abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85605416
Ik ben wel benieuwd, camping 4 was dit jaar echt een stuk chaotischer dan de afgelopen jaren, drummen en stampen in het toiletgebouw, een parade schreeuwend over het terrein en een hoop andere geweldige situaties!

Ik stond tussen de bomen in het midden met wat partytenten! :7 (samen met een gast in boerkini / gunther outfit en een enkele keer een string/speedo ding :') ) :D
It's you my love, you who are the stranger
pi_85605529
Ik! Ik zat in een koepeltent (die werd geupgrade tot tipi nadat de stokken waren gebroken op vrijdagavond) achterin aan het pad. :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:50:41 #3
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_85605666
Hoi! Ik ook!
pi_85605746
Ik stond 50 meter schuintegenover die bomen richting camping 4. Denk je een herkenbare oranje partytent mee te kunnen nemen ivm onverwachte toestanden in de luwte v/d nacht, staan er nog eens 3 rond die van ons ):O
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:53:21 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_85605797
Ergens rechts achteraan vlakbij het pad.
pi_85606160
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Mupz het volgende:
Ik stond 50 meter schuintegenover die bomen richting camping 4. Denk je een herkenbare oranje partytent mee te kunnen nemen ivm onverwachte toestanden in de luwte v/d nacht, staan er nog eens 3 rond die van ons ):O
Haha wij hadden er ook exact zo één ! :P

Overigens vonden mijn mates het leuk toen ik weg was met een meisje op het festival terrein mijn binnentent in mijn tent compleet om te draaien, ( dat de ingang van de binnentent niet op de plek zit van d ingang van de buiten tent maar precies verkeerd om ) en alles weer netjes vast haringen.

Haha ik met mijn dronken hoofd "WTF? " Waar is mijn ingang van mijn tent?! :')_! :D :D
pi_85606538
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Haha wij hadden er ook exact zo één ! :P

Overigens vonden mijn mates het leuk toen ik weg was met een meisje op het festival terrein mijn binnentent in mijn tent compleet om te draaien, ( dat de ingang van de binnentent niet op de plek zit van d ingang van de buiten tent maar precies verkeerd om ) en alles weer netjes vast haringen.

Haha ik met mijn dronken hoofd "WTF? " Waar is mijn ingang van mijn tent?! :')_! :D :D
O-)
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_85607179
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef FleshWound het volgende:

[..]

O-)
Zullen we een topic maken voor zoetermeerders op camping 4? :')
pi_85607491
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Zullen we een topic maken voor zoetermeerders op camping 4? :')
Zoetermeer :')

Dat is al jaren kamp amersfoort! :o Er hingen zelfs meerdere vlaggen van Amersfoort etc. :D 8-)
pi_85607615
Ik stond vlakbij een grote groep Hagenezen met oranje partytent en een vlag waar 'Catterpillar' op stond. Ideaal, lekker herkenbaar.

Was trouwens bij de brandpad aan de linkerkant, maar dan weer iets meer richting de ingang :P
pi_85608121
ik zat aan de linkerkant van het brandpad, (zeg maar ingang douchegreppelpaadje) Ik was vooral herkenbaar door af en toe in een koeienpak rond te lopen en godmiljaar te schreeuwen. :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:55:18 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85608569
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben wel benieuwd, camping 4 was dit jaar echt een stuk chaotischer dan de afgelopen jaren, drummen en stampen in het toiletgebouw, een parade schreeuwend over het terrein en een hoop andere geweldige situaties!

Ik stond tussen de bomen in het midden met wat partytenten! :7 (samen met een gast in boerkini / gunther outfit en een enkele keer een string/speedo ding :') ) :D
Dan zaten wij erg dicht bij elkaar, ik zat namelijk vaak met die gast (Sander) te pilsmanzen :D
Wat een ontzettende koning was die gast ook, vooral met die string en dan expres zijn balzak er uit laten bungelen en nonchalant dat toiletgebouw in lopen :D

Was daar overigens wel kanker veel amersfoort!

(ik zat ook op camping 4, onder de bomen, naast een rode partytent)
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:57:27 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85608695
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:

OH HEY GAST :D :D Nu zie ik het! Jij was één der onze buren ja :D Was wel tof daar! Maar volgend jaar zorg ik wel ff dat ik niet terecht kom in één groot amersfoort kamp
pi_85609178
Amersfooort!!! :7
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_85610240
Ik stond op camping vier, schuin links van de toilet gebouwen bij 2 oranje party-tenten maar jezus he wat een tyfus achterburen, eerste dag was het meteen al raak beetje voetballen tussen alle tenten door en met stokken slaan etc. Meest trieste is denk ik dat al die gasten 30+ waren verder gezellig gemaakt in me beren vestje.
pi_85610469
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

OH HEY GAST :D :D Nu zie ik het! Jij was één der onze buren ja :D Was wel tof daar! Maar volgend jaar zorg ik wel ff dat ik niet terecht kom in één groot amersfoort kamp
Hahahaha wtf :')_! Gast, dus jij bent die rickokun player van fok :D :D :D

Haha geniaal dit! :D

Haha was je nog erg naar de klote van gister in de bravo?? :P Ik was om 8 uur alles gaan inpakken en trok het echt niet meer ! :P Was wel echt lachen nog, ik kon je alleen niet meer vinden in de bravo eventually

TEVENS ZIP ZIP BOING HOP HOP :D :D :D Je moet officieel nog 2 atjes nemen !!
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:40:45 #17
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_85610637
Ik. Stond links van het sanitairgebouw, bij de brandgang.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:55:45 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85611235
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Hahahaha wtf :')_! Gast, dus jij bent die rickokun player van fok :D :D :D

Haha geniaal dit! :D

Haha was je nog erg naar de klote van gister in de bravo?? :P Ik was om 8 uur alles gaan inpakken en trok het echt niet meer ! :P Was wel echt lachen nog, ik kon je alleen niet meer vinden in de bravo eventually

TEVENS ZIP ZIP BOING HOP HOP :D :D :D Je moet officieel nog 2 atjes nemen !!
:D :D Ik ben helemaal naar den tering vandaag :') Moet morgen jammer genoeg weer werken (al ben ik na dond. alweer vrij) Gisteren lukte het mij nog maar ik zou niet nog een dag overleven daar :')
Wat tof dat jij ook op FOK! zit :') , maarja dat vraag je natuurlijk ook niet jijWEETZELLUF!
Ik moest echt fokking hard lachen met dat zip spelletje :D :') Hilarisch om te zien hoe die Frank telkens de lul was en maar door moest zuipen :D
pi_85611266
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef Haunter het volgende:
Ik. Stond links van het sanitairgebouw, bij de brandgang.
Lol, zat iedereen aan de brandgang op FOK ofzo,

zo heel groot was die brandgang niet.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:57:05 #20
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85611279
Ohja, NoelGallagher zat ook op camping 4 btw
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:10:45 #21
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85611782
En ik ook :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:11:56 #22
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85611839
Iemand heeft trouwens een halve boom door mijn tent gedonderd :')
pi_85612525
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:D :D Ik ben helemaal naar den tering vandaag :') Moet morgen jammer genoeg weer werken (al ben ik na dond. alweer vrij) Gisteren lukte het mij nog maar ik zou niet nog een dag overleven daar :')
Wat tof dat jij ook op FOK! zit :') , maarja dat vraag je natuurlijk ook niet jijWEETZELLUF!
Ik moest echt fokking hard lachen met dat zip spelletje :D :') Hilarisch om te zien hoe die Frank telkens de lul was en maar door moest zuipen :D
Jij moest anders ook aardig vaak een shotje nemen :D
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_85612927
Ik was er ook
:)
pi_85613079
Dat was toch die camping met een hert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties