Krolse kat van mequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
CRV STYLE
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Feliquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
CRV STYLE
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeeeeeerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
CRV STYLE
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Koen66 het volgende:
leuke mijlpaal, daar ben ik nog lang niet
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
CRV STYLE
[ afbeelding ]
Mijn postcountquote:
Faal.quote:
me newbie, mijn eerste post was pas op 30 oktoberquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je iets langer dan een jaar lid bent... ik dacht langer
Wat ben jij dan snel een kutuser geworden!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
me newbie, mijn eerste post was pas op 30 oktober
het helpt als je de persoonlijkheid meehebtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij dan snel een kutuser geworden!
mijn verjaardagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
me newbie, mijn eerste post was pas op 30 oktober
Oh, daar weet ik niks van, voorbeeldig als ik ben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het helpt als je de persoonlijkheid meehebt
Succes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mn tanden poetsen en dan op naar de mondhygieniste..
TOEDELSS
Watdan?quote:
Je postcount.quote:
Schon he?quote:
Het heeft iets.quote:
Zoals geen noemenswaardig aantal.quote:
Je haalt me de woorden uit m'n vingers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals geen noemenswaardig aantal.
Ik ook! Zit te twijfelen of ik nou ga sporten of niet...heb de afgelopen dagen best veel gelopen al. Misschien is uitrusten wel beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga 5 uur naar huis
Lekker eten en dan even achter de pc... en dan sporten om kwart voor 9
Glee kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Jaap heeft het liedje Don't Stop Believin' voor me vernuekt.
Eerst Skinsquote:
Ik wil niet zeggen dat je die versie per se tof vindt, maar het nummer zit er wel in en is geen Jaap.quote:
Wat is er gebeurt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan morgen pas bij de dokter terecht. Nu m'n pootje in de biotex.
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee allen!
Ik ben een beetje bang dat ik nu koorts heb vanwege een wondje onder m'n voet. Naweeën van een blaar. En ik heb al zolang problemen gehad met die voet.
Oeh wat kut zeg. Dat een blaar zo'n naweeën kan hebben.quote:
Blaar onder m'n voet, blaar geknapt, voet goed verzorgd, maar nu koorts en een warme voet. En het is juist de voet waar ik al veel problemen mee heb gehad. Ik ben niet blij.quote:
Ik heb juistehelemaal niks gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Zit te twijfelen of ik nou ga sporten of niet...heb de afgelopen dagen best veel gelopen al. Misschien is uitrusten wel beter
Nou ik hoop dat alles toch snel goed komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blaar onder m'n voet, blaar geknapt, voet goed verzorgd, maar nu koorts en een warme voet. En het is juist de voet waar ik al veel problemen mee heb gehad. Ik ben niet blij.
Ah, reproduceren was niet nodig geweest.
Ik heb zo mijn behulpzame dagenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blaar onder m'n voet, blaar geknapt, voet goed verzorgd, maar nu koorts en een warme voet. En het is juist de voet waar ik al veel problemen mee heb gehad. Ik ben niet blij.
Ah, reproduceren was niet nodig geweest.
klopt, heb volgens mij wel geroepen 'tot straks', maar dat kwam dus nooitquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je gemist gisteravond
Ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat alles toch snel goed komt.![]()
Ik heb liggen draaien tot half 3quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb volgens mij wel geroepen 'tot straks', maar dat kwam dus nooit![]()
Ben op bed gaan lezen en de oogjes vielen snel dicht
Ondanks genoeg slaap ben ik ook aardig brak.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb liggen draaien tot half 3![]()
Half 7 ging de wekker... en nu ben ik brak
als ze je nu stilhoud typen ze uit zichzelf 'topic opgeschoond' ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb helemaal verkrampte vingers van het typen
Dat je uberhaupt nog tijd hebt om hier langs te waaienquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb helemaal verkrampte vingers van het typen
whehehe, ja en ik moet af en toe heel erg mijn vingers tegenhouden als ze weer eens: hou je bek sufkut! tikken, helemaal uit zichzelfquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als ze je nu stilhoud typen ze uit zichzelf 'topic opgeschoond' ?
ik maak gewoon tijd. FOK! is ook ontspanning, en ik ga niet 24 uur per dag als een bok op de haverkist zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog tijd hebt om hier langs te waaien.
Burnquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, ja en ik moet af en toe heel erg mijn vingers tegenhouden als ze weer eens: hou je bek sufkut! tikken, helemaal uit zichzelf
Whehehe sms is dat best ff lekker om te tikken, je moet alleen niet op invoeren klikkenquote:
tofquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
By the way, kansen zijn aardig gestegen dat ik naar de meet komTenzij we een echt goedkoop reisje te pakken kunnen krijgen gaan we niet weg in de herfstvakantie.
Vrouwlief kan het zich niet voorstellen dat ik zo graag naar volslagen onbekenden in haar ogen toe ga, maar ze heeft er geen problemen mee "als je maar voorzichtig bent"
Ja, jij mag dus z'n vrouw bellen als hij face down in een greppel ligt. Anaal uitgewoond door Bella met strap-onquote:
Dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, jij mag dus z'n vrouw bellen als hij face down in een greppel ligt. Anaal uitgewoond door Bella met strap-on
Hahaha, nou je bent toch ook best druk bezig geweest in huis?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb juistehelemaal niks gedaanDus ik MOET
Maar ik zou als ik jou was rust nemen
Ik maak er wel een plausibel verhaal van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, jij mag dus z'n vrouw bellen als hij face down in een greppel ligt. Anaal uitgewoond door Bella met strap-on
hahahah ik moest hard lachenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schuif het maar af op de Polen. Doe ik altijd als ik thuiskom met een arm vochtig tot aan de elleboog.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik maak er wel een plausibel verhaal van.
volgens mij ga ik nu vannacht dromen dat jij me met een strap-on aan achterna rent door de straten van nachtelijk Utrechtquote:
Kun je beter wat koeienstront als decoratie op je kleren doen. Lijkt het net alsof je ergens een kalfje hebt gehaald.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schuif het maar af op de Polen. Doe ik altijd als ik thuiskom met een arm vochtig tot aan de elleboog.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
De 16e moet Excelsior'31 naar Hoek. Dat is vanwege de afstand de meest irritante uitwedstrijd. Kan ik beter naar Utreg.
Ben je nog niet naar de dokter geweest dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks genoeg slaap ben ik ook aardig brak.
Volgens mij begin ik, na wekenlang moe zijn, nu toch ziekjes te worden, keelpijn, gisteren ook hoofdpijn....
Ik zit niet lekker in m'n velletje de laatste tijd![]()
Nee, dacht eerst dat het over schaamhaarvormpjes ging, kwam van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je in het 'Wachten op het tweede streepje'-topic
Yippieeeequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
By the way, kansen zijn aardig gestegen dat ik naar de meet komTenzij we een echt goedkoop reisje te pakken kunnen krijgen gaan we niet weg in de herfstvakantie.
Vrouwlief kan het zich niet voorstellen dat ik zo graag naar volslagen onbekenden in haar ogen toe ga, maar ze heeft er geen problemen mee "als je maar voorzichtig bent"
Kut ik moest hard lachenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dacht eerst dat het over schaamhaarvormpjes ging, kwam van een koude kermis thuis.
Nee, net zoals die eerste graancirkel in Signs.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt het in een grote pijl hé?
Nope... inderdaad, shame on mequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog niet naar de dokter geweest dan ?
Dat komt omdat ik enkel kwaliteit postquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals geen noemenswaardig aantal.
En dan zeg je ook heel cool tegen de boys 'Swing awayquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, net zoals die eerste graancirkel in Signs.
Ja stoute Koenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope... inderdaad, shame on me
Ga as weekend een weekendje weg.
Als ik daarna nog steeds moe ben ga ik echt
Precies. Heb ik je ooit in bed gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook heel cool tegen de boys 'Swing away'
Zal maar niet al te hard gaan roepen dat er ook allerlei vrouwen bij zijnquote:
Ik weet het niet. Bij negerinnen gebruik ik meestal m'n alias 'McLovin'quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies. Heb ik je ooit in bed gehad?
Ik ga vanavond, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, nou je bent toch ook best druk bezig geweest in huis?
Ik ga morgen weer
Ik ben een vrouwelijke weirdoquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal maar niet al te hard gaan roepen dat er ook allerlei vrouwen bij zijn
In haar gedachtes wordt een chatbox alleen maar door allerlei weirdos bezocht waar je beter niets mee te maken kan hebben verder......
Ik ook normaal gesprokenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, woensdag en vrijdag
En als ze vraagt: komen er ook vrouwen? Laat eens foto's zien???quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal maar niet al te hard gaan roepen dat er ook allerlei vrouwen bij zijn
In haar gedachtes wordt een chatbox alleen maar door allerlei weirdos bezocht waar je beter niets mee te maken kan hebben verder......
direct opgeslagenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als ze vraagt: komen er ook vrouwen? Laat eens foto's zien???
Dan moet je gwoon he volgende plaatje laten zien
[ afbeelding ]
Vaduzquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten we allemaal in een chatbox, daar heb ik nooit bij stilgestaan.
Grens tussen een forum, SC topic en een standaard chatbox is ook vrij vaagjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten we allemaal in een chatbox, daar heb ik nooit bij stilgestaan.
Als ik thuis ga roepen dat er vrouwen komen die zichzelf raar vinden en waarvan ik geen idee heb hoe ze eruit zien word ik geheid in de boeien geslagenquote:
Ach meid, je bent gewoon lekker pittig en gek.quote:
Dat is mijn doel. Lekkere met manlief op de bank, dvdtje erin, wijntje erbij, gezellie, miskien de kienders erbij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach meid, je bent gewoon lekker pittig en gek.
Gelijk heb je... let ook op jezelf hequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
Vind het weer weletjes geweest voor vandaag
Labrador bello aan de voetquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is mijn doel. Lekkere met manlief op de bank, dvdtje erin, wijntje erbij, gezellie, miskien de kienders erbij.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
Ah mooi, dan kom ik er inquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
Geen idee eigenlijk, misschien bezig met haar opdracht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Is Myr nog steeds intake aan het doen?
Ik ben lief en verlegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik thuis ga roepen dat er vrouwen komen die zichzelf raar vinden en waarvan ik geen idee heb hoe ze eruit zien word ik geheid in de boeien geslagen(garpje)
Sympquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
vingervervenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien bezig met haar opdracht.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is mijn doel. Lekkere met manlief op de bank, dvdtje erin, wijntje erbij, gezellie, miskien de kienders erbij.
ach ik ben ook rustig en stil.... Maar met wat alcohol erin, dan kan het alle kanten op slaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben lief en verlegen
Tenzij ik gedronken heb, dan ga ik raar doen
OKAI! Ik noem mezelf Henk, en ik ben goed in timmeren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wil je met me trouwen? Jij mag de man zijn
Nee, zo heet mijn collegaquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OKAI! Ik noem mezelf Henk, en ik ben goed in timmeren.
6x?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, het feest is compleet!
Ik mag van 5 november tot en met 22 november 6 keer naar de trandarts
(en alles word toch wel vergoed, ondanks ik geen tandverzekering heb..)
Schijnt ze goed te kunnenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Bella...
De Fok! rondleiding (kijktip)
Gert-jan dan.quote:
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, het feest is compleet!
Ik mag van 5 november tot en met 22 november 6 keer naar de trandarts
(en alles word toch wel vergoed, ondanks ik geen tandverzekering heb..)
ik heb geen geluid... komt bella er in voor?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Bella...
nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
6x?!
Is het daar dan echt zo verrot?
Nee, volgens mij niet... ben nog aan het kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen geluid... komt bella er in voor?
dat kan nog leuk wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben ook rustig en stil.... Maar met wat alcohol erin, dan kan het alle kanten op slaan
Kunnen ze niet onder narcose Bob de Bouwer spelen en alles ff maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nog niet
Ik was 3 jaar niet geweest. Ik heb een bacterie in de ruimte tussen mn kaakbot en tandvlees, daar kan ik zelf niet bij.. dus dat moet zij doen.
En dan 1 x om te kijken hoediep het allemaal zit enzo.. 4 keer voor behandeling.. en 1 x nacontrole
valt onder de jeugdverzekering ofzo.. en als ik bv in januari was gegaan had ik 75% vergoed gekregen(en dan moest ik dus 225 zelf betalen) want dan gaat de leeftijd van jeugdverzekering weer omlaag naar 18 ipv 22quote:
Nein, danke!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen ze niet onder narcose Bob de Bouwer spelen en alles ff maken?
quote:
Nja, dit dus...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je er wel in 1x vanaf tenminste....
Nja, lijkt me dat die het beter weet he....:7quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens de mondhygieniste was dit beter
Omdat altijd geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
Waarom is al die kauwgom tegenwoordig suikervrij en met een overdosis zoetstoffen?
Tegen tandartsen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
Waarom is al die kauwgom tegenwoordig suikervrij en met een overdosis zoetstoffen?
Ik vind dat met veel prikloze frisdranken ook zo walgelijk. Het smaakt gewoon minder lekker. Ik heb liever minder vaak een lekker sapje, dan dat ik meer van een vies sapje kan drinken. Als ik dan toch gezond wil doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ook, alsof light ook meteen beter isquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat met veel prikloze frisdranken ook zo walgelijk. Het smaakt gewoon minder lekker. Ik heb liever minder vaak een lekker sapje, dan dat ik meer van een vies sapje kan drinken. Als ik dan toch gezond wil doen.
Sowieso ben ik sceptisch tegenover zoetstoffen enzo, heb liever gewoon suiker.
Wat een knurft zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Bella...
Een goede dag Sociosquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)twitterkoningin.html
In de categorie "Ook belangrijk"
Jewaids, ik shine harder dan de zonquote:
Ik weet toch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
Jewaids, ik shine harder dan de zon
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest tekenen. Ik ben niet anaal genomen door 3 negers.
Leuke thuisopdrachten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ja, het was de schoolopdracht voor een toelating. Nu heb ik nog thuisopdrachten en daarna kan er nog een gesprek komen. Daarna krijg ik pas de uitslag. Waarschijnlijk duurt dat ongeveer een maand.
Ik moet het nog doorlezen.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het nog doorlezen.Ik was zo trots op mezelf dat ik naar een school ging dat ik mezelf beloond heb op een middag winkelen.
Doeg!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:55 schreef Koen66 het volgende:
mensjes, ik ga eens de auto naar Zoetermeer brengen
Latersssss
Tof, succes ermeequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ja, het was de schoolopdracht voor een toelating. Nu heb ik nog thuisopdrachten en daarna kan er nog een gesprek komen. Daarna krijg ik pas de uitslag. Waarschijnlijk duurt dat ongeveer een maand.
Zo behoor je alleen mij te noemen.quote:
Zero...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik drink Zero
De rest vind ik allemaal te zoet
Maar drink siewosie heel weinig frisdrankLiever verse sapjes
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo behoor je alleen mij te noemen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zero...
Light cola, maar dan 'mannelijker' brengen
En nog wat gekocht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het nog doorlezen.Ik was zo trots op mezelf dat ik naar een school ging dat ik mezelf beloond heb op een middag winkelen.
En toch smaakt het andersquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zero...
Light cola, maar dan 'mannelijker' gebracht
Nee, hij doet het maar op de ouderwetse manierquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Heb je dat scheerapparaat ooit nog gekocht c_a?
Dat zit dan tussen je hersenen. Ooit aan de Cola vertegenwoordiger gevraagd toen ik nog in de supermarkt werkte, en het enige wat verschilt schijnt de marketingcampagne te zijn. Verder precies hetzelfde. Maar de meeste mannen vinden 'Light' te wijverig. Dus vandaar Zero, incl al die coole reclamesquote:
dan zit het tussen mijn hersensquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit dan tussen je hersenen. Ooit aan de Cola vertegenwoordiger gevraagd toen ik nog in de supermarkt werkte, en het enige wat verschilt schijnt de marketingcampagne te zijn. Verder precies hetzelfde. Maar de meeste mannen vinden 'Light' te wijverig. Dus vandaar Zero, incl al die coole reclames
Leuk ideequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn zusje gaat vrijdag trouwen en ik moet nog een cadeautje kopen.
Ik zat te denken aan een weekendje Parijs, maar eehm ik ben nu al blut![]()
Maar dan gewoon een pakket met spullen die typisch zijn voor Parijs/Frankrijk/leuke-dingen-die-je-doet-tijdens-een-weekend-weg
nergens mee aanbiedingen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn zusje gaat vrijdag trouwen en ik moet nog een cadeautje kopen.
Ik zat te denken aan een weekendje Parijs, maar eehm ik ben nu al blut![]()
Maar dan gewoon een pakket met spullen die typisch zijn voor Parijs/Frankrijk/leuke-dingen-die-je-doet-tijdens-een-weekend-weg
Relaxedquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net de 10 seizoenenbox van Friends gewonnen...
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Nou echt blut ook welquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Ik alleen de vroegere afleveringen eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat ik veel van die afleveringen al uit mijn kop ken
Pfff dat heb ik ook. Wil eigenlijk gewoon in bed liggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
Buh ik ben echt super moe, zo wellicht een warme douche en dan weet ik nog niet wat ik ga doen.
Heb volgens mij elke aflevering wel gezien... en nog regelmatig een aflevering op tv als ik voorbij zapquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik alleen de vroegere afleveringen eigenlijk
Maar ik begin om 7:00quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga 5 uur naar huis
Lekker eten en dan even achter de pc... en dan sporten om kwart voor 9
ik begin om 8 uurquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maar ik begin om 7:00en sta om 4:45 naast mn bed
ja dan is zo pakket zeker leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou echt blut ook wel![]()
Mijn nieuwe bank komten ik moet een Kl@t# rekening betalen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze?
Ik vind het zoveel beter met Marcel
Liefst wel maar dan slaap ik te veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff dat heb ik ook. Wil eigenlijk gewoon in bed liggen
luie flikker, werk zoeke, oprotte nar uw eige land.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Liefst wel maar dan slaap ik te veel.
Bakkes kutquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
luie flikker, werk zoeke, oprotte nar uw eige land.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
luie flikker, werk zoeke, oprotte nar uw eige land.
Zo is wel genoeg..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Avey het volgende:
Zo, vandaag laatste spullen weggebracht, officieel verhuisd nu
Het is maar voor funsies.quote:
Ja gister gezien, ziek volk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:53 schreef iBenny het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
WTF?
Wat voor soort spullen zoal?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom er net uit. Knap ik van op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff dat heb ik ook. Wil eigenlijk gewoon in bed liggen
Ja ik heb ook ff een uurtje gelegen. Was fijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er net uit. Knap ik van op.
Hoinquote:
Zoietsquote:
Leukquote:
Leuk idee.quote:
Waarom alleen de clip?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk idee.En je moet een spannend setje aandoen en de clip Moulin Rouge nadoen
quote:
Veel werk vooralquote:
Hihi.quote:
Ja dat begrijp ik. Samen wonen is siewosie een grote stap als het voor de eerste keer is denk ik. Zou het niet weten.quote:
Daarom is het ook alleen zo dat we nu in hetzelfde huis wonen, ik heb nog wel een eigen kamerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Samen wonen is siewosie een grote stap als het voor de eerste keer is denk ik. Zou het niet weten.
Zo zou ik het ook het liefst willen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Daarom is het ook alleen zo dat we nu in hetzelfde huis wonen, ik heb nog wel een eigen kamer
Zeg maar de laffe manier.
Kallyquote:
Met of zonder rode veer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk idee.En je moet een spannend setje aandoen en de clip Moulin Rouge nadoen
Met!quote:
Ach ja als studenten is dit de beste oplossingquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook het liefst willen.
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ja als studenten is dit de beste oplossing
Maar nu zijn we wel veel vaker bij elkaar
Bijna anderhalf jaar geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt liev. Hoelang hebben jullie?
Nylon pakje eronderquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou zo wel met Carnaval willen alleen als Tiroler meisje was al koud.
Dat is lang.quote:
Idee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nylon pakje eronder![]()
Net als die ballroom dansers
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou zo wel met Carnaval willen alleen als Tiroler meisje was al koud.
Jij Mya, ik Christina en Kally Pink.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik wil ook weer een keer carnavallen
kom naar brabantquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap carnaval nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ik hou niet van carnaval![]()
Wel van het bierdrinken
O maar dan welquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij Mya, ik Christina en Kally Pink.
Ik ben vorig jaar in Heerlen geweest. Ik als Wanda en mn vriend als Cosmo van Fairly odd parentsquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar het carnaval wat wij vieren is niet te vergelijken, ik ben 1 x ergens in Brabant geweest, en dan is de sfeer toch echt wel heel andersquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Heerlen geweest. Ik als Wanda en mn vriend als Cosmo van Fairly odd parents
Lisey's story? Ik weet nog eens niet waar die over gaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
Bella ik ben in het volgende boek begonnen, en hij is nu al goed
Valt niets te snappen, je doet het gewoon.quote:
Mya is zo braafquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij Mya, ik Christina en Kally Pink.
wat leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Heerlen geweest. Ik als Wanda en mn vriend als Cosmo van Fairly odd parents
Ik snap geen enkele carnaval... en die hoempapamuziek is gewoon schijt voor je orenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar het carnaval wat wij vieren is niet te vergelijken, ik ben 1 x ergens in Brabant geweest, en dan is de sfeer toch echt wel heel anders
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lisey's story? Ik weet nog eens niet waar die over gaat.![]()
[..]
Valt niets te snappen, je doet het gewoon.![]()
Of Missy Elliot.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mya is zo braaf![]()
Kunnen we dr niet ruilen voor Britneykan ik n blonde pruik op
iets over Zandquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap geen enkele carnaval... en die hoempapamuziek is gewoon schijt voor je oren
Ik heb daar nog steeds geen foto van gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik die muziekquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap geen enkele carnaval... en die hoempapamuziek is gewoon schijt voor je oren
Dat is niet het enige wat je hoort. Tenminste niet waar ik ga.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb rode grapefruitquote:
Je loopt naar een drogist... koopt daar een flesje van die kleurshit, flikkert het in je haren, wacht een tijdje en klaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik
wil
ook
eens
een
keer
blond
zijn
verdorie
Forum Opties | |
---|---|