Dus omdat anderen niet kunnen rijden met normaal licht in het donker moet ik maar thuis blijven ipv minimeeten in Leeuwarden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan hoor je gewoon niet op de weg.
Devilswhore en mij meeten, later zijn we nog naar Alexxxxx gegaanquote:
Nee omdat jij niet kan omgaan met beetje meer licht dan normaal je en daarom al meteen om een boom vouwt of andere weggebruikers in gevaar brengt .quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat anderen niet kunnen rijden met normaal licht in het donker moet ik maar thuis blijven ipv minimeeten in Leeuwarden?
Was erg gezellig iigquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Devilswhore en mij meeten, later zijn we nog naar Alexxxxx gegaan
Verder gewoon ook jouw grote licht aanhouden als een ander het niet uit zet.
Nope niks kapot aan mijn verlichting. 3 weken geleden nog beide koplampen vervangen en de nummerplaatverlichtingquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef cyberbull het volgende:
let er maar eens op hoeveel mensen hun verlichting niet op orde hebben,
controleer meteen je eigen ook even als je dit leest wedden dat er minsrtens 1 lampie stuk is aan je wagen!
Ik vind dat niet een beetje meer licht. Nodig is het ook niet om met groot licht te rijden, dat is gewoon gemakzucht en luiheid. Als je dan toch met groot licht rijdt let er dan wel op of er geen tegenliggers aankomen. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat jij niet kan omgaan met beetje meer licht dan normaal je en daarom al meteen om een boom vouwt of andere weggebruikers in gevaar brengt .
Over rijden gesproken....wanneer gaan wij ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
ik vind het ook bloedirritant als ze op je af komen rijden met groot licht. Zelfs hier in de randstad flikken sommige lui het. Op de lozerlaan richting waddinxveen.
Als je een tegenligger ziet moet je je groot licht gewoon ff dimmen. Net zo makkelijk.
Echt en daar is het alles behalve nodig. Iedere 2 meter is wel straatverlichting (overdreven ja ik weet het)quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
ik vind het ook bloedirritant als ze op je af komen rijden met groot licht. Zelfs hier in de randstad flikken sommige lui het. Op de lozerlaan richting waddinxveen.
Als je een tegenligger ziet moet je je groot licht gewoon ff dimmen. Net zo makkelijk.
Tegen iets aanpissen is minder gevaarlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef tho_Omas het volgende:
Groot licht is gewoon een manier om je territorium af te bakenen.
Niet als ik al rijdende op jouw auto moet springen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen iets aanpissen is minder gevaarlijk
Sta je vaak langs de snelweg te pissen dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet als ik al rijdende op jouw auto moet springen.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta je vaak langs de snelweg te pissen dan?
Zelfs als je naast de bestuurder zit is dat schijtirritant, want dan weerkaatst hij via de spiegel steeds in je ogen als je een beetje pech hebt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef mstx het volgende:
Tegenliggers met grootlicht zijn erg vervelend, maar de mensen die 100 meter achter je rijden met grootlicht misschien wel veel vervelender.![]()
Volgende keer maar de trein nemen, vrouw?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OT: Ik ben dus 2 keer bijna van de weg geraakt door die grootlichtsukkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |