Haha wij hadden er ook exact zo één !quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Mupz het volgende:
Ik stond 50 meter schuintegenover die bomen richting camping 4. Denk je een herkenbare oranje partytent mee te kunnen nemen ivm onverwachte toestanden in de luwte v/d nacht, staan er nog eens 3 rond die van ons
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha wij hadden er ook exact zo één !![]()
Overigens vonden mijn mates het leuk toen ik weg was met een meisje op het festival terrein mijn binnentent in mijn tent compleet om te draaien, ( dat de ingang van de binnentent niet op de plek zit van d ingang van de buiten tent maar precies verkeerd om ) en alles weer netjes vast haringen.
Haha ik met mijn dronken hoofd "WTF? " Waar is mijn ingang van mijn tent?!_!
![]()
Zoetermeerquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zullen we een topic maken voor zoetermeerders op camping 4?
Dan zaten wij erg dicht bij elkaar, ik zat namelijk vaak met die gast (Sander) te pilsmanzenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben wel benieuwd, camping 4 was dit jaar echt een stuk chaotischer dan de afgelopen jaren, drummen en stampen in het toiletgebouw, een parade schreeuwend over het terrein en een hoop andere geweldige situaties!
Ik stond tussen de bomen in het midden met wat partytenten!(samen met een gast in boerkini / gunther outfit en een enkele keer een string/speedo ding
)
OH HEY GASTquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben wel benieuwd, camping 4 was dit jaar echt een stuk chaotischer dan de afgelopen jaren, drummen en stampen in het toiletgebouw, een parade schreeuwend over het terrein en een hoop andere geweldige situaties!
Ik stond tussen de bomen in het midden met wat partytenten!(samen met een gast in boerkini / gunther outfit en een enkele keer een string/speedo ding
)
Hahahaha wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH HEY GAST![]()
Nu zie ik het! Jij was één der onze buren ja
Was wel tof daar! Maar volgend jaar zorg ik wel ff dat ik niet terecht kom in één groot amersfoort kamp
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahaha wtf_! Gast, dus jij bent die rickokun player van fok
![]()
![]()
![]()
Haha geniaal dit!
Haha was je nog erg naar de klote van gister in de bravo??Ik was om 8 uur alles gaan inpakken en trok het echt niet meer !
Was wel echt lachen nog, ik kon je alleen niet meer vinden in de bravo eventually
TEVENS ZIP ZIP BOING HOP HOP![]()
![]()
Je moet officieel nog 2 atjes nemen !!
Lol, zat iedereen aan de brandgang op FOK ofzo,quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef Haunter het volgende:
Ik. Stond links van het sanitairgebouw, bij de brandgang.
Jij moest anders ook aardig vaak een shotje nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik ben helemaal naar den tering vandaag
Moet morgen jammer genoeg weer werken (al ben ik na dond. alweer vrij) Gisteren lukte het mij nog maar ik zou niet nog een dag overleven daar
Wat tof dat jij ook op FOK! zit, maarja dat vraag je natuurlijk ook niet jijWEETZELLUF!
Ik moest echt fokking hard lachen met dat zip spelletje![]()
Hilarisch om te zien hoe die Frank telkens de lul was en maar door moest zuipen
Sta je rustig je tent op te zetten, komt er opeens zo'n beest een paar meter van je vandaan als een gek langs rennenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef JackHerrer het volgende:
Dat was toch die camping met een hert.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Jij moest anders ook aardig vaak een shotje nemen
Aan het pad aan de achterkant van het douche/toiletgebouw?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook camping 4. 3 partytenten en non stop bbq.
Jahquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aan het pad aan de achterkant van het douche/toiletgebouw?
Denk dat ik praktisch naast je stondquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onze groep. 18 man sterk. Voedsel in overvloed.
Hehe. Had je een tent waar Autist op stond?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Denk dat ik praktisch naast je stond
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Had je een tent waar Autist op stond??
Wij zaten dan 5 meter naast jullie, onder een witte met ballonnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef vannilesoep het volgende:
*meld*
een meter of 20 achter de bomen achter het toilletgebouw. onder een groene parteh-tent
Ha, daar zaten wij ook ergens. Geniaal weekend gehad met een groep uit Zwijndrecht, waarvan er 1 een groene tipi had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef zonisdegod het volgende:
camping 4 ftw![]()
![]()
![]()
camping inlopen, links, helemaal achteraan bij de bomen.
Stond aan de andere kant van die greppel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In de buurt ja. Ik liep op het einde rond met een kerstmuts
.
En ik stond hier:
[ afbeelding ]
Met lachgas?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:44 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Stond aan de andere kant van die greppel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |