Dat weet APK.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
groundhogmeet
Wanneer is dat, Groundhogday?
Da's toch prima! Dat eerste danquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Belana het volgende:
blijdorp kom ik dan heen met kinderen, dat vind ik leuk, anders komen ze in opstand, dus eten erna sla ik dan over, dat doe ik mijn medemens niet aan
Jaaaaa, ik móet gewoon een keer van die hoge glijbaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch prima! Dat eerste dan![]()
Blijdorp heeft een heel leuk terras aan het water, midden in de dierentuin. Dan kunnen we toch af en toe opsplitsen als mensen met kinderen iets heel anders willen zien (de grote speeltuin bvhoewel Goodbye daar ook graag van de glijbaan gaat) en dat we dan af en toe verzamelen op dat terras! Vrijheid blijheid ende zo
Welneeee let maar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushiquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushi
Mijn moeder lust ook geen sushi en toch zeurt ze elke keer dat ze dáár wil eten
Ja nu doet ie het meteen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet ie het nu wel Greys?
Hij is klikbaar
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu doet ie het meteen!
Is dat een Thaise voetmassage?![]()
Sekseh zo met je blote benen en je gelakte teennagels!
Wij wel nadat de 'Mr's neefjes braaf wat anders hadden gegeten en toch toch ech echt hongerrrr hadden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien, srsly
Voordat ze denkt dat ik kindersushi eetquote:
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik stem voor!!!!!En ik wil ook van de glijbaan
En ik hou van kindjes Belana!(op een gezonde manier dan
) dus neem maar gewoon mee
ze zijn 6 en 4 en kunnen geen seconde stil zittenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Groundhogday is op 2 februari. Dus dat doen we eerder
En dat verhaal van APK wil ik nu toch wel lezen
@Belana, eten ze met hun mond open of gooien ze met hun eten of zo?
Ja, laten halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Heb je daar nou serieus een Flurry voor gehaald?
![]()
Paar dagen aan mij geven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef Belana het volgende:
[..]
ze zijn 6 en 4 en kunnen geen seconde stil zittenzijn druk, maken graag veel herrie, het zijn net kinderen
![]()
nee, uit eten met kinderen doe ik niet, hooguit in de wok
nu ga ik Dirty Dancing kijken![]()
Tot hoe laat mag ik ze brengen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Paar dagen aan mij geven.
Kinderen zijn meestal dol op me, al vinden ze me wat vreemd. Maar het leren van rustig zijn en etensdingen gaan bij mij altijd snel
Ik ga dobbelen hier.
Ja Patrick isquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dan ook altijd in een meer springen met Patrick Swayze
met plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Weer lekker met jezelf aan het tongen Zwabje?
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef APK het volgende:
dat ze rondlopen met onze boeken, sigaretten, sarongs en de rest van de dingen die we gewoon op ons balkon lieten liggen niet meer vinden.
Dat schattig zet ik even in perspectiefquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef APK het volgende:
Groundhog Day is elke vrijdag.
Hier een paar foto's van de schattige aapjes in het wild in Thailand.
Helaas kan ik de foto's dat ze rondlopen met onze boeken, sigaretten, sarongs en de rest van de dingen die we gewoon op ons balkon lieten liggen niet meer vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, jawel hoor.quote:
Kinderen zetten je bij een ander altijd voor gek ;-)quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben je dan niet jaloers als ze het bij iemand anders wel doen?
Dan kon je alles weer oprapen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Na een tijdje boeide het ze niet meer en lieten ze het gewoon rondslingeren.
Most of all I'm scared of never again feeling the way I do right now with youquote:
Hihi ja gelukkig doen de Mr's neefjes het als mams er niet bij is, zoals jengelen in de supermarkt of heel hard roepen "kijk die enge meneer nou" met vingertje erbijquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Kinderen zetten je bij een ander altijd voor gek ;-)
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Belana het volgende:
[..]
Most of all I'm scared of never again feeling the way I do right now with you![]()
Ja.quote:
*gniffel , apeninternetquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Zat alleen een scheurje hier en daar in de sarong of in het boek.
We hadden mazzel dat ze er niet mee in een boom waren geklommen.
Had leuke foto's opgeleverd voor op het apen-internet: Een topic met foto's over blanke idioten die in bomen klimmen om hun spullen terug te halen.
Die foto's zitten vast ook tussen de 'foto's die je niet meer kunt vinden'quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Zat alleen een scheurje hier en daar in de sarong of in het boek.
We hadden mazzel dat ze er niet mee in een boom waren geklommen.
Had leuke foto's opgeleverd voor op het apen-internet: Een topic met foto's over blanke idioten die in bomen klimmen om hun spullen terug te halen.
Goed lezen he, volgens mij bedoelt hij dat het voor die apen leuk was geweest als de mensen de boom in hadden gemoeten en de apen internet hadden en camera's, dan hadden ze foto's kunnen nemen en op apeninternet kunnen zettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto's zitten vast ook tussen de 'foto's die je niet meer kunt vinden'
Jajajaja. Ik lees gewoon door die 'als' heen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed lezen he, volgens mij bedoelt hij dat het voor die apen leuk was geweest als de mensen de boom in hadden gemoeten en de apen internet hadden en camera's, dan hadden ze foto's kunnen nemen en op apeninternet kunnen zetten
als als als![]()
internetten op je AAPmacquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed lezen he, volgens mij bedoelt hij dat het voor die apen leuk was geweest als de mensen de boom in hadden gemoeten en de apen internet hadden en camera's, dan hadden ze foto's kunnen nemen en op apeninternet kunnen zetten
als als als![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajaja. Ik lees gewoon door die 'als' heen.
Smoesjes. Wat ik je brom.
*brom*
Die is zo leuk iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat liedje dat die zus zingt vind ik elke keer weer om te gillen.
Met dat *four five* er tussendoor en die jankerige uithalen.
Vroeger was ze leuker iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
zo zonde van die neusoperatie he
[ afbeelding ]
Precies daar zijn we al aan gewendquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Kinderen zetten je bij een ander altijd voor gek ;-)
Ja, echtquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Belana het volgende:
I'm sorry daddy but you let me down to!
1000x beterquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Vroeger was ze leuker idd
[ afbeelding ]
poeh, wat een rare neus iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
zo zonde van die neusoperatie he
[ afbeelding ]
tuurlijk ben ik dol op mijn jongens! maar 6 weken vakantie is niet bevorderlijk voor onsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies daar zijn we al aan gewend
Maar ik heerlijke kinderen hoor, ik mag niet mopperen
Het zijn gewoon kinderen en daar hoort druk zijn op zijn tijd gewoon bij. Zeker als je op een uitje bent.
whehehehe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Het is wel een wijventopic zo he?
Roep eens iets viking-achtigs! Iets mannelijks!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
NOBODY PUTS BABY IN THE CORNER!
Zometeen
Wat zijn we ook een bakvissen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ZO hard huilen als ie wegging![]()
![]()
Er is druk en druk. Een kind moet af en toe gewoon kunnen rennen en zo. Fysiek lekker druk zijn en lekker moe worden. Maar niet in een restaurant. Er is vaak wel een speelgelegenheid of je verzint er iets op. En niet bij beestjes, want die vinden dat niet tof. Heeft hier altijd goed gewerkt. Fysiek veel, heel erg veel vrijheid. Ga als je wil aan je tenen aan het klimrek hangen, val je knieën maar kapot, ik kus ze wel. Maar ben netjes tegen mens en dier en als ik zeg stop, dan is het ook stop. En zo kon ik Joel bijna overal mee naar toe nemen. Op zijn 4de een maand rondreizen in Zuid Afrika bijvoorbeeld. En omdat hij zo was wilde ook veel mensen aandacht aan hem geven en hoefde ik dat niet alleen te doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies daar zijn we al aan gewend
Maar ik heerlijke kinderen hoor, ik mag niet mopperen
Het zijn gewoon kinderen en daar hoort druk zijn op zijn tijd gewoon bij. Zeker als je op een uitje bent.
Die durven niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwab! APK! Roep eens iets viking-achtigs! Iets mannelijks!
oh, dit heb ik gemist, ik was even afgehaakt hierquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwab! APK! Roep eens iets viking-achtigs! Iets mannelijks!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een bakvissengevoelig.
watjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Drukt op de 'volg topic' knop and is getting the hell out of here![]()
Stel je niet aan, het is al afgelopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
APK?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is al afgelopen
Heb je mijn nieuwe verkering nog gezien in het vorige topic, die zo romantisch aan mijn haar knabbelde?
Ah de Blijdorp foto's, was daar ff snel overheen gescrolled ja. Ze zijn grappig he, die beesten. Wij hebben er ook vrij veel foto's van vorige keerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk nou maar in het vorige topic, kleuter
Ik zag ook het bordje 'trekvogels' weer en moest nog aan je denkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de Blijdorp foto's, was daar ff snel overheen gescrolled ja. Ze zijn grappig he, die beesten. Wij hebben er ook vrij veel foto's van vorige keer
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag ook het bordje 'trekvogels' weer en moest nog aan je denken
Daar kunnen we echt nooit meer langs lopen zonder te lachen.quote:
Nee ik moet toch altijd wel ff grinnikenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we echt nooit meer langs lopen zonder te lachen.
Jij niet, ik niet, Maes en Goodbye ook niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |