rapen.
Het kutte is ook dat je dan een aantekening in je paspoort krijgt aldus de agent die hetzelfde constateerde bij een kennis.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:06:05 #174
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_85678835
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat de politie meer tijd heeft om mensen aan te houden.
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat een onzin-argument :D
Is geen onzin-argument.

Bij een festival van drie dagen controleren ze minimaal drie zo vaak dan op een 'festival' van één dag. Bij Lowlands loop je iedere keer dat je van de camping naar het festival terrein gaat het risico op een controle. En dat kan meerdere malen per dag zijn.

Dus als je per dag gemiddeld twee keer naar het festival terrein gaat loop je in totaal 7x de kans op een controle. Bij een feest van één dag is dat slechts 1x.

Het is dus niet zo dat er op Lowlands meer mensen drugs bij zich hebben ofwel gebruiken dan op een gemiddeld ander festival of dance feest. De pakkans is gewoon iets groter.
pi_85679110
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

Is geen onzin-argument.

Bij een festival van drie dagen controleren ze minimaal drie zo vaak dan op een 'festival' van één dag. Bij Lowlands loop je iedere keer dat je van de camping naar het festival terrein gaat het risico op een controle. En dat kan meerdere malen per dag zijn.

Dus als je per dag gemiddeld twee keer naar het festival terrein gaat loop je in totaal 7x de kans op een controle. Bij een feest van één dag is dat slechts 1x.

Het is dus niet zo dat er op Lowlands meer mensen drugs bij zich hebben ofwel gebruiken dan op een gemiddeld ander festival of dance feest. De pakkans is gewoon iets groter.
QFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')