Jelle was te veel bezig om Verhoeven af te remmen en zelfs te stoppen omdat ze anders uren zouden uitlopen. Dat was op zich jammer, maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Wat is Jelle BC slecht, zeg. Kan Verhoeven nog eens terugkomen als er een échte interviewer zit?
Dat is inderdaad het probleem, dat het schema leidend is ook al wekken ze af en toe de illusie dat het niet zo is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:41 schreef Thisbe het volgende:
Er komen zo veel fragmenten voorbij op zo'n avond, dat je niet lekker een boom kunt opzetten. En dat is wel jammer.
Dat animatiefilmpje vond ik trouwens prachtig.
Carice in de rol van Pleuni Touw destijds?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Jelle heeft al meteen nieuws gemaakt:
http://www.parool.nl/paro(...)-Stille-Kracht.dhtml
Wat de neuk zou dat er toe doen, gewoon uren laten uitlopen. Net als de Marathon interviews vroegah op de radio, duurden 5 uur, en dat was zonder fragmenten. Als Podcast te downloaden trouwens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Jelle was te veel bezig om Verhoeven af te remmen en zelfs te stoppen omdat ze anders uren zouden uitlopen. Dat was op zich jammer, maar wel begrijpelijk.
Wat mij betreft ligt dat aan jou.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef Thisbe het volgende:
Maar ik verstond het af en toe slecht, ligt dat aan mij of werd er zo nu en dan gemompeld?
Beetje meer treble bijdraaien op TV doet wonderen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef Thisbe het volgende:
Maar ik verstond het af en toe slecht, ligt dat aan mij of werd er zo nu en dan gemompeld?
Mee eens, maar schijnbaar werkt dat toch niet zo bij Zomergasten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat de neuk zou dat er toe doen, gewoon uren laten uitlopen. Net als de Marathon interviews vroegah op de radio, duurden 5 uur, en dat was zonder fragmenten. Als Podcast te downloaden trouwens.
Vrees dat dit de nieuwe publieke omroep is. De Zender coördinator staat het niet toe dat het teveel uitloopt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Mee eens, maar schijnbaar werkt dat toch niet zo bij Zomergasten.
Het is ook heel moeilijk. Maar toch. Hij werkt te geforceerd naar een bruggetje toe, telkens weer, en mist dan vaak de pointe van het verhaal van de gast, waar ie, als ie iets opener had geluisterd, op had kunnen doorgaan. Hij vraagt heel vooropgezet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:58 schreef Thisbe het volgende:
Nogal wiedes, hij moet toch een aantal vragen van te voren klaar hebben liggen, zeker wanneer het eventueel 'niet lekker loopt'.
Lijkt me trouwens onzettend moeilijk om zoiets life te presenteren. Heel Nederland loopt je te analyseren en af te zeiken. Die jongen doet gewoon maar wat, zou ik ook doen.
Ja. Of het is een gebrek aan ervaring en zelfvertrouwen. Want dom is hij niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat sommige gasten misschien teveel 'zwaargewicht' voor hem zijn.
Hij heeft in ieder geval een heel vervelende, maniakale vader die hem vast en zeker intellectueel vergiftigd heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:14 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ja. Of het is een gebrek aan ervaring en zelfvertrouwen. Want dom is hij niet.
Ik vind hem een drama om naar te kijken en heb 'em nog nooit betrapt op iets goed doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef Thisbe het volgende:
Goed, ik ben blijkbaar de enige die hem geen slechte interviewer vindt, en die hem ook nog eens leuk vindt om naar te kijken?
Als ik, of all people, al terugverlang naar Joris Luyendijk dan is er wel iets grondig mis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef Thisbe het volgende:
Goed, ik ben blijkbaar de enige die hem geen slechte interviewer vindt, en die hem ook nog eens leuk vindt om naar te kijken?
Nee, een lekker ding vind ik hem zeker niet. Als interviewer vind ik hem hooguit ergerlijk. Hij kan het best volgens mij, maar nog niet goed genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef Thisbe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |