quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Salatrel het volgende:
wat je maar wil. als je maar zon mantelpakje en hoge hakken aantrekt
Dat is lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gefeliciteerd trouwens
[ afbeelding ]
Ik had gister wel een big tasty bacon menu opgevrotenquote:
tyf toch een eind op, hij heeft niks te vertellen hieroquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:58 schreef mac_this het volgende:
kben uitgenodigd door sinterklaas. nou. hier ben ik dan!
Nee, rustig man! chill. relax. hij zei alleen dat ik eens langskomen moest.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tyf toch een eind op, hij heeft niks te vertellen hiero
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tyf toch een eind op, hij heeft niks te vertellen hiero
blijkbaar nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag mac_this hier niet komen?
Juicyhill is dan nogal een dominante persoonlijkheidquote:
Juicyhil is een raseckte autistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag mac_this hier niet komen?
Ik hou niet van veranderingenquote:
Dat was mij ook al opgevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef Maraca het volgende:
Godsamme.. wat een baggerkwaliteit die RMV op sbs6.nl
Hij confronteert malafide reisorganisaties en campingdirecteuren met hun gedrag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:55 schreef Maraca het volgende:
Ben groot fan van Alberto, maar tot nu toe strijkt hij alleen met de eer zonder dat hij echt iets gedaan heeft
Ja, heb nog niet alles gekeken héquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij confronteert malafide reisorganisaties en campingdirecteuren met hun gedrag.
Rob confronteert ook trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, heb nog niet alles gekeken hé
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja nu komt mac_this weer niet terug he door die autistenactie
Aloha, hier ben ik weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
hihi garpje, iedereen is welkom in onze familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |