Omdat wij geen vrienden zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ook met facebook is het niet te zien.
je kan je instellingen zo zetten dat iedereen je foto's mag bekijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je dan niet kijken? Ow.
Ja helaas dan
Het zijn er IETS te veel om hier allemaal te posten
Ja heb ik net gedaan. Ik heb hem normaal op "Alleen vrienden" staan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan je instellingen zo zetten dat iedereen je foto's mag bekijken
Ik vind Facebook overigens maar niets, ik heb toch het idee dat het soort Digitale Variant is van Stroekies natte droom: allemaal privédetails kennen van miljoenen mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat wij geen vrienden zijn
Dan moet ik hem f op "iedereen" zetten
Dat ligt er aan hoe je je instellingen zet. Is best veel commentaar op geweest dat alles automatisch openbaar is voor velen, maar je kunt 't verder daarna wel zo instellen dat er maar een paar het kunnen zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind Facebook overigens maar niets, ik heb toch het idee dat het soort Digitale Variant is van Stroekies natte droom: allemaal privédetails kennen van miljoenen mensen.
Nou, dat hoeft voor mij niet.
jij wil mij ook gewoon dolgraag als freak of nature blijven zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind Facebook overigens maar niets, ik heb toch het idee dat het soort Digitale Variant is van Stroekies natte droom: allemaal privédetails kennen van miljoenen mensen.
Nou, dat hoeft voor mij niet.
Ik heb mijn instellingen ook staan op onzichtbaar voor iedereen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je je instellingen zet. Is best veel commentaar op geweest dat alles automatisch openbaar is voor velen, maar je kunt 't verder daarna wel zo instellen dat er maar een paar het kunnen zien.
En verder: Dingen die ik niet wil dat mensen dat weten zet ik er gewoon niet op he
PM me je foto's maar gewoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dudesnude profielen vind ik wel interessant, eigenlijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het jouw fretje is toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef keizerpinguin het volgende:
2,5 jaar geleden zo iets zijn mijn fretjes ontsnapt.......
Vannacht riep mijn vriendje me ineens heel hard!!!
Ik lekker op de bank aan het doezelen......glaasje rosé.
"Er loopt een eekhoorn door het huis en zat net onder mijn dekbed......."
Ik denk "tuurlijk" je zal wel gedroomd hebben of het was een poes.![]()
Maar ineens horen we rommelen in de badkamer.![]()
Loopt daar ineens een fretje.....![]()
zou dat mijn oude fretje zijn....?
wil hem naar de opvang doen, heb eigelijk geen kooi en zin meer in zo'n beestje te veel werk.
Wat denk je wachttijd 10weken...... ivm de vakantie dump![]()
en nu.......
hopen dat er iemand in de buurt hem kwijt is, en er briefjes opgehangen gaan worden.
Kunnen we hem terug brengen naar de eigenaar.
ga ik je morgen nog op het station ophalen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo, hallo dan.
ik ben thuis, zo een soepje, een bad, een douche en dan pitten
verslag volgt nog incl foto's
ik denk het ook niet, maar mijn vriendje denkt van wel....quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat het jouw fretje is toch?
ik denk het wel, maar laat daar graag een nachtje over heen gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga ik je morgen nog op het station ophalen?
Je grote vriend Cor is wel met vakantie gegaan, echter pas nadat hij eerst een boeket witte en gele bloemen heeft bezorgd bij Cor Strik
bel/sms me morgen maar, ik heb heel de dag vrij, want ik moet s middags daar flyeren voor Frisoquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar laat daar graag een nachtje over heen gaan
ben blij dat ik daar niet bij was...... pfffffquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Zingen, dansen... en ondertussen leuke mannen spotten
Er staat naast jou nog een leuke jongen met een zwart hoedje op... hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Zingen, dansen... en ondertussen leuke mannen spotten
Mjam!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er staat naast jou nog een leuke jongen met een zwart hoedje op... hebben
Minequote:
die zag ik ook al staan jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen delen.... van ruilen komt huilenquote:
Oh, wordt wel ingewikkeld dan, dan neem ik die van jou, dat hoedje, en Steef, en omgekeerd!?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen delen.... van ruilen komt huilen
Gulzig stuk vretenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, wordt wel ingewikkeld dan, dan neem ik die van jou, dat hoedje, en Steef, en omgekeerd!?
Bunzingen komen ook gewoon in het wild voor, da's de gekleurde versie van een fret...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Xiance het volgende:
fretjes kunnen prima overleven met het afgelopen milde klimaat hoor!
en fretjes eten ook gewoon eekhoorntjes en muisjes als ze honger hebben!
ik denk dat een fretje in nederland zich prima 2jr kan redden
ahhhh ik heb al heel lang geen fredjes meer..
en ook geen eekhoorntjes
Die met die hele grote tattoo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die was echt goddelijk, vandaar dat mijn camera er de hele tijd heenging!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey je stond bij 30 seconds to mars flink vooraan ofnie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Mocht iemand het willen zien... hier de Lowlands foto's van mij
Nee maar halverwegequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Hey je stond bij 30 seconds to mars flink vooraan ofnie?
( net een half uur thuis)
Ik dacht eerst even dat het een drol was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Mijn chipje houdt van mij
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand me even naar de kelder schoppen? Ik moet weer in mijn sport-ritme komen nu het eindelijk is afgekoeld
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het een drol was.
Thanks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
En een goeienavond allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |