Succes dan maar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Dat is altijd het ergste bij de tandarts...dat wachten in zo'n muffe ruimtequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Volvo's zien opstijgenquote:
Fokforum --> Index --> Onzin voor je levenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
skéle wiewaw!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euroquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goed.
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euro
Schrale apen, toen ik begon was ie 2.5%...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemen
[..]
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgen
Ik denk dat ik mn spaargeld bij Job op zn spaarrekening ga dumpenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb wel wat spaargeld maar laat het gewoon bij de rabo staan...zie het fiasco met je ijslandse vriendjes...die 0,5% extra rente is me dat niet waard.
Gadverdamme, arme meidquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:21 schreef bleiblei het volgende:
Ter info, het gaat goed kut met sq. Tandarts kon niets doen ivm ontsteking, heeft antibiotica en pijnstillers gegeven en der weer naar huis gestuurd. Beterschap smsjes kan ze waarderen
Ook zo fijn dat hij van glas is, en dat als je hem 1 keer laat vallen je een nieuwe kan kopen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:03 schreef febster het volgende:
Ik heb overigens nu een iPhone 4. Ik mag het vast niet zeggen, maar wat een telefoon! Snel en superscherp scherm
. En nee, zelfs met 3 vingers erop geen deathgrip
.
Wat denk je zelf wat de telefoon gaat doen als je hem laat vallen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef febster het volgende:
Die klacht ken ik niet. Plus hij is verzekerd
.
Dank u wel vakantiegangsterquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:51 schreef amaranta het volgende:
Beterschap SQ
En Juup gefeliciteerd met jullie kleine grote meid!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef ColtZ40 het volgende:
He FUFR,
Heb je de citta ooit zelf nieuw gekocht? Hij is van feb 1982 net als moppie.
Ben er al 2 uur uit, kan niet slapen. Dochterlief wordt zo wakker als het goed is en dan ga ik die verzorgen en dan boodschappen doen en nog wat dingen.quote:
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn bed weer op internet gezet, omdat die suffe jongen die hem zou kopen alleen maar na mn verhuizing wilde komen, en nu zet ik net mn telefoon aan, heeft er om kwart over 11 iemand gebeld en gesmst voor dat bed
Als ik iets wil verkopen mag je me zelfs 's nachts bellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Je belt niet iemand om kwart over 11 's avondsTot 10 uur is laat genoeg en vaak lig ik zelfs dan al in bed...
En mn telefoon stond uit omdat de batterij leeg was
ik wel hoor, ligt er aan wie je belt. Maar via MP is dat wel opmerkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Je belt niet iemand om kwart over 11 's avondsTot 10 uur is laat genoeg en vaak lig ik zelfs dan al in bed...
Groot gelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel hoor, ligt er aan wie je belt. Maar via MP is dat wel opmerkelijk inderdaad
Zo, net ff de halloween nagellak besteld. Als troost
heb je d'r niet de hele taart gegeven?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:55 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart als ontbijt
Er zijn nog meer foto's waar zij iets smeriger op is, maar die moet ik zelf nog bekijken.
ah bon, doe ik dat ook, is toch het makkelijkst om die nagellak in 1 koop te doen (vrouw wil ze alle drie)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je d'r niet de hele taart gegeven?
Da's echt een eerste verjaardag-traditie, gewoon de hele taart aanvallen
Het is ook niet de bedoeling dat ze hem helemaal opeetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat stuk wat zij had kreeg zij niet eens op dus een hele taart zou onzin zijn. Maakte al rommel genoeg op deze manier
QFT, vooral als ze hun hele smoel er in dippenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze hem helemaal opeetHet is gewoon gaaf om een baby (of heet ze nu peuter?) met een hele taart te zien
Sinds wanneer ben jij zo refo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
en er met die klauwtjes doorheen lopen woelen en dan als klap op de vuurpijl, moeten niesen zodat er een lading snot in de taart valt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT, vooral als ze hun hele smoel er in dippen
om 22 uur slapen is voor mut...brave meisjesquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en er met die klauwtjes doorheen lopen woelen en dan als klap op de vuurpijl, moeten niesen zodat er een lading snot in de taart valt.
Niet zo schelden, vuile lul!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
om 22 uur slapen is voor mut...brave meisjes
En als je goed opgevoed bent moet je om 22.00 uur naar bedquote:
ah...de pijn is weg, ze heeft weer praatjesquote:
En tot diep in de nacht aan de whiskey zitten is voor lose... normale mensen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh nee, bij babies heb ik daar niet zo veel last vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik krijg daar 'rillingen' van SQ!
zelfs bij baby's is het ranzig. Wellicht als het kind van jezelf is niet maar zolang dat nog niet het geval is....brrr...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, bij babies heb ik daar niet zo veel last van
oh, dan moet ik dat ook maar eens doen...met whisky haal ik 2 uur 's nachts meestal nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En tot diep in de nacht aan de whiskey zitten is voor lose... normale mensen..
Ben je wel al zwanger?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs bij baby's is het ranzig. Wellicht als het kind van jezelf is niet maar zolang dat nog niet het geval is....brrr...
Door mijn lijf moet ik wel rond 10 uur naar bed, anders kom ik de dag niet doorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 topicbabiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Door mijn lijf moet ik wel rond 10 uur naar bed, anders kom ik de dag niet door
nee sorry, geen last vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs bij baby's is het ranzig. Wellicht als het kind van jezelf is niet maar zolang dat nog niet het geval is....brrr...
je moet de fles ook niet in 1 keer helemaal leegzuipen, rustig aan doen, ervan genieten etc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, dan moet ik dat ook maar eens doen...met whisky haal ik 2 uur 's nachts meestal niet
snot en kots en poep van andermans baby vind je ook niet vies?quote:
nope.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
snot en kots en poep van andermans baby vind je ook niet vies?
oke, iets minder moeite als het de kinderen van mijn zus betreft maar van 'vreemden'![]()
Doe dan maar 3 want ik moet dat eigenlijk ook. Niet dat ik doe, maar eigenlijk moet het welquote:
Weet je hoe vaak ik kots van mijn kat moet opruimenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
snot en kots en poep van andermans baby vind je ook niet vies?
oke, iets minder moeite als het de kinderen van mijn zus betreft maar van 'vreemden'![]()
ik doe hendig een uur met een glasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je moet de fles ook niet in 1 keer helemaal leegzuipen, rustig aan doen, ervan genieten etc.
ik lig al 15 uur in bed, kroon mij maar tot topic-embryoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 want ik moet dat eigenlijk ook. Niet dat ik doe, maar eigenlijk moet het wel.
Maakt niet uit wat erin zit, maar ik doe nooit een uur met een glasquote:
Oh, van die dagen heb ik ook soms ook heur. In bed liggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig al 15 uur in bed, kroon mij maar tot topic-embryo
*schenkt een glas spiritus in*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat erin zit, maar ik doe nooit een uur met een glas.
x2quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh, van die dagen heb ik ook soms ook heur. In bed liggen.
na 50 uur zonder slaap mocht het ook wel van mezelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh, van die dagen heb ik ook soms ook heur. In bed liggen.
Das ok nie giftig ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na 50 uur zonder slaap mocht het ook wel van mezelf
Hoeveel alcohol denk je dat er in Whisky zit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das ok nie giftig ofzo.
Ik weet trouwens wel een ding waar ik een uur over doe. Een Swimming Pool, maar dan puur met sterke drank. In tien minuten 20cl 40% naar binnen klokken leek me niet heel verstandig.
Kots van onze beesten is voor Colt, ik doe poep en pies!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik kots van mijn kat moet opruimen. En bij sommige mensen thuis van honden
.
Ja, maar dat is 100% whisky. In mijn glas zat Blue Curacao, Bacardi, Malibu en roomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoeveel alcohol denk je dat er in Whisky zit?
dat drink ik sneller weg dan whiskyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 100% whisky. In mijn glas zat Blue Curacao, Bacardi, Malibu en room.
zullen we een keer aan de coctails gaan SQ?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat drink ik sneller weg dan whiskycocktails
In cocktails zit meestal meer frisdrank/sap dan drankquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat drink ik sneller weg dan whiskycocktails
Joost die mij iets gaat vertellen over drank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
In cocktails zit meestal meer frisdrank/sap dan drank.
voorlopig even niet, maar ik hou het in gedachten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zullen we een keer aan de coctails gaan SQ?!
ik ga je ook iets vertellen over drank: het is nat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joost die mij iets gaat vertellen over drank.
en droge wijn dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga je ook iets vertellen over drank: het is nat!
en wie lag er ik jouw bed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voorlopig even niet, maar ik hou het in gedachten!
Mijn laatste cocktailfeest eindigde ik met mijn dekbed in de badkamer van mijn studentenhuis
leugens...die is gewoon natquote:
Wat ik dus bedoelde is dat die cocktail van mij niet zo snel was weg te zuipen is als de gemiddelde cocktail. Rotte tandenfeeksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joost die mij iets gaat vertellen over drank.
BBquote:
wat ik wil zeggen is, dat de meeste cocktails die ik drink geen gram sap bevatten. Wijsneus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoelde is dat die cocktail van mij niet zo snel was weg te zuipen is als de gemiddelde cocktail. Rotte tandenfeeks.
die hebben zich dus nog gedragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n beste vriendin. En m'n beste vriend op de bank
uhuh...sinds je bb hebt leren kennen ben je nooit meer laveloos geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig kende die mij toen nog niet
Die woonden allebei al jaren samen met iemand en die hebben zich nooit aangetrokken gevoeld tot elkaar geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die hebben zich dus nog gedragen
Niet in die gradatie iigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...sinds je bb hebt leren kennen ben je nooit meer laveloos geweest
watje, je moet ook onder je dekbed gaan liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef ArTiC het volgende:
Volgens mij hoest ik stukjes long op....had van het weekend toch niet met de ramen open moeten slapen
Wij slapen al sinds juni met de ramen openquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef ArTiC het volgende:
Volgens mij hoest ik stukjes long op....had van het weekend toch niet met de ramen open moeten slapen
Zo dat is snel dan, hij had hem nog maar net 'gekocht' toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
Hm, jongen van het bed belt net af, net nadat ik de andere koper ook had afgezegdGotta
MP
Ja, hij had 'per toeval' een ander bed gevondenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo dat is snel dan, hij had hem nog maar net 'gekocht' toch?
Ik ook. Warme slaapkamerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij slapen al sinds juni met de ramen open
Dat geloof ik dan weer welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik wil zeggen is, dat de meeste cocktails die ik drink geen gram sap bevatten. Wijsneus!
zo zo, jij had toch geen vakantie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:36 schreef FUFR het volgende:
moggel!
ben weer es een dagje auf de zaak
ik beweeg 's nachts veul...waar ik ook ga liggen...ik word aan de andere kant wakker zonder dekbed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
watje, je moet ook onder je dekbed gaan liggen.
nee, maar ik werk veel vanaf de camping. vanaf maandag neem ik wel ff een weekje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo zo, jij had toch geen vakantie?
zomaar een weekjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, maar ik werk veel vanaf de camping. vanaf maandag neem ik wel ff een weekje.
Ik wil niet weten wat jij 's nachts allemaal uitspookt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik beweeg 's nachts veul...waar ik ook ga liggen...ik word aan de andere kant wakker zonder dekbed.
ik welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij 's nachts allemaal uitspookt.
nah, beetje hangen enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zomaar een weekjegaan jullie nog iets doen?
verhuizing? die klassen bij elkaar bedoel je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef FUFR het volgende:
Sam moet de 6e ook weer naar school, plpus verhuizing in 3e week sept..
nee, mijn verhuizing..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
verhuizing? die klassen bij elkaar bedoel je?
nou, liever 22 gradenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mooi weer is dan, 30 graden ofzo.
Nee, ik verhuis naar een andere joenit met buitenraam endezoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar heb je het over?
ga je thuis kantoor houden?
ben ondertussen wel wat gewend op de campingquote:
vet heur!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik verhuis naar een andere joenit met buitenraam endezo
weet ik nog niet, ligt aan planning peter, thanks.quote:
veel schade?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
mental note: geen scheet laten als je net een zetpil hebt genomen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef ArTiC het volgende:
Rusland heeft ons de oorlog verklaart nadat we vanmorgen een raket richting Rusland afschoten
Zetpil spetterpoep.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]!!
de zetpil was al opgelost, dat was het lekkere juist
Het is goed raak vandaag...quote:
Niemand, ik typte rotjongquote:
geen pics van je piemulquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is goed raak vandaag...
ik ga zo ook maar eens naar het toilet denk ik...camera mee
hedde gij gilles de la toupet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niemand, ik typte rotjong
En dat was naar niemand toe bedoeld, ik had gewoon zin om dat te typen ben een beetje hyper
Die is teminste schoonquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij melde nergens dat hij een microscoop ging meenemen.
ja..ff je scriptie op je ipad zetten...oh, geen USB interfacequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
http://www.informatieprof(...)le&id=8118&Itemid=79
Ineens verviervoudigd daar het studentenaantal
oh jee, gezellig toch??!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Juup© het volgende:
Hyper, stuiter, krijgen zo meteen onverwachts bezoek.
lekker onverwachts als je het nu al weetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Juup© het volgende:
Hyper, stuiter, krijgen zo meteen onverwachts bezoek.
lollerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker onverwachts als je het nu al weet
Fascinatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef ArTiC het volgende:
moppie's fascinatie voor mijn geslachtsdeel begint verdacht te worden![]()
Colt...doe er wat aan
Voor mij is iets dat niet gepland stond voor vandaag en toch gebeurd onverwachts ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker onverwachts als je het nu al weet
Wanneer maak jij je dagplanning? 's ochtends of de avond ervoor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij is iets dat niet gepland stond voor vandaag en toch gebeurd onverwachts ja.
Het liefst een week van te vorenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wanneer maak jij je dagplanning? 's ochtends of de avond ervoor?
Daar zou ik dus knetter gestoord van worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het liefst een week van te vorenMaar als dat niet kan dan 1 dag van te voren op z'n laatst.
ik prefereer een combinatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar zou ik dus knetter gestoord van worden.
Probeer eens in hele zinnen te communiceren vrouwke, hier snapt niemand wat van.quote:
bedoelquote:
Heb je er al spijt van?quote:
Spijt van nietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je er al spijt van?
een hoop rotzooi en onverwachts bezoek...dat heb je aan dat neueken overgehouden
Ik zit al op ruim 69500quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel nodig wil ik dit jaar nog aan de 100000 komen
86602 (gemiddeld 23 per dag)
Vanavond pannekoekenquote:
nee, dat was een HOAXquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef Inu het volgende:
Zijn alle postcounts weer teruggezet? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen...
Jij denkt teveel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef Inu het volgende:
Zijn alle postcounts weer teruggezet? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef r8ality het volgende:
Ik heb net een warme panini salami, tomaat en mozarella op. Samen met een broodje kaas met rucola en kruidenmayonaise.
Met of zonder abces?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:30 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een MI van SQ's hoofd nu en ik lolde
Wauw, mag ik jou nu aanraken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef r8ality het volgende:
Ik zag net iemand op Eindhoven Airport met dezelfde gezichtsuitdrukking als SQ. Ze had ook een beetje dezelfde omvang.
Dat staat niet in je planning dus dat kan helemaal nietquote:
en mij ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef r8ality het volgende:
Raap me op. Racistische grappen op Fok
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef ukga het volgende:
Hoe komt dat negers na de sex rode ogen hebben?tranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom moet een Nederlander altijd kreunen als hij klaar komt?bwahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
omdat je zelf een buitenlander bent?quote:
Nee want er staan ook nederlander grappen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je zelf een buitenlander bent?
huillie!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat doet een Nederlander als Nederland wereldkampioen is geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik ben geen huillie maar het mijn niveau in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je zelf een buitenlander bent?
huillie!
Wie is hier om te huilen?quote:
Ze is een Friesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee want er staan ook nederlander grappen!
Ik heb geen blafbui maar schijnbaar mag ik niet zeggen dat ik het niveau in dat topic om te huilen vindt.quote:
Jawel hoor, we zijn het er alleen niet mee eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen blafbui maar schijnbaar mag ik niet zeggen dat ik het niveau in dat topic om te huilen vindt.
Dat hoeft ook niet, maar er zijn een aantal mensen die niet zo kunnen reageren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zijn het er alleen niet mee eens
r8ality, komopquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar er zijn een aantal mensen die niet zo kunnen reageren.
Waarom kunnen sommige mensen wat extremere dingen nooit leuk vinden? Altijd dat politiek correct geneuzel. Het is je gewoon fucking aangeleerd ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen blafbui maar schijnbaar mag ik niet zeggen dat ik het niveau in dat topic om te huilen vindt.
je hoeft je er echt niet aan te storen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ben niet bang!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hoeft je er echt niet aan te storen...
Slabbertje misschien een optie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Inu het volgende:
Echt, ik moet de eerste dag nog meemaken dat ik niks op mn kleren knoei
Ik heb al ik weet niet hoeveel vetvlekken in broeken zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Inu het volgende:
Echt, ik moet de eerste dag nog meemaken dat ik niks op mn kleren knoei
Daar knoei ik vast nog omheenquote:
Ja, ik was mn kleren wel daarnaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb al ik weet niet hoeveel vetvlekken in broeken zitten.
dan is je slabbetje te kleinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar knoei ik vast nog omheen
[..]
Ja, ik was mn kleren wel daarnaEn vetvlekken krijg je er gewoon uit als je ze niet drie weken laat liggen
Ik was ze meestal ook meteen maar het is zo zonde van broeken van 1 week oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef Inu het volgende:
Ja, ik was mn kleren wel daarnaEn vetvlekken krijg je er gewoon uit als je ze niet drie weken laat liggen
Beetje wasmiddel op de vlek smerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik was ze meestal ook meteen maar het is zo zonde van broeken van 1 week oud.
Of ik doe gewoon een regenpak aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan is je slabbetje te klein
*pakt tafellaken*
Meestal meteen na knoeien dreft erop flikkeren en daarna in was.quote:
of naakt etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Beetje wasmiddel op de vlek smeren
[..]
Of ik doe gewoon een regenpak aan
Denk niet dat mijn huisgenoten dat gaan waarderen. En tomatensaus op mijn snikkel lijkt me heel raarquote:
En nog heb jij wel vetvlekken in je kleren en ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Meestal meteen na knoeien dreft erop flikkeren en daarna in was.
Mannen hebben gewoon die skills nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
En nog heb jij wel vetvlekken in je kleren en ik niet
Dit is tegenwoordige tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb al ik weet niet hoeveel vetvlekken in broeken zitten.
Ja, maar verder geen correct Nederlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef r8ality het volgende:
Sterf toch op is ook tegenwoordige tijd.
Je bent zelf niet correct Nederlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar verder geen correct Nederlands
Nee, ik heb een Helmondse afwijkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bent zelf niet correct Nederlands.
En een hypermobiele, een relationele en een linguistischequote:
Alleen de eerste is de afwijking, de andere twee zijn keuzesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
En een hypermobiele, een relationele en een linguistische.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat staat niet in je planning dus dat kan helemaal niet.
Klinkt goed! Vanavond eens opzoeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef Inu het volgende:
Oh, moppie, Ideaalsparen van ASN is de beste spaarrekening volgens mij
2,3 procent rente met een vast spaarbedrag per maand en je mag zo vaak als je wilt geld bijstorten en geld opnemenEn ook nog de keuze om een deel van je rente aan een goed doel te geven als je dat wilt
Mijn koppigheid is ook een keuze, desalniettemin een afwijkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Alleen de eerste is de afwijking, de andere twee zijn keuzes
Tandlozequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |