Dat weet APK.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
groundhogmeet
Wanneer is dat, Groundhogday?
Da's toch prima! Dat eerste danquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Belana het volgende:
blijdorp kom ik dan heen met kinderen, dat vind ik leuk, anders komen ze in opstand, dus eten erna sla ik dan over, dat doe ik mijn medemens niet aan
Jaaaaa, ik móet gewoon een keer van die hoge glijbaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch prima! Dat eerste dan![]()
Blijdorp heeft een heel leuk terras aan het water, midden in de dierentuin. Dan kunnen we toch af en toe opsplitsen als mensen met kinderen iets heel anders willen zien (de grote speeltuin bvhoewel Goodbye daar ook graag van de glijbaan gaat) en dat we dan af en toe verzamelen op dat terras! Vrijheid blijheid ende zo
Welneeee let maar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushiquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushi
Mijn moeder lust ook geen sushi en toch zeurt ze elke keer dat ze dáár wil eten
Ja nu doet ie het meteen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet ie het nu wel Greys?
Hij is klikbaar
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu doet ie het meteen!
Is dat een Thaise voetmassage?![]()
Sekseh zo met je blote benen en je gelakte teennagels!
Wij wel nadat de 'Mr's neefjes braaf wat anders hadden gegeten en toch toch ech echt hongerrrr hadden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien, srsly
Voordat ze denkt dat ik kindersushi eetquote:
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik stem voor!!!!!En ik wil ook van de glijbaan
En ik hou van kindjes Belana!(op een gezonde manier dan
) dus neem maar gewoon mee
ze zijn 6 en 4 en kunnen geen seconde stil zittenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Groundhogday is op 2 februari. Dus dat doen we eerder
En dat verhaal van APK wil ik nu toch wel lezen
@Belana, eten ze met hun mond open of gooien ze met hun eten of zo?
Ja, laten halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Heb je daar nou serieus een Flurry voor gehaald?
![]()
Paar dagen aan mij geven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Belana het volgende:
[..]
ze zijn 6 en 4 en kunnen geen seconde stil zittenzijn druk, maken graag veel herrie, het zijn net kinderen
![]()
nee, uit eten met kinderen doe ik niet, hooguit in de wok
nu ga ik Dirty Dancing kijken![]()
Tot hoe laat mag ik ze brengen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Paar dagen aan mij geven.
Kinderen zijn meestal dol op me, al vinden ze me wat vreemd. Maar het leren van rustig zijn en etensdingen gaan bij mij altijd snel
Ik ga dobbelen hier.
Ja Patrick isquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dan ook altijd in een meer springen met Patrick Swayze
met plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Weer lekker met jezelf aan het tongen Zwabje?
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef APK het volgende:
dat ze rondlopen met onze boeken, sigaretten, sarongs en de rest van de dingen die we gewoon op ons balkon lieten liggen niet meer vinden.
Dat schattig zet ik even in perspectiefquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef APK het volgende:
Groundhog Day is elke vrijdag.
Hier een paar foto's van de schattige aapjes in het wild in Thailand.
Helaas kan ik de foto's dat ze rondlopen met onze boeken, sigaretten, sarongs en de rest van de dingen die we gewoon op ons balkon lieten liggen niet meer vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, jawel hoor.quote:
Kinderen zetten je bij een ander altijd voor gek ;-)quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben je dan niet jaloers als ze het bij iemand anders wel doen?
Dan kon je alles weer oprapen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Na een tijdje boeide het ze niet meer en lieten ze het gewoon rondslingeren.
Most of all I'm scared of never again feeling the way I do right now with youquote:
Hihi ja gelukkig doen de Mr's neefjes het als mams er niet bij is, zoals jengelen in de supermarkt of heel hard roepen "kijk die enge meneer nou" met vingertje erbijquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Kinderen zetten je bij een ander altijd voor gek ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |