om 22:00 uur, dat is laat voor mij op een zondag.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef DarkElf het volgende:
ik duik lekker om 10 uur mijn bedje in vandaag
Interessant in ieder geval wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Nu al de beste aflevering van zomergasten van deze serie.
Nu alquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef Duderella het volgende:
Fijn P!!
Wij gaan zo aan tafel om te eten.
Tot later!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef z80 het volgende:
fijn he systeem beheerder spelen.
en wees blij dat je nu rustig kunt werken, zonder gebruikers doe op het systeem staan te hameren of je gek bellen wanneer het weer werkt.
Dat is zeker belangrijk ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:
de mr is in Duitsland aangekomen, ben altijd weer blij dat hij ergens heel aankomt
Dat boek blijft wel even bij je idd, dat had ik ook. Maar "door het samenleven met golfer" is het nooit ver of lang weg uit mijn gedachten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
klopt maar t beklemmende eraan is t weten dat zulke dingen niet eens heel erg verzonnen hoeven zijn... mensen die met de beste bedoelingen mensen verborgen en wie weet hoe dat afliep als ze ziek werden en niet meer konden komen etc etc... daar heb ik echt over lopen denken...
Verstandig Elfquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef DarkElf het volgende:
10 uur gaat t niet worden, ik knap af. Beetje opruimen en dan naar bed. (met laptop misschien)
Klinkt errug goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk gegeten (stoofvlees, aardappelgratin, salade - we proberen Duitse taferelen na te bootsen, maar ze doen daar toch iets magisch met al die 'simpele' gerechten.).
Nu zo een Galliano Hot Shot-koffie.Arty staat nu slagroom lobbig te kloppen.
![]()
Heerlijk, dat weekend-koken en natafelen.
Arty wordt steeds meer een keukenprins?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk gegeten (stoofvlees, aardappelgratin, salade - we proberen Duitse taferelen na te bootsen, maar ze doen daar toch iets magisch met al die 'simpele' gerechten.).
![]()
Geloof me: nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon West Wing aanzetten....stopt-ie vanzelf wel
Happinezz hèquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
![]()
Hell yeah!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Arty wordt steeds meer een keukenprins?
"Ha, ik ben Arty".quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is daar een techniek voor? Een strategie?
Ah. Daar is het hier al misgegaan dus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
"Ha, ik ben Arty".
- Yadayadayada, maar: hou je van koken?
"Ja!"
- Aha! [ afbeelding ]
O maar dan is het vast belangwekkend.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, vriend belt met een mede-bestuurslid. En dat duurt, en dat dúúrt..
Het is wel een soort basis, waar je dan op voort kan bouwen, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah. Daar is het hier al misgegaan dus?
Néé man, gaat nergens overquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
O maar dan is het vast belangwekkend.
Lekker laten kletsen joh, die mannen.
Maar toen we bij elkaar kwamen was ik ook nog geen keukenprinses, dus tja, dan denk je daar niet meteen aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is wel een soort basis, waar je dan op voort kan bouwen, ja.
Ik zou het gewoon lekker afkijken dan. Kan hij hetzelfde later doen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Néé man, gaat nergens over
Maar ik wil West Wing kijken, en dan naar bed.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Die nieuwe fok-zoekfunctie is perfect![]()
Fok!Radio SC 9-2: Presentatie Golfer en Bluezz
Whehe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Duderella het volgende:
En wat een eeuwigheid geleden alweer!
Toen HOOLS nog HOOLS wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Die nieuwe fok-zoekfunctie is perfect![]()
Fok!Radio SC 9-2: Presentatie Golfer en Bluezz
Het kán nog golfer!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehe.
Ik kreeg allemaal complimenten toen omdat ik de interviews wel had voorbereid en zo'n mooie radiostem schijn te hebben..
Kort daarna een demo bij de NCRV opgenomen om als nieuwslezer aan de slag te gaan.
Verder nooit iets geworden, qua carrière.
Die weet ik nog. Die heb ik meegelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toen er nog geluisterd werd naar fokradio![]()
Ja.. ik wil
Ook liev
Als je maar gewoon met je mooie stem al wat vunzig, absurdistisch & bizar klinkt in mijn oren blijft fluisterenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Whehe.
Ik kreeg allemaal complimenten toen omdat ik de interviews wel had voorbereid en zo'n mooie radiostem schijn te hebben..
Kort daarna een demo bij de NCRV opgenomen om als nieuwslezer aan de slag te gaan.
Verder nooit iets geworden, qua carrière.
Ja en dat dan hier post.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je maar gewoon met je mooie stem al wat vunzig, absurdistisch & bizar klinkt in mijn oren blijft fluisteren
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ben het installeren nu wel zatNog niet klaar, maar er gaat wel een glas whisky naast komen. Al het hele weekend zin in
Dalwhinnie
Zolang het maar lekker is tochquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik ben trouwens tijdelijk gevlucht naar Ierland. Heb Jameson in mijn glas zitten.![]()
Oh ja. Das waar ook.quote:
Wij hebben (zeker buiten de vakantie) nogal eens moeite om tijd te vinden om iets samen te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker afkijken dan. Kan hij hetzelfde later doen toch?
Wij zijn nooit zo van dat alles samen moet.Alleen eten eigenlijk.
Ja wij ook hoor. De onuitgesproken afspraak is dat we wekelijks zo vaak mogelijk samen eten en al het andere is bonus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben (zeker buiten de vakantie) nogal eens moeite om tijd te vinden om iets samen te doen
Prachtig he? Ik moest slikkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef Duderella het volgende:
Ja wij ook hoor. De onuitgesproken afspraak is dat we wekelijks zo vaak mogelijk samen eten en al het andere is bonus.
Wat een mooi filmpje net, bij Zomergasten.
Wij ook (ik moest huilen! Maar dat weet Arty niet, ssst.)quote:
Morgen eens even doorlezen. O wat een boel mensen ben ik uit het oog verloren eigenlijk. Was een leuke tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
30/40'ers revisted: slowchat voor leuke mensen #1 Zo jong nog.
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja, slapen maar. morgen werken.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
Morgen eens even doorlezen. O wat een boel mensen ben ik uit het oog verloren eigenlijk. Was een leuke tijd.
Daar hoef jij je allemaal ook echt nog niet druk om te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
vanmiddag heerlijk getennist, spieren uit mn lijf. wel verloren, maar dat mag de pret niet drukken. ik ben tevreden![]()
daarna verjaardagsfeestje van mn peetoom (65). soort kantine afgehuurd en voor het buffet kwamen ze om de 2 minuten langs met weer een hapje. alles qua drinken kon je bestellen aan de bar en het buffet was ook lekker!! veel gegeten maar had ook heel erg honger na het tennissen. mn peetoom viert zn verjaardag om de 5 jaar. gelukkig maar, anders wordt het een dure hap voor em![]()
leuke gesprekken hebben jullie gehad. dude; zwaar verhaalvind het wel vreemd dat je zo positief was na de dood van je moeder. wel goed natuurlijk want dat wil ze, alleen ik kan het bij mezelf zo niet voorstellen. als mn moeder er niet meer is ga ik zeker weten kapot. als er iemand is op wie ik kan bouwen en die oprecht van mij houdt, wat er ook gebeurt..... mijn familie zal me nooit (opzettelijk) pijn doen. daar word ik ook sterker van, een basis... iemand van wie je weet dat die er voor je is. die je niet vooroordeelt etc
oh wat lul ik toch weer emotioneel![]()
nou ja, slapen maar. morgen werken.![]()
Corry!quote:
Gék geworre die werktijden van jou!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Fje wat dude zegt
ik ben gewoon nóg 3 dagen frei en dan heb ik nog niet eens ferkansie![]()
Ik heb een boodschappenlijstje voor haar gemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk Bluezz. Ga je luieren of heb je plannen?
Goed zo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een boodschappenlijstje voor haar gemaakt.
Das ook weer overdreven, maar interessant was het zeker.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Een van de beste afleveringen in jaren.
Hoe vond jij het filmpje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Een van de beste afleveringen in jaren.
Maar ik heb wel 2 afgelopen weken 8 dagen gewerkelt in een gek geworden crisispoli achtige settingquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Duderella het volgende:
Gék geworre die werktijden van jou!!
quote:Heerlijk Bluezz. Ga je luieren of heb je plannen?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb een boodschappenlijstje voor haar gemaakt.
Wie zo hard gewerkelt heeft, verdient geen boodschappeltlijstje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik heb wel 2 afgelopen weken 8 dagen gewerkelt in een gek geworden crisispoli achtige setting![]()
[..]
[..]
Ja, hallo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
Wie zo hard gewerkelt heeft, verdient geen boodschappeltlijstje.
Golfer: bel Albert.nl!
nope. Ik huil volgens mij nooit bij dingen die ik op tv zie. Wel een slikmomentje maar daar blijft het bij.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
nope. Ik huil volgens mij nooit bij dingen die ik op tv zie. Wel een slikmomentje maar daar blijft het bij.
Man, ik heb al een Niagara als ik naar Sneeuwwitje kijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
nope. Ik huil volgens mij nooit bij dingen die ik op tv zie. Wel een slikmomentje maar daar blijft het bij.
Ik kijk nooit dat soort programma'squote:Op zondag 22 augustus 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, ik heb al een Niagara als ik naar Sneeuwwitje kijk.
Ik loop helemaal leeg bij Memories en Spoorloos.
Je kunt mij opdweilen bij Hello, Goodbye.
Welnee. Gewoon doorzuipen!quote:
quote:
Good enough voor jouw leeftijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Shit. Dat is helemaal uit mijn systeem verdwenen. Terwijl ik er de afgelopen jaren wel altijd trouw naar keek.quote:
quote:
Ja. Meer durf ik niet als ik nog moet nadenken en op goeie knopjes moet drukkenquote:
Niet van de whiskyquote:
Studio voetbal en VI neem ik tegenwoordig standaard op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit. Dat is helemaal uit mijn systeem verdwenen. Terwijl ik er de afgelopen jaren wel altijd trouw naar keek.
Volgende week maar weer eens een poging wagen.
Sterk spul hè?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet van de whiskywel van de installaties
Dat mag ik niet bekijken van onze blockert.quote:
Die installaties? Jaquote:
Waarom niet gewoon 30 Pee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die installaties? JaMaaaaaaaaaaaar....ik overwin altijd he
Uiteindelijk staat het er toch weer op
En ik heb iets van 30 uur mijn laptop aangehad dit weekend. Ik ben coulant en schrijf slechts 24 overuren
Oftewel...de afgelopen week heb ik net gecorrigeerd en komende week heb ik ook vrijdag vrij
Kan ik mooi lekkere dingen bakken
Grappig dat iedereen voor zaterdag iets lekkers in de planning heeft!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef borisz het volgende:
Ben ondertussen ook nog even aan het googelen voor komende zaterdag.
Foodgawker is best een lollige site.
Omdat ik ook tussendoor boodschappen gedaan heb en heb staan koken etc.quote:
Lekker uitrusten nu lieverd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik ook tussendoor boodschappen gedaan heb en heb staan koken etc.
Iig hebben de collega's de installatie net goedgekeurd dus ik ga zo lekker met een boekje nog ff in bed lezen en dan slapen en half 6 de wekker zodat ik om 7 uur op kantoor ben
Yes m'mquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker uitrusten nu lieverd!![]()
En morgen niet al te laat weer naar huis.
Dan heb je duidelijk genoten van muziek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yes m'm
Mijn iTunes-statisteken geven trouwens aan dat er het afgelopen weekend 180 nummers de revue hebben gepasseerd met een totale speeltijd vna 13.8 uur
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk genoten van muziek.
Ik luister echt nauwelijks meer wat.quote:
WB.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef TAV74 het volgende:
zij die klinisch dood zijn melden zichLowlands was vet, ben echt wel brak nu
Aloha, ik zag dubbelgangers van jullie op Noorderzon!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef TAV74 het volgende:
zij die klinisch dood zijn melden zichLowlands was vet, ben echt wel brak nu
Ik heb nog geen menu ontvangen uit Groningen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Duderella het volgende:
Grappig dat iedereen voor zaterdag iets lekkers in de planning heeft!
morgenquote:
Jawel, mexicaanse hapjes en salsa. Al heel rap doorgegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen menu ontvangen uit Groningen.
Nou gewoon, ik zag een stel op het festival dat als een paar druppels water leek op wat ik van foto's ken van jullie. Ik dacht echt: dat zijn ze vast, hier op Noorderzon (zou ook wel wat voor jullie zijn, vandaar).quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgenkan liggend niet goed typen....
@dude: hoezo??
quote:
Hihi.. maar we waren al op Lowlands.. zou toch wel een beetje teveel van het goede worden, 2 festivals tegelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef Duderella het volgende:
Nou gewoon, ik zag een stel op het festival dat als een paar druppels water leek op wat ik van foto's ken van jullie. Ik dacht echt: dat zijn ze vast, hier op Noorderzon (zou ook wel wat voor jullie zijn, vandaar).
Geen idee wie kres is, maar het klinkt wel enorm gezellig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Hoogtepunten? Gewoon: Lowlands!!![]()
![]()
Gedetailleerder verslag volgt morgen avond denk ik![]()
![]()
![]()
Oh en Aure en Kres gemeetWas gezellig.. Memo kwam helaas niet opdagen, die had waarschijnlijk ergens anders een feestje
O ik hou van je observaties Bluezzquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Zit ik in het zomergastentopic weer een hele observatie van mezelf weer te geven die ws niemand heeft gezien.
kutletters ook van me
We hebben nog een utragrote kruipende spin in de tuinkamer in de aanbieding.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef borisz het volgende:
Iemand trek in gebraden vlieg? Er is weer een vlieg op de lamp gaan zitten.
Die is voor Xena.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een utragrote kruipende spin in de tuinkamer in de aanbieding.
Nog net geen haren erop, maar wel ca. 10cm. groot.
Ze speelt er heel even mee, pootje erop, erachter aan rennen.. ik ben eigenlijk nergens bang voor qua beestjes (insert wolkersquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
Die is voor Xena.
Ben benieuwd wanneer de nieuwe programmering van radio 1 bekend wordt. Gaat een hoop veranderen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef golfer het volgende:
We bewaren deze gewoon even voor volgende week.
Coolquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:17 schreef Tezz het volgende:
Mocht ik vanavond niet meer terugkomen en aangevallen zijn door de muizen dan neem ik bij deze vast afscheid:![]()
![]()
Jij en luiquote:
Nee joh...je moet werkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
*het regent, het regent lalala*
nu kappen met regenen ajb
gisteren was echt een lazydag en vrijdagavond lekker en veel gegeten en zaterdag uit eten geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en luiZo klinkt het anders nooit hoor
yepquote:
leuke boeken! is lowcarb weer heel vet (om smaak te compenseren) of valt dat wel mee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
en heb nieuwe kookboeken besteld gisteravond!
deze en deze en deze
de eerste is voor héél af en toe, de 2e ben ik heel benieuwd naar
en de 3e is verantwoord en zijn mensen heel enthousiast over.
Ligt eraan welke goeroe/dieëtist je treftquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke boeken! is lowcarb weer heel vet (om smaak te compenseren) of valt dat wel mee?
dat dus. ik eet door de weeks geregeld low carbs maar ook low fatquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke goeroe/dieëtist je treft
Ik eet ook lowcarb, maar het liefst niet heul vet.
Klinkt leuk dat dineetjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, hoeveel meter kookboeken heb je staan langzamerhand DE?
Hier staan er ook wel wat en eigenlijk vooral oud.
Probeer recepten haal ik uit de krant, uit een blad en van cul.sc ! haha.
In ieder geval inspireer jij wel.
As. zaterdag komt schoonma + pa haar verjaardg hier vieren = eten.
Dus eens even neuzen voor 6 personen.
Om te beginnen dan het paprikasoepje.
En off to de huisarts voor prikken voor onze vakantie naar Turkije. au.
De bofkontquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
vanavond komt de mr weer uit Duitsland terug en natuurlijk sta ik hem op te wachten met een zoen en hapjesWel verantwoorde want tis door de weeks dus: cherrytomaatjes met basilicum en byuffelmozzarella en crostini's met zelfgemaakte zwarte olijventapenade.
kookse! en prikken doet vast geen pijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, hoeveel meter kookboeken heb je staan langzamerhand DE?
Hier staan er ook wel wat en eigenlijk vooral oud.
Probeer recepten haal ik uit de krant, uit een blad en van cul.sc ! haha.
In ieder geval inspireer jij wel.
As. zaterdag komt schoonma + pa haar verjaardg hier vieren = eten.
Dus eens even neuzen voor 6 personen.
Om te beginnen dan het paprikasoepje.
En off to de huisarts voor prikken voor onze vakantie naar Turkije. au.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De bofkontIk visualiseer nu een dame in de deuropening met een grote schaal hapjes in haar hand om haar vent binnen te lokken
hij zei laatst dat hij zélfs graag naar huis zou komen als ik de hapjes achterwege laatquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De bofkontIk visualiseer nu een dame in de deuropening met een grote schaal hapjes in haar hand om haar vent binnen te lokken
Wauw... dan doe je toch iets goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij zei laatst dat hij zélfs graag naar huis zou komen als ik de hapjes achterwege laat
Over LL? had de Volkskrant weer iemand met een zure mening gevonden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef AnneX het volgende:
Die TAV & Sun, die het zo tof hebben gehad op LL.
Vanmorgen las ik de column van ABC in de Volkskrant.
blijkbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wauw... dan doe je toch iets goed
Echte liefdequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij zei laatst dat hij zélfs graag naar huis zou komen als ik de hapjes achterwege laat
ABC overslaan is altijd verstandigquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef AnneX het volgende:
onee he, ook al veel wind?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
tis idd herfstig weer he? t waait ook heel hard!
Leuk he Hobje dat t nu bijna allemaal af is (nog een weekje of 2 ofzo toch?)
veel succes! ben benieuwd naar het resultaat! jij ook denkquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echte liefde![]()
zo ik ga nu toch maar eens douchen, probeer eind van de dag nog wat te slapen, ff zo spullen ruilen bij de karwei.
Hubsel is grote spullen aan het verhuizen met een vriend,. en ik hoop maar dat ze een dichte laadbak hebben gehuurd want het hoost me toch een bak ellende pfff niet normaal.
wel lekker voor de natuur dat wel, want alle bomen hebben het zwaar hier in de buurt.
Oja ik ga straks proberen om de kabel aansluiting in orde te makenben benieuwd
!
is dat zo? sprak vrijdag een vriendin die De Parool leest. dat hoor ik ook nooitquote:
Er is hier bij tijd en wijlen echt flink harde wind..quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onee he, ook al veel wind?
hier verschuiven de wolken een beetje snel
ah mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef freecell het volgende:
Volgens Piet Paulusma wordt het vanmiddag beter
Mooi dan stap ik straks lekker op de fiets voor nog een paar boodschapjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef freecell het volgende:
Volgens Piet Paulusma wordt het vanmiddag beter
Volkskrant heeft in recensies wel een hoog zuurgehalte ja. Maar de zaterdag krant (plus magazine) lees ik altijd graag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat zo? sprak vrijdag een vriendin die De Parool leest. dat hoor ik ook nooit
Klopt. Niet interessant iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef TAV74 het volgende:
zo, een serie voor jullie totaal oninteressante Lowlandsfoto's![]()
http://picasaweb.google.nl/SonnieTieske/Lowlands2010#
Het lijkt er op alsof ze proberen hun reviewers zoveel mogelijk te sturen naar concerten van genres waar de reviewer niets mee kan. Het zal wel een poging tot objectiviteit zijn, maar ik ben nog nooit een Volkskrantrecensie tegen gekomen waar ik het met eigen ervaring mee eens was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volkskrant heeft in recensies wel een hoog zuurgehalte ja.
Dat heb ik dus ook inderdaad. 2voor12 ben ik het soms wel mee eens, maar die zien ook minimaal 50% van de tijd een totaal ander concert dan ik. Vraag me vaak af waar ze in vredesnaam gestaan hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof ze proberen hun reviewers zoveel mogelijk te sturen naar concerten van genres waar de reviewer niets mee kan. Het zal wel een poging tot objectiviteit zijn, maar ik ben nog nooit een Volkskrantrecensie tegen gekomen waar ik het met eigen ervaring mee eens was.
Als je vooraf weet dat je een recensie gaat schrijven over iets, kijk je sowieso met andere ogen dan de 'gewone' toeschouwerquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef TAV74 het volgende:
Dat heb ik dus ook inderdaad. 2voor12 ben ik het soms wel mee eens, maar die zien ook minimaal 50% van de tijd een totaal ander concert dan ik. Vraag me vaak af waar ze in vredesnaam gestaan hebben.
Die gast op de grond: geen idee, daar was ik niet bij. Zuurstofmannen hebben vissenkommen op hun hoofd (met vissen). Tattoos: jazeker, loopt redelijk door daar, maar het is dan ook Hanky Panky die er staatquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's zitten ertussen Tav : de tapeservice, luchtbeddenart, wat deed die gast op de grond voor die mannen met hoofden? En wat waren dat voor zuurstofmannekesAure & Sunmiet
En ik herken kres
@ langhaar en verbrand hoofd![]()
Hebben er veel mensen een tattoo genomen denk je?
Even een handje of bijltje helpen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vooraf weet dat je een recensie gaat schrijven over iets, kijk je sowieso met andere ogen dan de 'gewone' toeschouwer
Jezus, wat een storm hier, hopelijk gaat de boom eraan vandaag![]()
![]()
![]()
Kutquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De boom van Anne Frank heeft de storm niet overleefd.
My god...dat meen je niet hequote:
Dat komt wel goed. Deze week nog 2 x werken - administratie - en tussendoor ideetjes opdoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
Zaterdag kook dag dus voor jou AnneX.
En prikken voor vakantie, das nooit fijn maar goed, je kan ze beter wel halen. Ga je nog winkeltjes afstruinen in Turkije op zoek naar leuke ingredienten enzo?
nee door een vriendin gevraagd maar ik ga niet denk, want tis kermis. oja en meet in bloemendaal...quote:
shit zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De boom van Anne Frank heeft de storm niet overleefd.
Dat is op Bloemendaal Strand dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz en Golfer; wordt net gebeld voor een boeking morgen waarschijnlijk.. in Bloemendaal met o.a. DJ Roog.
hopelijk duurt het niet tot te laat want woensdag gewoon werkdag![]()
![]()
heel misschien tot morgen?![]()
'Vroeger' zie ik. zeker ver van jullie af?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is op Bloemendaal Strand dus.
Maar je bent welkom hoor.
Kom je daarvoor even een bakje koffie doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
lees dat Roog om 22.30u draait... hopelijk is ie om 23u uitgespind, kan ik naar huis
Wat wonen er toch idioten in dit landquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)oom-marktplaats.html
hmm ook allemaal muizenvallen neergezet? vies zeg, sterktequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer thuis en ik leef nog....![]()
Maar BOEHOEOE wat is het eng op kantoor! Ik heb NOG meer keutels gevonden en het gif wat we donderdag hebben uitgezet is niet aan gegeten. Dus ze geven ons ook nog eens een hele dikke middelvinger die k*tmuizen............![]()
Ik heb mijn kantoor wel grondig schoongemaakt. Het bleek dat de schoonmaakdienst het niet zo nauwkeurig doet. Helaas trof ik achter en onder mijn bureau meer keutels aan dan ik psychisch kan verwerken. Ik heb (gek genoeg) nog geen enkele muis gezien maar je kunt er donder op zeggen dat dat nog komt natuurlijk....
Anyway: ik heb meer (ander) gif uitgezet en er ligt werkelijk niets meer te eten in mijn kantoor. Morgen maar weer kijken hoe het is...........
Nee. Want ik durf ze toch niet leeg te halen, weet ik nu al.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ook allemaal muizenvallen neergezet? vies zeg, sterkte
hehe, vraag even of Rentokil wil komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee. Want ik durf ze toch niet leeg te halen, weet ik nu al.
Ja ik wilde bellen vandaag, maar mijn collega's vonden het onzin. Eerst zelf maar proberen om ze weg te krijgen............quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe, vraag even of Rentokil wil komen
Haal je er iemand bijquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee. Want ik durf ze toch niet leeg te halen, weet ik nu al.
Dat soort acties op Marktplaats vind ik altijd zo afgezaagdquote:
ik lachtequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat soort acties op Marktplaats vind ik altijd zo afgezaagd.
same old, same old...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Jammer van die boom
Hebben jullie kres ook gevraag waarom hij hier nooit meer komt?Hij ging ineens heel fanatiek meekletsen, met mensen afspreken en daarna kreeg hij een aquarium-vriendinnetje en is spoorloos verdwenen.
Waarom ben je zo panisch voor muizen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer thuis en ik leef nog....![]()
Maar BOEHOEOE wat is het eng op kantoor! Ik heb NOG meer keutels gevonden en het gif wat we donderdag hebben uitgezet is niet aan gegeten. Dus ze geven ons ook nog eens een hele dikke middelvinger die k*tmuizen............![]()
Ik heb mijn kantoor wel grondig schoongemaakt. Het bleek dat de schoonmaakdienst het niet zo nauwkeurig doet. Helaas trof ik achter en onder mijn bureau meer keutels aan dan ik psychisch kan verwerken. Ik heb (gek genoeg) nog geen enkele muis gezien maar je kunt er donder op zeggen dat dat nog komt natuurlijk....
Anyway: ik heb meer (ander) gif uitgezet en er ligt werkelijk niets meer te eten in mijn kantoor. Morgen maar weer kijken hoe het is...........
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Stop de tijd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
idd.
Allerhande lag bij de appie, ff lekker neuzen & nog een stukkie krant & nog een paar hoofdstukken boek.....
Genieten van mijn vrije maandag duurt maar voort
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:17 schreef freecell het volgende:
In navolging van Braam wil ik ook op TV![]()
Nationale bijbelquiz FTW
13 minuten rijden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
'Vroeger' zie ik. zeker ver van jullie af?
En jij bent toch al voorzienquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef freecell het volgende:
zeg
Ik maak meer kans bij die quiz dan bij dat datinggedoe
Dit soort gasten lekker opsporen via een bieding en dan vervolgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Deze vrijdag of de volgende vrijdag, had ie het over.quote:
Maar het komt op rtl uitzending gemist...toch? toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
Deze vrijdag of de volgende vrijdag, had ie het over.
vast wel toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het komt op rtl uitzending gemist...toch? toch?
Thanksquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze vrijdag of de volgende vrijdag, had ie het over.
Oefenen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef borisz het volgende:
Morgen bij de pastazaak pastameel halen en voor het eerst de pastamachine gebruiken.
Gewoon de zweep eroverquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Juh, zitten wel leuke kinderen tussen.. moet ze wel meteen erg strak houden merk ik, maar dat doen we dan maar he
quote:
Ben je zo'n strenge juf?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Juh, zitten wel leuke kinderen tussen.. moet ze wel meteen erg strak houden merk ik, maar dat doen we dan maar he
Ik heb echt geen idee. Ik realiseer me echt wel dat die beesten me niet aan komen vallen. Maar ze zijn gewoon zo geniepig, klein, snel en smerig! Met die knaagtandjes.......... ARGH!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom ben je zo panisch voor muizen?
Tis wel vies idd als je overal keutels vind
We kunnen niet wachten totdat er weer leuke tentamenantwoorden zijnquote:
Bij ons ook veel bezuinigen. betekent dus meer studenten per klas, meer groepen begeleiden.. zelfde werk maar minder tijd per studentquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:30 schreef borisz het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten totdat er weer leuke tentamenantwoorden zijn![]()
Ben benieuwd hoe het op de VU gaat komend jaar. Hoop bezuinigingen kortom minder werkcolleges maar meer hoorcolleges. Althans in de jaren 1 en 2. 3de jaar wisselt het per vak.
Nu gelezen. Gelukkig ziet ze zelf in dat ze er niets te zoeken heeft. Wel grappig dat ze het over een of ander chemisch toilet heeft, terwijl 95% gewoon keurig en nog behoorlijk schone watergespoelde toiletten zijn. Het stinkt er wel als je voorganger teveel zijn best heeft gedaan, maar als je je daar niet overheen kunt zetten moet je niet naar een massabijeenkomst gaan uiteraardquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef AnneX het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Ole het volgende:
Toscane![]()
Ik kan weer gaan aftellen tot mijn vakantie: nog 8
( dat ik dan ook naar het buitenland ga he)
Ik zal wel moetenquote:
goed beginnen idd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten30 leerlingen en er zitten altijd wel een paar 'types' tussen..
als ik ze nu niet heel strak houd dan heb ik er zelf het hele jaar 'last' van..
10-11. Gelukkig dit jaar maar 12 jongens. In iedere tafelgroep 2, makkelijk te verdelen dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed beginnen idd!
30 kinderen, veel hoor. Hoe oud zijn ze?
Ik vind het altijd knap om te zien hoe (sommige) juffen de klassen zo goed onder controle hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten30 leerlingen en er zitten altijd wel een paar 'types' tussen..
als ik ze nu niet heel strak houd dan heb ik er zelf het hele jaar 'last' van..
Oh das idd niet veel, en zo kan je ze lekker uit elkaar houdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
10-11. Gelukkig dit jaar maar 12 jongens. In iedere tafelgroep 2, makkelijk te verdelen dus.
Ja ik hoorde later pas van kres en ed andere fokkers dat die ook aanwezig waren en ik was bij peggy sue beland en dat was wel erg tof, had ook een ovb'tje gesmstquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Hoogtepunten? Gewoon: Lowlands!!![]()
![]()
Gedetailleerder verslag volgt morgen avond denk ik![]()
![]()
![]()
Oh en Aure en Kres gemeetWas gezellig.. Memo kwam helaas niet opdagen, die had waarschijnlijk ergens anders een feestje
maakt niet uit toch! Als het maar gezellig is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik hoorde later pas van kres en ed andere fokkers dat die ook aanwezig waren en ik was bij peggy sue beland en dat was wel erg tof, had ook een ovb'tje gesmsten kreeg geen reactie dusja, next time better
Jullie hebben ook een Anne Frankboom in de tuin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
Er wil een boom bij ons naar binnen
Toch maar even 8844 gebeld.
nee, wel straks een acacia door de voordeur gok ik zo....quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een Anne Frankboom in de tuin?
das idd stom, want ik had gesmst: zoals het nu staat past t in mn planning, toen wilde iemand naar peggy sue en dat leek me wel leuk en aangezien ik toch niets meer had gehoord ging ik maar mee, maar idd smsen was een dramaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maakt niet uit toch! Als het maar gezellig is.
Wel weer irritant dat smssen niet aan komen, had je namelijk nog wel terug gesmst.. is vaker gebeurd dit weekend
Weet ik niet. Als hij blijft staan gaat hij nog wel om. Hij komt met elke windvlaag een CM of 10 dichter naar de grond.quote:
Gezellig he, familiequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Free, wordt ie gekapt/eruitgetrokken denk je?
telefoontje met zus ook weer overleefd![]()
Dat zou zo zonde van die boom zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef freecell het volgende:
Weet ik niet. Als hij blijft staan gaat hij nog wel om. Hij komt met elke windvlaag een CM of 10 dichter naar de grond.
Jammer van de boom wel
nou, ze komen wrs even langs om er een stukje af te zagen.... Anders komt hij namelijk misschien het huis binnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou zo zonde van die boom zijnWat zeiden ze toen je belde?
Ik had het opgevat als: ja ik kom, zo niet hoor je het nogquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das idd stom, want ik had gesmst: zoals het nu staat past t in mn planning, toen wilde iemand naar peggy sue en dat leek me wel leuk en aangezien ik toch niets meer had gehoord ging ik maar mee, maar idd smsen was een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |