nope, originele bon is garantiebewijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wordt een kopie van een bon van IKEA als garantiebewijs geaccepteerd? Ik kan iets kopen van marktplaats dat nieuw is en in doos zit maar de bon kan niet meegeleverd worden omdat dat in boekhouding zit. Nu kan ik wel proberen te vragen om een kopie van de bon maar geldt dat dan bij IKEA?
er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:19 schreef G-NiLES het volgende:
keukenplanner inlog is kapot.. huu nu kan ik me keuken niet opslaan
edit: zou iemand kunnen bevestigen of dat hij hem/haar ook zo is?
ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
er is toch wel iemand vna jullie die even wil inloggen op ikea.nl en wil kijken of het lukt?
Die originele bon houdt het geen 10 jaar uit met dat thermische papier. Na een paar jaar vervaagt alle inkt en zit je met een leeg velletje. Reden voor mij om altijd een kopie te maken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope, originele bon is garantiebewijs
nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik moest iets installeren. Hoef niet zoveel programmas op mijn pc die ik niet gebruik. Sorrie.
Overigens was er pasgeleden ook iemand die probs had met de planner. Dat kan je ff nalezen in dit topic. Ik geloof dat de oplossing in en uitloggen was of misschien een herstart van de pc. Kweenie meer.
Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope, originele bon is garantiebewijs
Werkt prima.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
nee je hoeft niet eens in de keukenpllanner.
ikea.nl -> rechtsboven -> inloggen
en dan je username/password. Daarna komt bij mij gelijk een foutmelding
ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onzin. Een kopie wordt ook geaccepteerd omdat IKEA donders goed weet dat zijn kassabonnen het geen 10/15/25 jaar volhouden!
Dank voor het testen.quote:
dat is mooi balen, ik scan altijd alle garantie bonnen in, dus ook de bonnen van de ikea. was een tip van de boekhouder omdat veel bonnen na een tijdje donker/onleesbaar worden. en op de pc zoekt het veel makkelijker dan in een hele doos met bonnetjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt n beetje aan de situatie idd ook maar in beginsel is kopie gewoon geen geldig garantiebewijs
Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pechquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef tliciouz het volgende:
In het ikea boekje dat ik ontvangen heb staat er een hoekbank de martorp voor 140 euro. Ik kan hem alleen niet op de site vinden? Staat hij er niet op of ben ik scheel?
Jij werkt bij de ikea zo te lezen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die staat er inderdaad niet op... De artikelen die straks een catalogusaanbieding zijn, worden speciaal ingekocht voor puur deze aanbieding. Zijn ze de eerste dag gelijk uitverkocht? Dan heb je dikke pech. Hebben we ze na deze 3 dagen nog op voorraad, dan heeft IKEA dikke pech
Ik heb geen idee, omdat het ding pas vanaf eind september (?) uberhaubt de winkel in komt... Puur voor die aanbieding...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij werkt bij de ikea zo te lezen?Voor die prijs kun je niet de allerbeste kwaliteit verwachten maar is het een beetje een goed bankje?
Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40158263
Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Chemiu het volgende:
Wat doet ikea eigenlijk met pakketten waar een onderdeel uit mist? Ik kreeg gister een nieuwe tafelpoot mee (want die in mijn pakket was kapot), maar de rest van dat pakket is nu onbruikbaar. Gebruiken ze dat voor de volgende die ook een poot/tafelblad wil ruilen?
Vroeg me dat opeens af. Hele pakket weggooien lijkt me zonde.
Ow nja dat was voor mij totaal niet duidelijk in ieder geval...quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is een inbouwvriezer inderdaad, maar ik zoek een vrijstaande zoals deze:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Een tafel met 3 poten in de koopjeshoek?
We kunnen 3 dingen doen met zo'n product;quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal idd bewaard worden voor volgende klanten met defekt iets, of eventueel naar koopjeshoek gaan maar daar kan een IKEA medewerker beter op antwoorden dan ik.
Beste Hopey, het is niet zo dat deze ontbreekt. Die 'stopper', ook wel bodemventiel genoemd, zit namelijk niet bij de wastafel inbegrepen. Het kan dus kloppen dat je deze mist. Ze komen bij IKEA met de kraan mee. Wanneer je geen kraan koopt bij IKEA dan is er een los bodemventiel verkrijgbaar. De naam van dit artikel is 'Orrevik Bodemventiel' en kost een kleine 10 euro.quote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Hopey het volgende:
Hi! Ik heb laatst een bredviken wastafel gehaald bij de koopjeshoek. Alleen bij de ontbrak die stoppers, waarbij je dus de afvoer kan blocken zodat het water niet wegloopt. Is er een mogelijkheid om deze ergens apart te krijgen/bestellen?
Nou, deze wastafel heeft maar 3 pootjes nodigquote:Op woensdag 8 september 2010 01:07 schreef loecje het volgende:
[..]
handig voor het geval je tafeltje op 1poot na kapot is;)
Waar is dat te vinden dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!:
[ afbeelding ]
en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant
[ afbeelding ]
Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |