Noorwegen is toch het land van het vriendinnetje van Penisbaard, Voe?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:37 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad ben gisteren teruggekomen na een vakantie van 2 en een half week vakantie in Noorwegen en ik heb daar echt wel mijn ogen gebruikt
Boekarest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Boekarest en Sofia zijn beiden wel aan te raden.
huisjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:39 schreef Outlined het volgende:
[..]
camping? hotel? rondtrekken () ?
Ik heb in Roemenië genoeg fijne dames gezien hoor (ja, ook zonder snor). Heb je op een roma-kamp overnacht ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Boekarest?![]()
Ach, als je van vrouwen met snor houdt, wel ja.Romania is echt een grafland. Reis dan door naar Moldavië, daar zijn tenminste nog veel Slavische invloeden, waardoor de vrouwen er goed uitzien.
Roemenië is echt een 100% pauperland zonder enige trots. 100% fail-land.
Vrouwen uit Moldavië zijn ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Boekarest?![]()
Ach, als je van vrouwen met snor houdt, wel ja.Romania is echt een grafland. Reis dan door naar Moldavië, daar zijn tenminste nog veel Slavische invloeden, waardoor de vrouwen er goed uitzien.
Je hebt in Roemenië volgens mij alleen Roma's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Ik heb in Roemenië genoeg fijne dames gezien hoor (ja, ook zonder snor). Heb je op een roma-kamp overnacht ofzo?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk iets gemist. Roemenie heet zo omdat de bewoners zich heel sterk en met heel veel trots identificeren als afstammelingen van de Romeinen. "Romeinië" zou dus eigenlijk een betere Nederlandse vertaling van "România" zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je hebt in Roemenië volgens mij alleen Roma's.Daarom heet het land ook zo denk ik.
![]()
Als Boekarest een Roma-kamp is... Ik weet niet waar jij bent geweest, maar na een week in Boekarest werd ik gewoon depressief van het totale gebrek aan enig uiterlijk schoon van de gehele Boekarest'se bevolking.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Ik heb in Roemenië genoeg fijne dames gezien hoor (ja, ook zonder snor). Heb je op een roma-kamp overnacht ofzo?
Dat is allemaal Transsylvanië hè, dat vroeger altijd bij Hongarije heeft gehoord. Niet het echte Roemenië dus. Misschien dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef EMCioran het volgende:
Hmm, zou kunnen hoor. Ik ben nooit in Boekarest geweest, maar wel in Cluj, Arad en Brasov. Ik heb niet echt veel gemerkt van uitzonderlijke lelijkheid bij de bevolking aldaar, maar misschien is mijn standaard gewoon erg laag![]()
![]()
![]()
Dat is dus totale bullshit. Ik heb echt de meest mooie vrouwen buiten de grote steden gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef Steve-O het volgende:
Lijkt me vrij simpel . Alle mooie vrouwen bevinden zich in grote steden . Of dit nu een Amsterdam een London Stockholm of Berlijn is schoonheid gaat kluiten in grote steden .
Het is dus niet zozeer "Het buitenland" maar meer de de grote stedelijke gebieden op de aardbol .
Niks mis mee, Ik heb mijn ogen dan ook uitgekeken in Stockholm afgelopen zomer
Is die van jou wel geschoren? De paar Italiaanse meiden die ik heb gehad waren allemaal behoorlijk ongeschoren terwijl ze er zo yummy met kleren aan uitzagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:19 schreef Opkloter het volgende:
Altijd mooi hoe erg die Italiaanse jongens falen bij de vrouwen met hun handtastelijke gedrag. Bij de meeste disco's daar worden ze niet eens binnen gelaten![]()
![]()
Mijn chick is ook Italiaans en wat haar betreft kunnen alle jongens daar de tering krijgen
![]()
Ze woont gewoon in Nederland, haar roots liggen in Italie, ze is er ook best vaak, want daar zit veel familiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Is die van jou wel geschoren? De paar Italiaanse meiden die ik heb gehad waren allemaal behoorlijk ongeschoren terwijl ze er zo yummy met kleren aan uitzagen.
(not trying to be rude)
En je hebt gelijk, Italiaanse mannen zijn behoorlijk sneu, maar daar gaat het topic niet over.
Nu snap ik pas waarom italiaanse mannen altijd achter nederlandse dames aanzitten....bij de meiden in hun eigen land moeten ze door een bush heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Is die van jou wel geschoren? De paar Italiaanse meiden die ik heb gehad waren allemaal behoorlijk ongeschoren terwijl ze er zo yummy met kleren aan uitzagen.
(not trying to be rude)
En je hebt gelijk, Italiaanse mannen zijn behoorlijk sneu, maar daar gaat het topic niet over.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nu snap ik pas waarom italiaanse mannen altijd achter nederlandse dames aanzitten....bij de meiden in hun eigen land moeten ze door een bush heen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nu snap ik pas waarom italiaanse mannen altijd achter nederlandse dames aanzitten....bij de meiden in hun eigen land moeten ze door een bush heen
Een scheerapparaat. Mja ik ga niet meer met Italiaanse chicks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach voor jou geen probleem toch, jij neemt gewoon je kapmes mee
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Een scheerapparaat. Mja ik ga niet meer met Italiaanse chicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |