slaapzequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Hyundai het volgende:
Nou jongens, mijn vakantie is min of meer afgelopen.
Ik ga slapen en morgen maar weer aan het werk![]()
Groetjes!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Cassius het volgende:
Rijden met een A4 aan je binnenspiegel
Het is zwaar asociaal ten opzichte van de mensen die zich wel aan de regels houden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich kan je dat toch best gedogen, over de vluchtstrook naar de afslag rijden?
En als je het omdraait, file op de afrit en niet op de snelweg zelf, waarbij iedereen die de afrit wil nemen op de vluchtstrook gaat staan zodat de snelweg door kan rijden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is zwaar asociaal ten opzichte van de mensen die zich wel aan de regels houden.
Ja maar dat is heel wat anders, dat zie je hier in Delft ook vaak bij de IKEA (quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En als je het omdraait, file op de afrit en niet op de snelweg zelf, waarbij iedereen die de afrit wil nemen op de vluchtstrook gaat staan zodat de snelweg door kan rijden?
Heb ik tijdens mijn praktijkexamen meegemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En als je het omdraait, file op de afrit en niet op de snelweg zelf, waarbij iedereen die de afrit wil nemen op de vluchtstrook gaat staan zodat de snelweg door kan rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |