Dat is dan weer net tèquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga minstens 2x per week naar de pedicure om alles bij te houden
Hoe zie jij dat dan wel, heb je x-ray-ogen ofzo iets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Levolution het volgende:
meisjes zien zelf niet eens hoe goor hun lange nagels zijn omdat er nagellak op zit.
Dat is ook ranzig, maar die hebben tenminste korte nagels. Lange nagels zijn juist echte vuilverzamelaars.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef TheKC het volgende:
Wat misschien nog wel erger is zijn nagelbijters. Van dat volk wat in het openbaar maar op de nagels zit te knagen.
Ik heb sowieso nooit zwarte vuil onder mijn nagels, dat voorkom ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan wel, heb je x-ray-ogen ofzo iets?
Dit sowieso, ik verwacht van een vrouw wel dat ze zich een beetje verzorgt. Alles maskeren met nagellak, make-up of geurtjes is waardeloos. Zorg gewoon dat je schoon bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef ukga het volgende:
Klopt, zeker bij vrouwen, directe afknapper
Het zegt meestan dan ook genoeg over de verdere persoonlijke hygiene van die persoon
Ja, dat is perfect. Een vrouw mag wel iets langere nagels hebben dan een man, van die jongensnagels is dan weer niks. Maar dit vereist uiteraard extra verzorging. Nagellak mag ook wel, maar zorg eerst dat het schoon is onder je nagels en dan pas lakken. Niet je vuil coveren met lak.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
Hier gewoon nagels op een voor mij geschikte lengte...dus langer dan mannen hun nagels houden maar korter dan zg. lange nagels bij vrouwen. Lange nagels is veel te onpraktisch met mijn werkzaamheden door de dag heen. Dus gewoon op normale lengte, alleen in speciale gevallen nagellak (blijft toch nooit langer dan een dag mooi) en om de boel niet teveel laten scheuren regelmatig even een nagelverzorgingsmiddel en uiteraard schoonhouden want zwarte randjes onder nagels zijn geen gezicht of je nou man of vrouw bent.
![]()
Voldoe ik zo aan je ideale lijstje TS?
Ik bedoel hoe JIJ dat bij die MEISJES ziet. Je zegt dat ze het zelf niet zien, dus dan vind ik het knap dat jij het wel zietquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zwarte vuil onder mijn nagels, dat voorkom ik.
Nu is er natuurlijk ook onzichtbaar vuil, maar ik heb zelf een beetje een lichte vorm van smetvrees dus ik was echt heel vaak mijn handen met zeep, goed onder de nagels enzo. Als ik net gegeten heb of iets aangeraakt heb controleer ik mijn nagels door eraan te ruiken (). Als het ook maar een beetje ruikt, ga ik het meteen wassen.
Nee, mijn nagels zijn altijd kort en schoon.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dat is perfect. Een vrouw mag wel iets langere nagels hebben dan een man, van die jongensnagels is dan weer niks. Maar dit vereist uiteraard extra verzorging. Nagellak mag ook wel, maar zorg eerst dat het schoon is onder je nagels en dan pas lakken. Niet je vuil coveren met lak.
Maar jij doet het zo te zien wel goed.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Klaploper het volgende:
Kun je serieus de stank van iemand nagels ruiken? Mij nog nooit opgevallen.
Het kan echt, mits je in de buurt komt. Ik zou zeggen, probeer het eens uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef L.no het volgende:
Nooit gedacht dat de geur zo erg kan zijn van nagels dat je er last van krijgt.
Oh dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe JIJ dat bij die MEISJES ziet. Je zegt dat ze het zelf niet zien, dus dan vind ik het knap dat jij het wel ziet
Ik ken een boel mensen die dat hebben, maar ik heb daar nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Het kan echt, mits je in de buurt komt. Ik zou zeggen, probeer het eens uit.
Hoewel, als je oplet zul je meisjes zien met vuile nagels die de volgende dag nagellak hebben gebruikt. Je mag daar toch best veronderstellen dat ze over hun vuile nagels hebben gelakt? Niet altijd natuurlijk, maar ik weet zeker dat een aantal meisjes dat wel doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh dat.Dat was een veronderstelling.
Ik weet niet hoe jij met je nagels omgaat, maar probeer eens op een vrije dag allerlei dingen te doen die je nagels vies maken. Eten met je handen en niet (goed) wassen. Krabben over je kleren over huid. Probeer gewoon wat dingetjes uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken een boel mensen die dat hebben, maar ik heb daar nooit last van gehad eigenlijk.
Paar keer van de fiets vallen, bitch fights, moddergevecht, eten van de straat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
hoezo smetvrees. Maar van die rouwranden zien er wel vies uit ja, ben ik met je eens.
Al heb je dat best snel, ga maar eens een avondje goed uit en kijk dan 's morgens naar je nagelsniet om aan te zien, en hoe het komt, geeeen idee.
Het gebruikelijkequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Paar keer van de fiets vallen, bitch fights, moddergevecht, eten van de straat.
Je opent dus een topic wat voor 50% een veronderstelling isquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een goede veronderstelling, want vuil komt namelijk heel snel onder lange nagels. Overal waar je aanzit, hoopt het weer op. Als je het dan ook nog eens niet zelf kan constateren door het zicht weg te halen door nagellak, leidt dit tot onverzorgde nagels.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen waar mijn nagels vies zijn (meestal zijn ze wel schoon), maar ik vond ze nooit stinken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij met je nagels omgaat, maar probeer eens op een vrije dag allerlei dingen te doen die je nagels vies maken. Eten met je handen en niet (goed) wassen. Krabben over je kleren over huid. Probeer gewoon wat dingetjes uit.
En druk die avond je nagels tegen je neus en neem een diepe snuif. Wedden dat ze stinken?
Ik geef mijn nagels niet de kans om te stinken, maar als ik met de handen heb gegeten ruiken ze wel naar dat gerecht ja. Dat is nog geen stank, dat is gewoon de geur van dat eten. Bij echt vettige gerechten (kippenvleugels ofzo) moet ik soms echt meerdere keren mijn nagels met zeep schrobben. Maar ik heb ook een lichte smetvrees.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen waar mijn nagels vies zijn (meestal zijn ze wel schoon), maar ik vond ze nooit stinken.
Nu dat je die vergelijking zelf maakt, stinkt het bij jou wel als je dat doet en ruik je de precieze geur bij andere mensen die dat hebben?
Ja, dat kan gebeuren, maar als je thuiskomt kun je dat gewoon wassen en verzorgen. Mijn klacht gaat dus over de mensen die dat niet doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ligt ook natuurlijk erg aan het werk dat je doet. Ik doe nu vakantiewerk bij TNT en merk dat m'n nagels (en m'n handen) erg snel vettig worden door gesjouw met post, postzakken en fietstassen.
Nu snap ik je.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geef mijn nagels niet de kans om te stinken, maar als ik met de handen heb gegeten ruiken ze wel naar dat gerecht ja. Dat is nog geen stank, dat is gewoon de geur van dat eten. Bij echt vettige gerechten (kippenvleugels ofzo) moet ik soms echt meerdere keren mijn nagels met zeep schrobben. Maar ik heb ook een lichte smetvrees.
Kijk, als je een dagje in de tuin gaat werken, dan krijg je aarde onder je nagels. Dat oogt vies, maar stinkt niet. Diezelfde avond ga je waarschijnlijk toch douchen en krijg je het er wel uit.
Dan heb je nog de echte stank. Dat is het ophopen van vuil en bacteriën die weetikveelwat produceren. Mensen die hun nagels dus dagenlang niet schoonmaken of verzorgen. Ja, dat is een onverdraaglijke stank. Niet sterk aanwezig omdat je niet snel onder iemands nagels ruikt, maar als je het eenmaal ruikt.
Niets tegen nagelbijters, heb ik ook wat te eten als ik in de trein zitquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef TheKC het volgende:
Wat misschien nog wel erger is zijn nagelbijters. Van dat volk wat in het openbaar maar op de nagels zit te knagen.
en dit, sowieso eet ik het soms mooi afquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:10 schreef Henno het volgende:
Heb je toch een voordeel als je een nagelbijtert bentCompleet afgescheurde halve nagels, maar vuil kan er niet meer onder
Met je snijtanden kun je ze heel zorgvuldig 'knippen'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:15 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nooit gesnapt hoe je nagels kunt bijten, kun je er serieus een stukje nagel vanaf bijten? Zijn je tanden daar niet te bot voor?
Juist niet. Bij lange nagels groeit het hyponychium door waardoor de ruimte tussen het nagelbed en de nagel opgevuld wordt en er dus simpelweg geen ruimte meer is voor vuil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Een goede veronderstelling, want vuil komt namelijk heel snel onder lange nagels. Overal waar je aanzit, hoopt het weer op. Als je het dan ook nog eens niet zelf kan constateren door het zicht weg te halen door nagellak, leidt dit tot onverzorgde nagels.
Je zal wel gelijk hebben als kenner, maar dit neemt echt niet weg dat er alsnog vuil onder de nagel kan ophopen. Ook in die hoek waar de nagel op je vinger aansluit bijvoorbeeld, hoe ver het 'hyponychium' ook doorgegroeid is, deze aansluiting blijft. Als je je nagels dus niet schoonhoudt worden ze echt wel smerig (bacteriën). Het zal alleen minder opvallen omdat er niet echt zwart spul onder de nagel gaat zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Juist niet. Bij lange nagels groeit het hyponychium door waardoor de ruimte tussen het nagelbed en de nagel opgevuld wordt en er dus simpelweg geen ruimte meer is voor vuil.
Let er maar eens op bij mensen met lange nagels en korte nagels. Rouwrandjes bij lange nagels zie je zelden en de enkele keer dat je het wel ziet komt dit omdat diegene zijn nagels slecht verzorgt en bijvoorbeeld met scherpe dingen onder de nagels schoonmaakt waardoor het hyponychium beschadigd raakt.
Natuurlijk gebeurt dat maar het is eerder minder dan meer bij lange nagels. Als je het voor elkaar krijgt dat dit zo vies wordt dat het gaat stinken moet je wel extreem zelden je handen wassen en niet weten wat een nagelborsteltje is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben als kenner, maar dit neemt echt niet weg dat er alsnog vuil onder de nagel kan ophopen. Ook in die hoek waar de nagel op je vinger aansluit bijvoorbeeld, hoe ver het 'hyponychium' ook doorgegroeid is, deze aansluiting blijft. Als je je nagels dus niet schoonhoudt worden ze echt wel smerig (bacteriën). Het zal alleen minder opvallen omdat er niet echt zwart spul onder de nagel gaat zitten.
Kan ook niet, TS is smetvreeskneus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Klaploper het volgende:
Kun je serieus de stank van iemand nagels ruiken? Mij nog nooit opgevallen.
Als je bij het randje zo een scheurtje maakt, kan je 'm er in de breedte er zo vanaf scheuren. Fucking lelijke klauwen krijg je danquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:15 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nooit gesnapt hoe je nagels kunt bijten, kun je er serieus een stukje nagel vanaf bijten? Zijn je tanden daar niet te bot voor?
Precies, vandaar de klacht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat maar het is eerder minder dan meer bij lange nagels. Als je het voor elkaar krijgt dat dit zo vies wordt dat het gaat stinken moet je wel extreem zelden je handen wassen en niet weten wat een nagelborsteltje is.
Je gaat zo'n vier á vijf keer naar het toilet op een dag en dan nog drie of meer maaltijden... dat is dan al zomaar zeven keer of meer handen wassen minimaal. Daarnaast nog een keer douchen of in bad. Als je het dan voor elkaar krijgt dat je nagels stinken faal je eigenlijk best wel.
Moet je de posts van MinderMutsig eens lezen, die legt het allemaal uit. Ik wist het ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef snakelady het volgende:
Als ik wat langere nagels heb komt er bij mij minder snel vuil onder.
Hoe dat komt weet ik overigens niet echt, ik denk omdat mijn nagels wat naar beneden ronden als ze langer worden.
Voorbeeld nagels ( dit zijn overigens eigen nagels met een acryllaagje omdat mijn eigen nagels heel dun zijn en snel breken.)
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef snakelady het volgende:
Als ik wat langere nagels heb komt er bij mij minder snel vuil onder.
Hoe dat komt weet ik overigens niet echt, ik denk omdat mijn nagels wat naar beneden ronden als ze langer worden.
Voorbeeld nagels ( dit zijn overigens eigen nagels met een acryllaagje omdat mijn eigen nagels heel dun zijn en snel breken.)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |