Goed nummer ja, en leuk album ookquote:
Precies, geen trek inquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep klinkt een beetje frustratie/ten einde raad niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef alors het volgende:Dat kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh? [insert Jon Bakker smilie]quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Jannekje7 het volgende:
De gekke FOK'ster wil met me afspreken!
Vriendelijk doch duidelijk gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb
Jahaaa, stuurt me PB'tjes, gaat al heel snel over op seksuele onderwerpen en 43 berichtjes later wil ze met me afsprekenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef alors het volgende:
Had dit dan megahit gemaakt, ook Roots, maar niet dat zoete, slappe...
iew wat een creepquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jahaaa, stuurt me PB'tjes, gaat al heel snel over op seksuele onderwerpen en 43 berichtjes later wil ze met me afspreken
Wordt 'm uiteraard niet
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben dr maar eens vandoor!
Vanavond dansles, laatste van de zomercursus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |