SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet per wanneer het is en ook niet voor hoeveel uren. Ze wil er morgen even over bellen. Ik vind het altijd een beetje vervelend om te zeggen dat ik niet goed hoor vóórdat ik ben uitgenodigd voor een gesprek, want dan ben ik bang dat er allemaal vooroordelen in werking treden daar. Maar goed, uit de mail blijkt duidelijk dat ze mij willen uitnodigen als ik interesse heb, dus ik ga het gewoon maar even uitleggen, denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja doen Vik, kunnen we samen lunchen.
Per wanneer is het dan? En kan je het niet gewoon uitleggen? Ze komen er toch wel achter, one way or another.
Dat je slechthorend bent en liever mailt of langskomt. En als de baan voor jou is wordt het woonruimte probleem ook wel opgelostquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Whaah! Ik had een tijdje geleden gesolliciteerd op een vacature in Den Haag. Ze hebben m'n gegevens in portefeuille gehouden en nu is er weer een vacature en willen ze graag contact opnemen!
Maar Den Haag. Dat gaat nooit lukken op korte termijn
.
En ze willen bellen. Wat zeg ik daar nou weer op?.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef Syrena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huiswaarts![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nou mag solliciteren en je moet er vroeg zijn, weet ik nog wel een logeeradresje voor je, niet ver van Den Haag.
Ja.. Daar kan ik niet tegenop met mn Gouda natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is lief. En ik heb ook nog een vriendin Ãn Den Haag wonen.
dat duurt natuurlijk langer dan de tijd dat je nu bezig bent, en kan ook nog wel langer duren dan de aankomende twee wekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
bah, broek zit nog steeds strak
ik hoop dat daar over 2 weken al verandering in te zien is..
Lijstje:
O: halve avocado, 2 gekookte eitjes en tomaat door elkaar met klein beetje mayo en zout en peper
T: banaan
L: couscoussalade
T: appel
S: uurtje spinnen
D: lasagne
ik heb het gehad óp het podium, in ahoy... dikke buikkramp en ik kon niet weg. heb overwogen me voorover te laten vallen tussen het slagwerk in de hoop dat ze me dan van t podium zouden slepen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
NeenmansKweet niet wat er is, maar toch een smak!
[..]
Oh wat zonde ShinyfaceCirque du Soleil, daar zou ik graag heen willen
Naar Alegria of Totem ofzo
En ja, dat had ik dus ook, dat de hele tijd in dezelfde houding zitten omdat het dan het minst erg is
Ik heb welw eer extra veel liefde voor joe nu
Ik voelde me echt zo'n ei bij die voorstelling, fijn om te weten dat het anderen ook gebeurt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |