Succes dan maar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Dat is altijd het ergste bij de tandarts...dat wachten in zo'n muffe ruimtequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kan langer duren, zo te horen zit er een marokkaanse vrouw in de behandelkamer, die stelt echt 8 miljoen vragen. Allemaal hetzelfde, en maar jammeren. En dan zit er nog iemand in de wachtkamer.
Volvo's zien opstijgenquote:
Fokforum --> Index --> Onzin voor je levenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
skéle wiewaw!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb er net ook een geopend, zag jullie niet!
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euroquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie je spaarrekening? Ik heb hem altijd bij de Rabo gehad, maar die rente is best wel laag...
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
ING Internetspaarrekening. Niet dat daar het laatste halfjaar iets opgestaan heeft, maar goed.
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Rabo internetbonussparen, rente is idd gedaald maarja...80% rente over 0 euro is net zoveel als 2% over 0 euro
Schrale apen, toen ik begon was ie 2.5%...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is ook maar 1,5%. Kun je beter die toprekening nemen
[..]
Ik heb ook niet zoveel, maar het is toch wel lekker om gratis geld te krijgen
Ik denk dat ik mn spaargeld bij Job op zn spaarrekening ga dumpenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb wel wat spaargeld maar laat het gewoon bij de rabo staan...zie het fiasco met je ijslandse vriendjes...die 0,5% extra rente is me dat niet waard.
Gadverdamme, arme meidquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:21 schreef bleiblei het volgende:
Ter info, het gaat goed kut met sq. Tandarts kon niets doen ivm ontsteking, heeft antibiotica en pijnstillers gegeven en der weer naar huis gestuurd. Beterschap smsjes kan ze waarderen
Ook zo fijn dat hij van glas is, en dat als je hem 1 keer laat vallen je een nieuwe kan kopen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:03 schreef febster het volgende:
Ik heb overigens nu een iPhone 4. Ik mag het vast niet zeggen, maar wat een telefoon! Snel en superscherp scherm
. En nee, zelfs met 3 vingers erop geen deathgrip
.
Wat denk je zelf wat de telefoon gaat doen als je hem laat vallen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef febster het volgende:
Die klacht ken ik niet. Plus hij is verzekerd
.
Dank u wel vakantiegangsterquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:51 schreef amaranta het volgende:
Beterschap SQ
En Juup gefeliciteerd met jullie kleine grote meid!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef ColtZ40 het volgende:
He FUFR,
Heb je de citta ooit zelf nieuw gekocht? Hij is van feb 1982 net als moppie.
Ben er al 2 uur uit, kan niet slapen. Dochterlief wordt zo wakker als het goed is en dan ga ik die verzorgen en dan boodschappen doen en nog wat dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |