Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn plezier in Hattrick gewoon weer terug
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?
Er zitten geen nieuwe HD's in. Maar de DB is waarschijnlijk maar op 1 cluster gerestored. En deze moeten nu dus gesynced worden naar de redundante systemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat bericht klopt. Als je er allemaal nieuwe HD's in propt dan moeten ze eerst een uur of drie syncen. Afhankelijk van de hoeveelheid data. Wat lopen daar voor een stel pruts it'ers rond?
Dan ben je niet de enige. Ik heb er al meer iets dergelijks zien typen hiero.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn plezier in Hattrick gewoon weer terug
Ik krijg verdikkeme ontwennings verschijnselen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?
Klopt maar ik las toch ook echt iets van gecrashte HD'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zitten geen nieuwe HD's in. Maar de DB is waarschijnlijk maar op 1 cluster gerestored. En deze moeten nu dus gesynced worden naar de redundante systemen.
Waar ik gewoon niet bij kan, is dat zelfs de redundante systemen hetzelfde probleem hebben. Ergens is iets goed fout gegaan daar gisteren.
Dat was de eerste suggestie. En toen kwamen ze erachter dat de firmware update de DB op de HD's had gewist.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt maar ik las toch ook echt iets van gecrashte HD's
Die jeugdpull zal zijn training gewoon krijgen. En het ligt eraan of je hem nog voordat de wedstrijd begint in de opstelling kunt zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Merson het volgende:
Nu is mn trainee niet verkocht en heeft mn jeugdpull zn laatste training niet gehad en kan ik m morgen niet opstellen en shizzle! Zo slecht dit voor mn team en financien!
De transvers zijn uitgesteld en met een beetje mazzel komen ze weer online zodat je gewoon je opstelling nog kan maken voor morgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Merson het volgende:
Nu is mn trainee niet verkocht en heeft mn jeugdpull zn laatste training niet gehad en kan ik m morgen niet opstellen en shizzle! Zo slecht dit voor mn team en financien!
Neuh. Ik heb net mijn salaris gekregen en dat was hoger dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
nog meer mensen die schuimbekkend op de grond liggen doordat ze last hebben van afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
nog meer mensen die schuimbekkend op de grond liggen doordat ze last hebben van afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg verdikkeme ontwennings verschijnselen!
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef Merson het volgende:
Ja maar! Ja maar! IK MOET INLOGGUH!!!1
Wat Xummom zegt dus.
* Merson maakt een topic report.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.
Ja, flauw. Ik weet het...
Ik heb me weten in te houden om te klikken uit nieuwschierigheid!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.
Ja, flauw. Ik weet het...
Er gebeurd anders niets. Je wordt pas uitgelogd nadat je nog een keer op een knopje hebt geklikt. Maar het is toch best handig, ik heb even al mijn andere sessies er maar even uitgegooid net.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb me weten in te houden om te klikken uit nieuwschierigheid!
Nee. Reset cookie is alleen op je huidige PC. Daarmee kun je niet alle sessies uitloggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef Merson het volgende:
Dat is toch hetzelfde als 'reset cookie'?
WTF! Ik sta 5 keer ingelogd? Hoe kan dat nou?
Zeker geen afkick verschijnselen. Maar wel de behoefte om het volgende te doen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
Ik zag voor ik op het quote knopje klikte toch niet waar je link me naar toe zou sturen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er gebeurd anders niets. Je wordt pas uitgelogd nadat je nog een keer op een knopje hebt geklikt. Maar het is toch best handig, ik heb even al mijn andere sessies er maar even uitgegooid net.
Je kan er toch gewoon overheen zweven met de muis en dan krijg je t in die balk linksonder te zien toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag voor ik op het quote knopje klikte toch niet waar je link me naar toe zou sturen.Ik ben dus best trots dat ik niet geklikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |