Dat weet APK.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
groundhogmeet
Wanneer is dat, Groundhogday?
Da's toch prima! Dat eerste danquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Belana het volgende:
blijdorp kom ik dan heen met kinderen, dat vind ik leuk, anders komen ze in opstand, dus eten erna sla ik dan over, dat doe ik mijn medemens niet aan
Jaaaaa, ik móet gewoon een keer van die hoge glijbaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch prima! Dat eerste dan![]()
Blijdorp heeft een heel leuk terras aan het water, midden in de dierentuin. Dan kunnen we toch af en toe opsplitsen als mensen met kinderen iets heel anders willen zien (de grote speeltuin bvhoewel Goodbye daar ook graag van de glijbaan gaat) en dat we dan af en toe verzamelen op dat terras! Vrijheid blijheid ende zo
Welneeee let maar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushiquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Sushi zal ook wel de reactie 'lussiknie' krijgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er echt nog veeeeeeel meer dan alleen maar sushi
Mijn moeder lust ook geen sushi en toch zeurt ze elke keer dat ze dáár wil eten
Ja nu doet ie het meteen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet ie het nu wel Greys?
Hij is klikbaar
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu doet ie het meteen!
Is dat een Thaise voetmassage?![]()
Sekseh zo met je blote benen en je gelakte teennagels!
Wij wel nadat de 'Mr's neefjes braaf wat anders hadden gegeten en toch toch ech echt hongerrrr hadden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien, srsly
Voordat ze denkt dat ik kindersushi eetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |