abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85642681
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer krijg je een boete voor in het bezit hebben van een kleine hoeveelheid harddrugs?
Sinds 3 zomers geleden.
pi_85642750
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer krijg je een boete voor in het bezit hebben van een kleine hoeveelheid harddrugs?
Sinds het strafbaar is. Gedoogbeleid is alleen voor softdrugs.
pi_85644443
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

Jij kan beter weer weggaan hier :').
Mij best..niks aan verloren...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:42:20 #104
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_85644636
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

hmm, dan zijn er kennelijk genoeg feesten/clubs die schijt hebben aan die regel
:')
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:44:10 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_85644706
quote:

[..]

quote:
Nederland heeft een gedoogbeleid: verkoop van softdrugs in coffeeshops en het bezit van maximaal vijf gram softdrugs wordt toegestaan. Een coffeeshop moet wel voldoen aan de volgende voorwaarden:
Een coffeeshop mag maximaal 5 gram in zijn bezit hebben :')!!!!!!!!!!
pi_85645004
Grappig man.
pi_85645040
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef ioko het volgende:
Wl typisch dat er op Pinkpop maar 10% van dit aantal zijn aangehouden. Hoe zou dat komen?

Meer oude gezapige mensen? Of door de ligging ver van de randstad?
Omdat pinkpop voor pussy's is.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:02:28 #108
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85645504
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef Schaapstoeter het volgende:

[..]

En wat denk je daarmee te kunnen bewijzen met die cijferneukerij van je...
Hey droeftoeter, doe eens even normaal. Ik bewijs niets, ik stel een vraag (ik weet het, lezen is lastig).
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:02:51 #109
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_85645517
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef helldeskr het volgende:
Graspop
4 dagen 150.000 bezoekers en ik kan geen enkel bevestigd bericht vinden mbt arrestaties.

Dus het ligt niet aan de duur of de hoeveelheid bezoekers, puur aan het soort volk dat er komt.
Kijk bij gemiddelde dance-feesten in de stad..altijd vechten..stomme kut bontkraagjes ..of bij hardcore feesten ..stomme kut petjes...

veel van dat soort volk komt niet boven vmbo zwakstroom uit..of het nu blankes of zwarten zijn...
altijd vechten en gedoe op dat soort feesten..zelfs LL ontkomt er niet meer aan..foute line-up dus fout volk...

Je bent zeker nog nooit op Lowlands geweest?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:12:56 #110
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85645953
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef MaartenVanRossum het volgende:

[..]

Omdat pinkpop voor pussy's is.
Goed onderbouwde reden, geen speld tussen te krijgen. :')
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_85646021
mensen op lowlands kunnen gewoon wel met drugs omgaan
.
pi_85646993
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Junkie het volgende:

[..]

Je bent zeker nog nooit op Lowlands geweest?
Nog heel even dan en misschien om wat recht te zetten.
Lowlands was een van de weinige grote commerciële festivals die nog enigszins te pruimen waren omdat er voornamelijk relaxte mensen kwamen.
En ja..ik ben vroeger wel geweest maar nu niet meer omdat het aandeel
dance/trance en aanverwant soort volk te hoog wordt.
99 % van de LL bezoekers zijn tof, maar als de organisatie niet snel iets doet aan de programmering en bekertjesraapterrorisme gaat LL ook de kant op van alle andere grote festivals
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_85648008
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

[..]

Een coffeeshop mag maximaal 5 gram in zijn bezit hebben :')!!!!!!!!!!
Begrijpend lezen is ook een vak. Een coffeeshop mag softdrugs verkopen en een persoon als jij (al lijkt me dat niet verstandig) mag max. 5 gram in zijn bezit hebben.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_85651332
Lowlands verschilt 's nachts rondom de Bravo wat mij betreft maar weinig van festivals als Awakenings, Voltt, Welcome To The Future etc. Dat geldt voor line-up (zeker de LL zaterdag), mensen en drugsgebruik..
pi_85651505
quote:

[..]

Geloof dat ze een kleine hoeveelheid (1-2 pillen) gewoon afpakken toch? Of krijg je daar ook al een hoge boete voor? (ik werd aangehouden maar had mn spul gelukkig al in mn mik, de beveiliger zei: "Fijne avond, en dat gaat zo te zien wel goedkomen")
pi_85651615
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:19 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Geloof dat ze een kleine hoeveelheid (1-2 pillen) gewoon afpakken toch? Of krijg je daar ook al een hoge boete voor? (ik werd aangehouden maar had mn spul gelukkig al in mn mik, de beveiliger zei: "Fijne avond, en dat gaat zo te zien wel goedkomen")
Festivals is tegenwoordig vaak een "Zero Tolerance" drugs beleid. 1 pil betekend gevisiteerd worden in een container met agenten en je komt niet meer binnen. bij meer dan 2 heb je een boete te pakken
pi_85651860
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Lowlands was een van de weinige grote commerciële festivals die nog enigszins te pruimen waren omdat er voornamelijk relaxte mensen kwamen.
99 % van de LL bezoekers zijn tof, maar als de organisatie niet snel iets doet aan de programmering en bekertjesraapterrorisme gaat LL ook de kant op van alle andere grote festivals
Denk je niet dat je gewoon een bord voor je kop hebt? Je hebt echt allerlei waanbeelden, ik heb alleen maar chille mensen ontmoet bij de dance en house.

Je hebt zo'n idee van dance en bent erin gaan geloven. Ik zou echt is wat vaker naar buiten gaan.
pi_85652026
quote:

[..]

Eigenlijk zeg jij dus dat alle mensen die dance kunnen waarderen a-relaxed zijn.

Kortzichtig figuur.

Dance is tegenwoordig blijkbaar zo'n groot vertegenwoordigde stroming dat het niet meer weg te denken is van dergelijke festivals. Live with it, of zoek iets anders waarbij je je in je element voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 16:42:06 ]
pi_85652503
Wow ook voor 't eerst dat ik het met je eens ben volgens mij :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:44:03 #120
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_85652522
quote:

[..]

WIlde een lang verhaal typen maar geen zin in. Je praat in iedergeval poep.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_85652586
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

Dance is tegenwoordig blijkbaar zo'n groot vertegenwoordigde stroming dat het niet meer weg te denken is van dergelijke festivals.
Ik vind dat hij wel een valide punt heeft.

Tot een jaar of 5 a 6 geleden was het bijvoorbeeld ook nog nooit zo erg dat het publiek het noodzakelijk vind geworden om maar heel veel dingen te gaan slopen van de versieringen. Dat is ook in de periode geweest dat men flink meer dance is gaan programeren. Ik zeg niet dat het aan de dance ligt of aan de pillenslikkers, het valt me in ieder geval wel na zoveel jaren LL aangedaan te hebben.
pi_85652720
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tot een jaar of 5 a 6 geleden was het bijvoorbeeld ook nog nooit zo erg dat het publiek het noodzakelijk vind geworden om maar heel veel dingen te gaan slopen van de versieringen. Dat is ook in de periode geweest dat men flink meer dance is gaan programeren. Ik zeg niet dat het aan de dance ligt of aan de pillenslikkers, het valt me in ieder geval wel na zoveel jaren LL aangedaan te hebben.
mensen die dingen gaan slopen lijken mij toch meer de dronken mensen.. volgens mij heeft dat er vooral mee te maken dat iedereen mee wil doen bij het steeds groter wordende 'kees'-feest.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:51:36 #123
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_85652815
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef helldeskr het volgende:
Graspop
4 dagen 150.000 bezoekers en ik kan geen enkel bevestigd bericht vinden mbt arrestaties.
150.000 op z'n Belgisch ja. Omdat je ook dagkaarten hebt, mag je dat door 4 delen dus. Anders heeft Lowlands in 3 dagen 165.000 bezoekers. Gekke Belgen.
Are these the nazis, Walter?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:53:13 #124
19529 Fendy
True Spirit
pi_85652883
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar je trekt blijkbaar wel een parallel?

Nog even een dancekijkje op het verhaal.
9 x awakenings festival, 5 x Nature One, 4 keer Mysterlyand, paar keer DanceValley, wat Rock It en Free Your Mind en nog eens iets van 120 indoor feestjes.
Ik heb welgeteld 1 keer rotzooi meegemaakt op Awakenings, dat was omdat een stel voetbalhooligans het terrein op wilde om ruzie te schoppen, dus niet gerelateerd aan de bezoekers en ook 1 keer een opstootje op DanceValley gezien.

Voor de rest zie ik nooit ellende of ruzie of wat ook. Wil natuurijk niet zeggen dat het er niet is, maar mijn ervaring is het in ieder geval niet.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_85652890
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:48 schreef ohnikua het volgende:

[..]

mensen die dingen gaan slopen lijken mij toch meer de dronken mensen.. volgens mij heeft dat er vooral mee te maken dat iedereen mee wil doen bij het steeds groter wordende 'kees'-feest.
Treedt kees al 5 a 6 jaar op dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')