abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86157039
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wordt een kopie van een bon van IKEA als garantiebewijs geaccepteerd? Ik kan iets kopen van marktplaats dat nieuw is en in doos zit maar de bon kan niet meegeleverd worden omdat dat in boekhouding zit. Nu kan ik wel proberen te vragen om een kopie van de bon maar geldt dat dan bij IKEA?
nope, originele bon is garantiebewijs
pi_86157098
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:19 schreef G-NiLES het volgende:
keukenplanner inlog is kapot.. huu nu kan ik me keuken niet opslaan

edit: zou iemand kunnen bevestigen of dat hij hem/haar ook zo is?

er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt? O-)
pi_86157255
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt? O-)
ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie. ;(

Overigens was er pasgeleden ook iemand die probs had met de planner. Dat kan je ff nalezen in dit topic. Ik geloof dat de oplossing in en uitloggen was of misschien een herstart van de pc. Kweenie meer.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 10:48:04 ]
pi_86157306
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Die originele bon houdt het geen 10 jaar uit met dat thermische papier. Na een paar jaar vervaagt alle inkt en zit je met een leeg velletje. Reden voor mij om altijd een kopie te maken.

Daarnaast voldoet een bankafschrift wettelijk ook :)

pi_86157316
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie. ;(

Overigens was er pasgeleden ook iemand die probs had met de planner. Dat kan je ff nalezen in dit topic. Ik geloof dat de oplossing in en uitloggen was of misschien een herstart van de pc. Kweenie meer.
nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.
ikea.nl -> rechtsboven -> inloggen

en dan je username/password. Daarna komt bij mij gelijk een foutmelding :(
pi_86158577
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:40:49 #207
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86158701
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.
ikea.nl -> rechtsboven -> inloggen

en dan je username/password. Daarna komt bij mij gelijk een foutmelding :(
Werkt prima.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86158830
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!
ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijs
pi_86159146
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:40 schreef Snarf het volgende:

[..]

Werkt prima.
Dank voor het testen.
Ik heb een nieuwe acc aangemaakt, adres gefaket en nu werkt het hier ook wel weer.
pi_86160718
In het ikea boekje dat ik ontvangen heb staat er een hoekbank de martorp voor 140 euro. Ik kan hem alleen niet op de site vinden? Staat hij er niet op of ben ik scheel?
All good things are wild and free.
pi_86160882
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijs
dat is mooi balen, ik scan altijd alle garantie bonnen in, dus ook de bonnen van de ikea. was een tip van de boekhouder omdat veel bonnen na een tijdje donker/onleesbaar worden. en op de pc zoekt het veel makkelijker dan in een hele doos met bonnetjes.
pi_86161266
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef tliciouz het volgende:
In het ikea boekje dat ik ontvangen heb staat er een hoekbank de martorp voor 140 euro. Ik kan hem alleen niet op de site vinden? Staat hij er niet op of ben ik scheel?
Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pech ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86161350
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pech ;)
Jij werkt bij de ikea zo te lezen? :D Voor die prijs kun je niet de allerbeste kwaliteit verwachten maar is het een beetje een goed bankje? :)
All good things are wild and free.
pi_86161491
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jij werkt bij de ikea zo te lezen? :D Voor die prijs kun je niet de allerbeste kwaliteit verwachten maar is het een beetje een goed bankje? :)
Ik heb geen idee, omdat het ding pas vanaf eind september (?) uberhaubt de winkel in komt... Puur voor die aanbieding...
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2010 @ 15:06:40 #215
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86165202
Wat doet ikea eigenlijk met pakketten waar een onderdeel uit mist? Ik kreeg gister een nieuwe tafelpoot mee (want die in mijn pakket was kapot), maar de rest van dat pakket is nu onbruikbaar. Gebruiken ze dat voor de volgende die ook een poot/tafelblad wil ruilen?

Vroeg me dat opeens af :P. Hele pakket weggooien lijkt me zonde.
pi_86171509
quote:
Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
pi_86171748
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Chemiu het volgende:
Wat doet ikea eigenlijk met pakketten waar een onderdeel uit mist? Ik kreeg gister een nieuwe tafelpoot mee (want die in mijn pakket was kapot), maar de rest van dat pakket is nu onbruikbaar. Gebruiken ze dat voor de volgende die ook een poot/tafelblad wil ruilen?

Vroeg me dat opeens af :P. Hele pakket weggooien lijkt me zonde.
Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
pi_86179179
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
Ow nja dat was voor mij totaal niet duidelijk in ieder geval...
Maar die zit niet in het assortiment van IKEA NEderland inderdaad...
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2010 @ 23:34:10 #219
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86188258
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek? :P
pi_86191585
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek? :P
handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)
pi_86192141
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

We kunnen 3 dingen doen met zo'n product;
1. Onderdelen bewaren, voor het geval een andere klant daar ook voor komt.
2. Kijken of we van een andere kleur nog een onderdeel hebben, deze samenvoegen tot een 'compleet' product en verkopen via de koopjeshoek... (hoevaak wel al geen samengestelde artikelen in verschillende hebben verkocht :{ )
3. Weggooien...
pi_86192742
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Hopey het volgende:
Hi! Ik heb laatst een bredviken wastafel gehaald bij de koopjeshoek. Alleen bij de ontbrak die stoppers, waarbij je dus de afvoer kan blocken zodat het water niet wegloopt. Is er een mogelijkheid om deze ergens apart te krijgen/bestellen?
Beste Hopey, het is niet zo dat deze ontbreekt. Die 'stopper', ook wel bodemventiel genoemd, zit namelijk niet bij de wastafel inbegrepen. Het kan dus kloppen dat je deze mist. Ze komen bij IKEA met de kraan mee. Wanneer je geen kraan koopt bij IKEA dan is er een los bodemventiel verkrijgbaar. De naam van dit artikel is 'Orrevik Bodemventiel' en kost een kleine 10 euro.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is.
pi_86200228
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:07 schreef loecje het volgende:

[..]

handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)
Nou, deze wastafel heeft maar 3 pootjes nodig (8>

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50147518
  woensdag 8 september 2010 @ 23:06:59 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_86224949
NIEUW!:

en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant :7

Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86225970
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!:

[ afbeelding ]

en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant :7

[ afbeelding ]

Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
Waar is dat te vinden dan? ;) Die staat nog niet online?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')