Het begin is okquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Copycat het volgende:
Het belooft een lekker avondje te worden.
Ik had ook een dubbele gedachte. Schitterend geacteerd.quote:
Raar voor dat jongetje dat dat moet acteren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had ook een dubbele gedachte. Schitterend geacteerd.
Het is zijn moeder nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Raar voor dat jongetje dat dat moet acteren.
Dat weet ik, maar het was een jong ventje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is zijn moeder nietEen wildvreemde vrouw meer niet.
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?quote:
Hij speelde een jong jochie, vaak zijn die kinderen al veel ouder dan ze eruit zien. Maar dat is uit te zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het was een jong ventje.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hij speelde een jong jochie, vaak zijn die kinderen al veel ouder dan ze eruit zien. Maar dat is uit te zoeken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?
Vind je? Ik vind hem niet zo scherp eigenlijk. Af en toe formuleert hij z'n vragen niet zo handig...quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef speknek het volgende:
JBC opvallend goed vanavond eigenlijk.
B.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef tong80 het volgende:
Heb je dezelfde jeugdige uitstraling Bluezz ?
Tuurlijkquote:
Hij werkt elk fragment toe naar Olaf's homoseksualiteit. Kom op zeg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef speknek het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk
Maar het is alweer 2 jaar geleden dat ik je heb gezien.
Sommige mannen zijn geobsedeerd door homosexualiteit, is je dat nooit opgevallen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef MrJones het volgende:
Hij werkt elk fragment toe naar Olaf's homoseksualiteit. Kom op zeg.
De homofobie van JBC komt wel erg terug in al z'n vragen en z'n zogenaamde begrijpende knikken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef speknek het volgende:
Grappig, dat had ik ook. Vind hem heel hartelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow ik vind Erwin een stuk warmer en opener over komen dan ik had verwacht. De interviews die ik van hem heb gelezen en afgaande van zijn uitstraling op foto's hadden me een beeld van een wat gesloten en wellicht zelfs arrogant type gegeven. Maar dat is niet wat ik nu terug zieIk vind hem tof
Ja, en een beetje teveel over zijn homoseksualiteit beginnen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem niet zo scherp eigenlijk. Af en toe formuleert hij z'n vragen niet zo handig...
Ja, dat is ook een goede omschrijving.. hartelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef waffles het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik ook. Vind hem heel hartelijk.
Maar wat er al eerder is gepost. Ik wil ook nog een keer de heerlijke valse nicht zien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja hij komt idd eerder verlegen dan arrogant of zo over. Mijn beeld was gewoon echt fout, leuk om te merken, want hij wordt er alleen maar sympathieker op
Hij vertelde eerder ook het einde van Freaks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Klaudias het volgende:
vertelde hij nou net de spoiler van de film?
Ja hij hield zich in.quote:
Ik denk niet dat ie weet dat dat op Fok! not done is en het woord spoiler zal ie misschien ook wel niet kennen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Klaudias het volgende:
vertelde hij nou net de spoiler van de film?
Typisch een heteroman opmerking Tongquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
Maar wat er al eerder is gepost. Ik wil ook nog een keer de heerlijke valse nicht zien.
Ehm. Ik maakte 'm in eerste instantie. En ik ben geen hetero. Mag dat dan wel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Typisch een heteroman opmerking Tong
Maar hij noemt Hans van Manen zijn beste vriendin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Typisch een heteroman opmerking Tong
Valt me nu ook op jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef speknek het volgende:
Ah okee, ik kijk nog niet zo lang, en het viel me op dat er een gesprek gaande is, in plaats van een interview.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat z'n moeder die foto van hem niet zo leuk vindt.
En daarna zegt ie dat Tongetje. Dat was een gouden moment.quote:
Ja erg interessantquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Gaaf deze toelichting bij zijn werk
Dat postte ik eerder al. Die wordt mooi oud.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Whut 50? Ik vind hem er echt jonger uitzien
Eerlijk.quote:
True, maar toch kan ik het hier wel waarderen. Omdat ie ook niet aardig voor zichzelf is.quote:
Inderdaad, hij laat veel liggen. Jammer. Had na zijn Rusland-serie meer verwacht van JBC. Hij houdt het nu zo oppervlakkig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:00 schreef MrJones het volgende:
Godsamme, waarom laat @jellebc alle voorzetjes van Erwin Olaf om andere thema's aan te snijden liggen. E.O. benoemde onder meer overspannen zijn, aanslagen 11 september als keerpunt in zijn denken, kritiek op reactie koningshuis na moord Van Gogh. Het moet altijd zo gezellig blijven, terwijl Olaf best pittig kan zijn als het aankomt op Islam en de omgang daarmee. Vind het wel interessant om aan te horen, maar niet VPRO-fahig?
Sorry, wat zei je?quote:
He, bah. Straks moet ik alles nog terugnemen ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je?
Ik was deze link aan het bezoeken: http://www.vpro.nl/progra(...)9746/items/18934598/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |