Loopbaanbegeleidstersquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vooral loopbaanbegeleidster en lessen in creative therapie
Dat is dan ook weer waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al wordt je de les uit gegooit, middelbare school Engels stelde nooit veel voor
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Loopbaanbegeleidsterszonder die van mij was ik nu niet aan het afstuderen..
Jij kent het verhaal?quote:
Verhaal?quote:
Nou ja, je reageert met "quote:
Ja dat kan zonder toch ook wel.quote:
Nou ja, ik vind het vreemd .. maar dat ben ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat kan zonder toch ook wel.
Ja ik vind het ook vreemd. Dat je gewoon niet zonder hulp kan afstuderen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vreemd .. maar dat ben ik
quote:
Ik ben helemaal niet met hulp afgestudeerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vreemd. Dat je gewoon niet zonder hulp kan afstuderen.
Weet je niet wat dat isquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Loopbaanbegeleidsterszonder die van mij was ik nu niet aan het afstuderen..
Maar wat is creative therapie?
Ik had voor Frans een lerares waar tijdens toetsen iedereen omgedraaid met elkaar zat te overleggen en ze had niks doorquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Toen ik nog op school zat dit jaar kon je gewoon zonder boeken bij engels binnen lopen, kon je gewoon een spiekbriefje op tafel leggen terwijl die heks het niet zag . Het mocht zelfs van haar, zij zei : Het is voor je eigen toekomst
Ik wou zeggen: zal wel een doodnormale 2.0T inliggen, maar de 4.2 V8 is de kleinste motor die ie heeftquote:
Als je iets kleiners wil moet je een Audi TT hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: zal wel een doodnormale 2.0T inliggen, maar de 4.2 V8 is de kleinste motor die ie heeft
Ik ook alweer 3 jaar geleden, maar zo ernstig afkijken als bij jou gebeurde bij mij nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had voor Frans een lerares waar tijdens toetsen iedereen omgedraaid met elkaar zat te overleggen en ze had niks door
Zo hadden we een keer een woordjes-so (), degene achter mij had gewoon het blad met alle woordjes op tafel liggen en ik zat dus alle woordjes aan haar te vragen die zij dus even voor me opzocht op d'r blad
En nee, de lerares had niks door
Wat een nostalgie die middelbare school
3 jaar geleden alweer geslaagd daarvoor
Wtf je was toch 21quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Maraca het volgende:
3 jaar.. n00bs.. de middelbare is voor mij alweer 7 jaar geleden
* Maraca is oud
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op je 15 afstuderen?
Maraca deed MBO Basis
mijn laatste jaar MBO was 2003/2004quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Maraca het volgende:
3 jaar.. n00bs.. de middelbare is voor mij alweer 7 jaar geleden
* Maraca is oud
Wat is mis met de uni?quote:
Weet niet, denk dan snel aan 'college', mensen die jan-fleuris heten en ontgroeningsrituelen bij een studentenverenigingquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet, denk dan snel aan 'college', mensen die jan-fleuris heten en ontgroeningsrituelen bij een studentenvereniging
Ik ga niet fulltime studeren, dus daar heb ik niet zo'n last vanquote:
Inddquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Salatrel het volgende:
mensen op de uni studeren sowieso niet fulltime. die spenderen 95% van hun tijd aan het opzuipen van hun stufi en maximale bijlening
Ik ben niet zo'n studentquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Salatrel het volgende:
mensen op de uni studeren sowieso niet fulltime. die spenderen 95% van hun tijd aan het opzuipen van hun stufi en maximale bijlening
Er is wel zo'n knakker die RMV direct op usenet zet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef TheKC het volgende:
Oh de RMV van gisteren staat er nog niet op
Heb geen usenet dus heb d'r niks aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er is wel zo'n knakker die RMV direct op usenet zet.(Vorig seizoen ook al)
Red.Mijn.Vakantie.S03E02.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Ik hoop dat je de baan krijgtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Zo even een sollicitatiebrief verstuurd
Dat doe ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Indd
Een goede vriendin van me is ook zwaar bal geworden door zo'n vereniging. Ze zegt nu dingen als 'dat is echt koning' en leent 900 euro per maand![]()
En dan noemt ze mij scholier, alleen als je uni doet ben je een 'student' jaaa
900 euro per maand lenen,quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal niet hoor
Ik leen helemaal niks!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
900 euro per maand lenen,
'02. 257 Stephan1237
Jeeh![]()
Het staat nieteens in de fik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Dixons gaat eraan in mijn stad
Ahquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik quotte de verkeerde
Glasplaten die er haast afvallenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het staat nieteens in de fik.
Soms windstootjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Raar trouwens dat er stormschade staat, hier in Holy waait het amper
Ja dat snap ik ook, maar da's toch minder leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Glasplaten die er haast afvallen
Ach, ik snap het wel. Als die glasplaten maar niet op de klanten komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, maar da's toch minder leuk.
Sinterklaas herkennen ze welquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
net half liggen slapen, nu koken en dan werken...
Heb echt meer dan 1 maand niet meer bij dat bedrijf gewerkt, je kan jezelf inplannen en deze vakantie heb ik genoeg gespaart om niet te gaan werken, kijken of ze me nog herkennen
Rob praat geen engelsquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:47 schreef Maraca het volgende:
SBSZet eens die herhaling van RMV online!
Wat een faalquote:
Volgende week waarschijnlijk wel, dan zijn we in Lloret de Mar (mooiboysquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een faalDat trekt kijkers! Hij doet dus alleen Nederland en België?
Wacht.. "we".. wie ben jij?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk wel, dan zijn we in Lloret de Mar (mooiboys) en nog een land (Frankrijk of Turkije volgens mij)
Ik geloof je nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik doe even red mijn vakantie na
Ik bedoel dat ik even alberto na deedquote:
Inderdaad, ik heb het gisteren niet gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:47 schreef Maraca het volgende:
SBSZet eens die herhaling van RMV online!
We hebben het nog wel gekeken samen toen Alberto er wasquote:
Had een heel relaxte shift vandaag, moest alleen mensen werven voor een onderzoek en weinig mensen namen op, ik heb 50 pagina's van mijn boek kunnen lezenquote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh het is over 3 uur s'Nachts
Slaap lekker
Scriptieverdedigingquote:
Ik hoop het.. wil heel erg graag mijn diplomaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan het , je haalt het wel
spannend!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scriptieverdediging
[..]
Ik hoop het.. wil heel erg graag mijn diploma
Hoelaat heb je het?,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scriptieverdediging
[..]
Haha, zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
spannend!
Succes! Als je het haalt, sturen we Alberto op je af
14:00quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoelaat heb je het?,
we zullen aan je denken ( Ik tenminste)
Succes danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scriptieverdediging
[..]
Succes vanmiddagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Nog 1x oefenen en dan ga ik maar eens richting school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |