Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf gast.Alsof publiek dat naar DM5 komt, aggresiever is dan de gemiddelde rockliefhebber daar.
![]()
![]()
Je lult zo hard uit je nek. Geef het op.
Hij is ook goed ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond Deadmau5 de gaafste act van het weekend
Ook dat zeg ik dus niet, maar het feit dat zo'n act er is, en er blijkbaar mensen op af komen geeft aan dat er ander publiek komt dan voorheen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is ook goed ja.![]()
Prima dat HW dat niet vindt, maar hij doet alsof daar publiek op afkomt dat te vergelijken is met de gemiddelde Nightmare Outdoor-bezoeker.
Dat heeft weinig met dance zelf te maken, meer met het feit dat de jongeren van nu anders zijn dan die van vroeger. Of beter gezegd: de hele maatschappij is dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg alleen dat doordat dat soort muziek, dat er dus 5 jaar geleden niet was, ander publiek aantrekt. Zie ook het LL forum, je ziet echt HEEL veel posts van die-hard LL gangers, die al 15 jaar gaan, die merken dat de sfeer anders is, vooral in de dance-tenten.
Wat moeten ze samen met films, ballet, lezingen, debatten, straattheater en stand-up comedy?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef Houniet het volgende:
En dan nog, het zijn 2 totaal verschillende stromingen en ik snap nog steeds niet was ze samen moeten doen daar. Maargoed wie ben ik hé.
Het zijn vooral wat ouderen die niets van de jongeren moeten hebben. Dat is het grootste probleem, niet die enkele drugsmongooltjes die de dance-programering extra aantrekt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met dance zelf te maken, meer met het feit dat de jongeren van nu anders zijn dan die van vroeger. Of beter gezegd: de hele maatschappij is dat.
Misschien, maar op echte rock/metalfestifals is nog steeds geen gedoe en hoemeer dance er op LL komt, hoemeer geweld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met dance zelf te maken, meer met het feit dat de jongeren van nu anders zijn dan die van vroeger. Of beter gezegd: de hele maatschappij is dat.
Als ik op metalfestivals kom dan vind ik er tegenwoordig geen reet meer aan vanwege het zure, eenkennige, passieve zooitje oude rockers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar op echte rock/metalfestifals is nog steeds geen gedoe en hoemeer dance er op LL komt, hoemeer geweld.
ik zie verband, sorry.
Leuk voor je, maar zijn er opstootjes, geweld, aanhoudingen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik op metalfestivals kom dan vind ik er tegenwoordig geen reet meer aan vanwege het zure, eenkennige, passieve zooitje oude rockers.
Dus die gaan serieus naar die dance-stage om daar ruzie te maken omdat de muziek ze niet aanstaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn vooral wat ouderen die niets van de jongeren moeten hebben. Dat is het grootste probleem, niet die enkele drugsmongooltjes die de dance-programering extra aantrekt.
quote:
Ik heb in 7 jaar Lowlands niet meer geweld, opstootjes en aanhoudingen gezien als in alle Dynamo's uit de goede oude tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar zijn er opstootjes, geweld, aanhoudingen?.
Hij doelt denk ik niet direct op elke drugsgebruiker, meer om die mongolen die een fles whiskey achter hun lijntjes coke aangooien. Misbruikers dus.quote:
Drugsmongooltjes ja, diegene die beter niet kunnen gebruiken en het toch doen. Vallen ook mensen met een agressieve dronk onder wat mij betreft.quote:
Daar sta ik 100% achter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Drugsmongooltjes ja, diegene die beter niet kunnen gebruiken en het toch doen. Vallen ook mensen met een agressieve dronk onder wat mij betreft.
Wie normaal met drugs kan omgaan mag verder van mij z'n godeloze gang gaan.
9 op de 10 dus. Overal heb je rotte appels.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Drugsmongooltjes ja, diegene die beter niet kunnen gebruiken en het toch doen. Vallen ook mensen met een agressieve dronk onder wat mij betreft.
Wie normaal met drugs kan omgaan mag verder van mij z'n godeloze gang gaan.
Ik hou ontzettend veel van dance, maar minstens zoveel van bands. Lowlands is dus perfect voor mij en er zijn heel veel mensen die dat ook vinden. Dat, in combinatie met de sfeer en LL is echt het perfecte festival voor mij. Waarom altijd in die hokjesgeest denken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:58 schreef HeatWave het volgende:
En ik ben niet degene die bepaalt wie er mag komen, maar ik vind het er niet thuishoren, zoals je zelf al zegt, dance heeft zat eigen festivals.
Ging je ook al naar Lowlands een aantal jaar terug toen er nog niet zoveel dance was?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:31 schreef julian6 het volgende:
Sowieso wordt er te veel gegeneraliseerd in dit topic. Natuurlijk trekt dance iets meer rotte appels aan dan een rockbandje maar daar is gewoon niets aan te doen. Je kunt dat niet meteen dance gaan verbieden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het gewoon verbieden. Op een hoop festival hanteren ze een zero-tolerance policy op dat gebied, en dat is absoluut geen slecht idee. Voorkomen is beter dan genezen.
Ik ben gebanned op GeenStijl. Dus ik kom hier iedereen vermaken.
quote:
quote:
Ik mag hopen dat je aan 't trollen bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zoiets als je je lichaam en je gezondheid wil verpesten met drugs, dan ga ik niet opdraaien voor de consequenties.
Dat geldt niet voor het gehele dance-publiek hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:44 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn gewoon (bewezen) minder intelligente, maar WEL socialere jongeren. uiteindelijk worden alle jongeren wel volwassen.
Nee hoor, die mogen blijven, dat hoort bij Lowlands. 's-Nachts ben ik voor 70's, 80's 90's. 00's en rock party's!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vind je films, ballet, de Groovetube en straattheater wel thuishoren op Lowlands? En vind je dat de poort gewoon lekker dicht moet na middennacht?
http://www.naarhouse.nl/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:41 schreef Houniet het volgende:
Dance en house maakt jongeren kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |