held!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Toch verwacht ik verderop in het topic nog wel gifjes van 10MB.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Een leuke OP, maar niet te uitgebreid voor alle mobiele telefoon gebruikers!
Dat is omdat Nadal net zoals Federer een echte winnaar is, bij een Grand Slam kan Nadal meer geven dan de andere subtoppers. Feit blijft wel dat de US Open en Nadal niet echt een goede relatie hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Nadal zo hoog staat bij de bookies.
Op die snelle hardcourtbaan zijn er zoveel spelers die hem er af kunnen slaan, ik noem een Del Potro die er nu dan niet bij is, Nalbandian, Murray, Tsonga, Söderling, Federer, Berdych, Djokovic, Gonzalez.
En toch staat ie vlak achter Federer als hoogste genoteerd.
Balenquote:
Precies, de tweede ronde in een daverende 5 setter winnen om vervolgens tot de kwartfinale te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen![]()
Altijd wel garant voor spektakel die gast
Als een beetje goed kan tennissen is het al gauw bye byequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef LaTiNo het volgende:
Echt jammer dat JMDP er niet bij is![]()
Hebben 'we' eindelijk een tennisser die GS's kan winnen raakt ie maandenlang geblesseerd
Ik hoop dat hij nog op hetzelfde niveau terug kan komen en niet chronisch last gaat krijgen van die pols. Want dan is het byebye carriere
In de tussentijd: HUP David!
Zou anders wel cool zijn als Nalbandian als ongeplaatste speler meteen een topper loot in de 1ste ronde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Szura het volgende:
De ranking van de ATP zoals die nu is, is de leidraad voor geplaatste spelers?
Nalbandian staat daarop 33e maar Del Potro doet sowieso al niet mee dus dat betekent dat Nalby geplaatst zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |