En dat voor een 72-jarige, niet waar!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Toad het volgende:
Wat een leuke, enthousiaste, sympathieke man.
Zeker weten. Ik had 'm opgenomen en net zitten kijken maar wat een super-aflevering. Ik had al hoge verwachtingen en die zijn zeker uitgekomen. Die man is een goede verteller, nietwaarquote:
Hm, ik kan me ook nog zoiets herinneren. Ik weet het ook niet meer precies....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Vinkvak het volgende:
Speaking of animatie-films en zomergasten. Heeft iemand toen ook die Zomergasten-uitzending gezien met die animatie-film over zo'n ventje op het strand en dat het dan op een gegeven moment vloed wordt (dat heb je wel eens op het strand).
Ik weet niet meer precies wat er gebeurde maar dat vond ik ook een erg mooi filmpje. Mooier dan mijn omschrijving in elk geval. De zomergast weet ik ook niet meer maar het is wel een aantal jaar geleden al. Iemand die hier iets meer over weet?
Ja, super!quote:
Daar heb je een andere interviewer voor nodig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef MrJones het volgende:
Erwin OlafWachten tot 'ie de boze relnicht uit gaat hangen
Dat interview wil ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een geweldig interview op de radio gehoord met hem. Ischa Meijer was de interviewer. De één was nog gevatter dan de ander.
Apart.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Copycat het volgende:
Freaks. Een goed begin is het halve genieten!
Ja. Vreselijk. Maar ook schitterend gefilmd.quote:
*FLASH* *BOOM* *FLASH*quote:
Man toen was je al 25quote:
Het begin is okquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Copycat het volgende:
Het belooft een lekker avondje te worden.
Ik had ook een dubbele gedachte. Schitterend geacteerd.quote:
Raar voor dat jongetje dat dat moet acteren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had ook een dubbele gedachte. Schitterend geacteerd.
Het is zijn moeder nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Raar voor dat jongetje dat dat moet acteren.
Dat weet ik, maar het was een jong ventje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is zijn moeder nietEen wildvreemde vrouw meer niet.
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?quote:
Hij speelde een jong jochie, vaak zijn die kinderen al veel ouder dan ze eruit zien. Maar dat is uit te zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het was een jong ventje.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hij speelde een jong jochie, vaak zijn die kinderen al veel ouder dan ze eruit zien. Maar dat is uit te zoeken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?
Vind je? Ik vind hem niet zo scherp eigenlijk. Af en toe formuleert hij z'n vragen niet zo handig...quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef speknek het volgende:
JBC opvallend goed vanavond eigenlijk.
B.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?
Tuurlijkquote:
Hij werkt elk fragment toe naar Olaf's homoseksualiteit. Kom op zeg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef speknek het volgende:
JBC opvallend goed vanavond eigenlijk.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk
Maar het is alweer 2 jaar geleden dat ik je heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |