Spuitpleisterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Spuit pleister...of spuitpleister. Ben er taalkundig niet zeker van. Maar dan heb je er een laagje op.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef Marurk het volgende:
Dit vreselijke weer blijft tot dinsdag ongeveer aanhouden.Wellicht dat je tussen buien door kan fietsen, maar echt vrolijk word je er niet van.
Hou nou effe je klep man, zometeen haakt iedereen af en kan ik morgen in mn eentje de fietsmeet rijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef Marurk het volgende:
Dit vreselijke weer blijft tot dinsdag ongeveer aanhouden.Wellicht dat je tussen buien door kan fietsen, maar echt vrolijk word je er niet van.
sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou nou effe je klep man, zometeen haakt iedereen af en kan ik morgen in mn eentje de fietsmeet rijden
..dit kan nog weleens vies gaan tegenvallen denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die kustroute van Denemarken roept een beeld op van fietsen langs de zee, 's middags een pizza scoren, en 's avonds een camping aan het strand, even in de golven dippen, cup a soupje en brood voor de tent...hoop dat het geen hopeloos fout en verdraaid beeld blijkt te zijn
Heb al een paar keer op Flickr afbeeldingen van afgesloten hangmatten voorbij zien komen. Gewoon tussen 2 bomen spannen en erin gaan liggen pitten. Prachtig lijkt me dat aan het eind van een lange fietsdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:ik heb me nog niet bewezen op langere afstanden, alleen nog maar in theorie. ivo is nog onbedreigd de kilometervreter van dit forum
![]()
Maar grappig dat ik dus niet de enige ben die best wel eens een paar dagen met minimaal spul op een fiets wil rondzwerven. Kunnen we in elk geval ervaringen uitwisselen!
Die kustroute van Denemarken roept een beeld op van fietsen langs de zee, 's middags een pizza scoren, en 's avonds een camping aan het strand, even in de golven dippen, cup a soupje en brood voor de tent...hoop dat het geen hopeloos fout en verdraaid beeld blijkt te zijn
kans is groot...als je echt lekker in de stilte een tentje wil opzetten moet je echt in Noord zweden gaan wildkamperen ofzo...maar daar zitten weinig pizeria's!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
..dit kan nog weleens vies gaan tegenvallen denk ik
Sorry, misschien staat het er een beetje lullig. Ik bedoel dat je het niet te veel moet gaan romantiseren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
kans is groot...als je echt lekker in de stilte een tentje wil opzetten moet je echt in Noord zweden gaan wildkamperen ofzo...maar daar zitten weinig pizeria's!
Als je weinig wil meeslepen qua bagage kun je nooit al te ver van de bewoonde wereld gaan...
Ik doe hetzelfde vanaf Engeland. Er is een boot van Harwich naar Esjberg, duurt 18-19 uur trouwens. 's Morgens fiets ik naar Harwich, om 18 uur vertrekt de ferry and om 13 uur de volgende dag ben je dan in Esjberg. Dan fiets ik door naar Kolding.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb een nichtje in N. Duitsland, daar naar toe fietsen en terug is wel een mooie 'vuurdoop'. Het voordeel van een nachttrein naar Denemarken is...dat je dan gelik verder weg bent en ik dus een groter avontuur gevoel krijg. Slaat nergens op, maar treinreizen hebben iets voor mij. Ik bedoel, vrijdagavond in Utrecht in de trein, 's nachts slapen en de volgende dag ben je er. Spreekt me toch wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |