Het kan gezellig zijn... iets met WK enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNaja schiet niet echt op als je met een spandoek voor de TV gaat zitten he
TV is een behoorlijk one-way medium wat dat betreft
Echt heel mooi. Ze heeft het heel goed geschreven en je hoeft haar niet goed te kennen om het te kunnen lezen, ongelofelijk die jeugd die ze gehad heeft, en haar verdere leven ook heel interessant. Is eerste bio waar ik bij moet huilen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat ik je supporterttttt
Mooi die zet ik op mijn lijstjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt heel mooi. Ze heeft het heel goed geschreven en je hoeft haar niet goed te kennen om het te kunnen lezen, ongelofelijk die jeugd die ze gehad heeft, en haar verdere leven ook heel interessant. Is eerste bio waar ik bij moet huilen.![]()
Aanrader.
Sowieso, om in een kroeg op groot scherm gezellig met z'n allen MBH te gaan kijken, get realquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan gezellig zijn... iets met WK enzo.
Maar om zwaaiend met een N&S sjaaltje naar het Muziekfeest op het plein kijken vind ik wel te ver gaan
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg welquote:
Stations bezoeken is geen talent het is een levenswijze.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, om in een kroeg op groot scherm gezellig met z'n allen MBH te gaan kijken, get real![]()
Hee maar eigenlijk heeft het wel iets met Talenten te makenBen ik nogeens on topic ook hier
Hij houdt van gelaagde vrouwen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg wel
Ik begrijp vrouwen meestal niet. Trek het je niet aan, het is niet persoonlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ik het eerst in drievoud uitleg wel
Zijn die er op Fok?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen meestal niet. Trek het je niet aan, het is niet persoonlijk
Bezoeken is wel een groot woord trouwens. Vaak stop ik er niet eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stations bezoeken is geen talent het is een levenswijze.
Slet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezoeken is wel een groot woord trouwens. Vaak stop ik er niet eens.
Die penetreert je nu?quote:
quote:
Vluchtige contacten geven de meeste voldoening. Soms kan je drie keer je ding doen in een paar secondenquote:
Gedrukt nog wel. Knapquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gister nog... werd er op de noodrem gedrukt bij het station
Ik reed gisteren nog langs Almerequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gister nog... werd er op de noodrem gedrukt bij het station
Ik pas over drie weken. Weer sinds een half jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |