SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
"Meedoen is belangrijker dan winnen"quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Marie30 het volgende:
Hem toch nog bejubelen.
Kinderen hebben vertrouwen nodig. Daarom zeg ik tegen de mijne altijd: het gaat erom dat je je best doet, je hoeft niet de beste te zijn...
als je iets doet doe je het voor de volle 100%, winnen zul je dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Meedoen is belangrijker dan winnen"
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Ophangen natuurlijkDeze is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Deze dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Het lijkt me dat je kijkt naar hoe je kind normaal tekent, niet naar hoe leeftijdsgenootjes tekenen. Is het werk voor zijn/haar doen hartstikke slordig, dan heb ik er geen problemen mee dat gewoon te zeggen.
Precies. Niet van dat laffe gedoe omdat mama heeft gezegd dat je best doen goed genoeg isquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als je iets doet doe je het voor de volle 100%, winnen zul je dus
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef NeetNormaal het volgende:
[..]
Dat zijn geen handen...
Dat zijn harken...!!
MAVO-instellingquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Marie30 het volgende:
Hem toch nog bejubelen.
Kinderen hebben vertrouwen nodig. Daarom zeg ik tegen de mijne altijd: het gaat erom dat je je best doet, je hoeft niet de beste te zijn...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Ophangen natuurlijkComplicerende situatie: Kindje zegt: Papa/Mama, deze is om op het werk op te hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
"nee, nee, NEE" en weer het water aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Complicerende situatie: Kindje zegt: Papa/Mama, deze is om op het werk op te hangen!
Wat doe je?
Achter de kast is altijd plek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Complicerende situatie: Kindje zegt: Papa/Mama, deze is om op het werk op te hangen!
Wat doe je?
In m'n bureaula proppen en zeggen dat ik daar alle hele speciale tekeningen in ophang.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |