4 uur!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Chan het volgende:
Wat een boel mijlpalen vandaag en Cantare aan het rommelenSucces!
Enne Huup.. Hoe laat mag je morgen? Dan weet ik hoe laat ik kan gaan f5'en..
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik sms Chan, zij zet het online, als ze in de buurt is van een pc that is
Ze zag niks hangen, ze zag 3 streepjes, en ze zag schaamlippen. En toch deed ze gereserveerd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie foto Claudia!
En dat waarschijnlijk tja, het kan verstopt liggen. Maar geen schaamlippen in beeld gehad?
Ivan was een reus, dus ze verwachten nu weer een reuzenkind. Ik wist eigenlijk niet dat je met 20 weken al iets daarover zou kunnen zeggen, maar ze leek heel duidelijk te impliceren dat de buikomtrek indicatief was voor het geboortegewicht. De buikomtrek was groter dan de buikomtrek van minstens 97% van de andere baby's bij dezelfde leeftijd. Dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:07 schreef Fannetje het volgende:
Wat fijn dat alles goed was Claudia! Mooie echo ook! Was er een reden dat de buikomtrek zo groot was?
Kan me wel voorstellen dat je dat "waarschijnlijk" er liever niet bij had gehoord trouwens...
Ja, ik zoek er verder ook niks achter. Ze zal ook niet bang zijn dat ik een abortus laat plegen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:15 schreef Basboussa het volgende:
Maar goed, het is bij meisjes gewoon ook wat lastiger te zien... Dus daar ligt het vaak ook wel aan...
Haha, precies! Daarom durf ik er ook niet naar te vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:20 schreef Fannetje het volgende:
Nou ja, de extra echo's zijn altijd leuk om nog een keertje naar jullie kleine dametje te gluren, toch?
Dat is gewoon lomp, ik zou antwoorden: Nee, heb de bevalling zelf niet overleefd, helaas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het ook stom dat ze heel verbaasd vroeg bij de mededeling dat Ivan 10 pond zwaar was: "En dat is goed gegaan???" Daar kun je iemand behoorlijk angstig mee krijgen, dat soort opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |