quote:The sleepy Pacific Northwest town of Eureka is hiding a mysterious secret. The government has been relocating the world’s geniuses and their families to this rustic town for years where innovation and chaos have lived hand in hand. U.S. Marshall Jack Carter (Colin Ferguson) stumbles upon this odd town after wrecking his car and becoming stranded there. When the denizens of the town unleash an unknown scientific creation, Carter jumps in to try to restore order and consequently learns of one of the country’s best kept secrets.
vergeet 7 niet danquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke serieMoet ep 5 en 6 nog kijken, zal dat de komende dagen eens doen
quote:
Ik vond haar met lang blond haar leuker.quote:
Verdween i de laatste aflevering van S2quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef dapluiz het volgende:
Wel lang geleden dat die Beverly in de serie zat toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Och natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Mirel het volgende:
"Tall leggy blond. Slinky red dress."
Over wie heeft Grant het hier toch?
whehe, ik moest dit ff opzoeken, wel leuke verwijzingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Och natuurlijk
En Stark even terug
geen ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Mirel het volgende:
"Tall leggy blond. Slinky red dress."
Over wie heeft Grant het hier toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:43 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god... wat een brilliante verwijzing naar True Blood
Omdat die ene waarvan ik de naam niet zal zeggen zei:Was dat noodzakelijk naar True Blood dan? Het hoort toch tot de algemene kenmerken van vampiers dat ze geen reflectie in de spiegel hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans lijkt me wel vrij groot ja, aangezien Stark vorig seizoen in True Blood zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Was dat noodzakelijk naar True Blood dan? Het hoort toch tot de algemene kenmerken van vampiers dat ze geen reflectie in de spiegel hebben?
Oh, dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Die kans lijkt me wel vrij groot ja, aangezien Stark vorig seizoen in True Blood zat
Van mij mag die wel terug komen trouwens, wat een droogkloot is het en hij en Carter zijn te grappig samen
Nope. En volgende week de (voorlopig) laatste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |